Osecia Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Nydelig. Mange takk, da har jeg litt å se gjennom. Kommer med en update. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Beste nye serie 2014? True Detective, Fargo, annet? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Skal godt gjøres og overgå True Detective (10/10) og Fargo (9/10). Så nesten hele From Dusk Till Dawn og det var helt krise, også prøvde jeg meg på Penny Dreadful men der ga jeg opp etter to episoder, noe jeg veldig sjeldent gjør. Skikkelig, skikkelig dritt. Begge seriene. Men jeg er veldig spent på mini-serien Judas Goat, som jeg tror kan være veldig bra saker. Salem skal også sjekkes ut, men jeg har egentlig null trua. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Kjøpte meg denne for et par dager siden. Lenge siden jeg har kjøpt meg film eller serier. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Transparent, Review, The Leftovers, Last Week Tonight, Fargo, True Detective, Gomorrah (egentlig 2013, men ikke utenfor Italia), Happy Valley og BoJack Horseman. Starta på Review for noen dager siden. Helt utrolig hvordan en av fjorårets beste komedie-episoder handlet om skillsmisse og pannekaker. Endret 7. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Kjøpte meg denne for et par dager siden. Lenge siden jeg har kjøpt meg film eller serier. Deilig. Hvor mye måtte du gi for den? Stod og siklet på dvd-utgaven selv når jeg var i India, pga at ting er litt billigere der. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Kjøpte meg denne for et par dager siden. Lenge siden jeg har kjøpt meg film eller serier. Deilig. Hvor mye måtte du gi for den? Stod og siklet på dvd-utgaven selv når jeg var i India, pga at ting er litt billigere der. Koster 449,- på CDON nå. Kjøpte selv serieboksen for noen måneder siden da den var på tilbud. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Netflix-premierer denne våren:Komiserien Unbreakable Kimmy Schmidt (med Ellie Kemper) - 6. marsThrillerdramaet Bloodline (Med Kyle Chandler og Ben Mendelsohn) - 20. marsSuperhelt-serien Daredevil fra Marvel (Med Charlie Cox og Vincent D'Onofrio) - 10. aprilKomiserien Grace & Frankie (Med Jane Fonda, Lily Tomlin, Martin Sheen og Sam Waterston) - 8. mai House of Cards 27. februarMarco Polo ble fornyet for sesong 2,tydelig nok som så den. Evt. Netflix viser pokerfjes og avslutter serien i sesong 2. https://www.youtube.com/watch?v=N1vv6rCpYrM Endret 7. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Deilig. Hvor mye måtte du gi for den? Stod og siklet på dvd-utgaven selv når jeg var i India, pga at ting er litt billigere der. 399 på Elkjøp. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Det er mulig det har blitt spurt om flere ganger tidligere, men jeg prøver likevel. Finnes det noen nettsted hvor man kan søke opp serier/filmer, for å se hvilke streaming-sider (eller regioner) som tilbyr dem? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hva tenker du på? Type hvilket land netflix streamer de forskjellige seriene/filmene? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Haha, John Travolta blir rat-face people of television. Adel dazeem. Skal spille mot Cuba Gooding Jr., David Schiwmmer og Sarah Paulson i American Crime Story fra skaperne av American Horror Story. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Haha, John Travolta blir rat-face people of television. Adel dazeem. Skal spille mot Cuba Gooding Jr., David Schiwmmer og Sarah Paulson i American Crime Story fra skaperne av American Horror Story. Herregud... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Virker som en serie som blir kasta meningsløse Emmy/Golden Globe-priser på og får store nok seertall, men er akkurat like crap som American Horror Story fra samme produsentene. Handler om OJ-rettsaken, med naturligvis Gooding Jr. som O.J. Simpson. Men men, noen liker det. Personlig ser jeg ikke hvordan Ryan Murphy & Co skal kunne skrive juridisk drama bra når de ikke klarer det med grøsserdrama eller high school musical. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Danger 5 s2 begynt Rare greier.. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Sesong 2 av Broadchurch begynner på NRK 21.35! Det ser jeg fram til, da jeg likte S1 veldig godt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Det er mulig det har blitt spurt om flere ganger tidligere, men jeg prøver likevel. Finnes det noen nettsted hvor man kan søke opp serier/filmer, for å se hvilke streaming-sider (eller regioner) som tilbyr dem? Vet ikke om en som side, men jeg bruker movietube.cc. Funker greit Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Angående Travolta. Noe som nesten kunne vært lagd på norsk tv i dag... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvis den siden til Osecia ikke finnes burde noen lage den. Jeg husker når alle snakket om hvor grusomt det kom til å bli når all musikken ble å finne på forskjellige nettbutikker, men så kom iTunes Store og knuste markedet, så det ble aldri noe av. Streaming ser ut til å gå i samme retning med Netflix, men knusingen er ikke rask nok. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Moreflicks.com fungerer fjell til slikt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå