The Redmen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Likte starten veldig godt. Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Så ferdig Vikings i går kveld. Knallserie! Gleder meg til ny sesong i februar. Nå skal jeg begynne på Sons of Anarchy. Endret 5. januar 2015 av Nettels Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hvordan har Gotham utviklet seg? Verdt å se nå eller greit å holde seg unna? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Bedre, men fremdeles en serie som har en tendens med å ødelegge for seg med pinlig manus. "HEI, SE DER! HAN DER PENGUING: ÅJØSS, SLUTT Å GI MEG GÅTER A THE RIDDLER!!!!!". Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=RbvAOB6PHPg Cool Lester Smooth! What's happening? Endret 5. januar 2015 av MKej 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 De to første episodene ble sendt ikveld. Tilgjengelig på nrk.no kanonbra serie! At de ikke er såpass nøye at de får med seg sånt som dette når de lager en så dyr serie er ganske ubegripelig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Cool Lester Smooth! What's happening? Haha herlig. Å se Clarke Peters i The Wire får meg også til å savne Treme. Håper rollen hans i miniserien Show Me A Hero på HBO senere i år (eller tidlig neste år) er mer betydningsfull enn det lille han gjorde i True Detective. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 De to første episodene ble sendt ikveld. Tilgjengelig på nrk.no kanonbra serie! At de ikke er såpass nøye at de får med seg sånt som dette når de lager en så dyr serie er ganske ubegripelig. Men et ganske ubetydelig problem hvis det ikke blir noe særlig mer..... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 De to første episodene ble sendt ikveld. Tilgjengelig på nrk.no kanonbra serie! At de ikke er såpass nøye at de får med seg sånt som dette når de lager en så dyr serie er ganske ubegripelig. Tro meg, dette har både klippere, colorister og sannsynligvis regissør fått med seg lenge før i går. Det har nok blitt tatt en vurdering på det også. Jeg la ikke merke til det, selv om jeg jobber med film og tv til daglig. Da var det verre i Kampen for tilværelsen, hvor halve settet var synlig i en av totalene, med c-stands, lamper og kasser langt inne i bildet. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Sett de 8 første episodene av Boardwalk Empire nå.. Er det bare meg eller er det fryktelig kjedelig? Føler ingen spenning, ingen "tilknytning" til karakterene eller noe som helst.Kan godt være at det er mye potensiale der, og tar seg opp etterhvert, men jeg syns serien burde gitt meg noe når jeg faktisk har viet 8 timer til den.. Nei, den serien var ikke noe for meg gitt. Vil heller at det skal skje litt og litt i hver episode, så man kommer nærmere "det store smellet" i sesongavslutningen, motfor å se masse tilsynelatende tilfeldige ting før det magisk sikkert flettes sammen i siste episode.. Endret 5. januar 2015 av ergal Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Grove Chris Pratt Kanskje den beste blooperen jeg har sett noen gang. Lurer på om mange av linjene i Parks & Rec er impproviserte? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Noe improvisering er nok tilstede, men holder seg hovedsakelig til manus. Det er en scene i sesong 2 tror jeg hvor Andy (Chris Pratt) står naken i døra til Ann og Leslie åpner opp døra. Der var Pratt naken IRL, og de bare filmet scenen videre. Så reaksjonen til Amy Poehler i den lille biten episoden er ikke spilt. https://www.youtube.com/watch?v=WTP0pE-eTKM Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Trenger forslag til serier. Halp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hva har du sett? Hva liker du? Nettopp ferdig med sesong 1 av Luther. Veldig bra, men føler det er en del plotthull som jeg må ignorere nå og da. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Nylig sett Vikings, Luther, Arrow, The Flash, Suits. Gjerne noe med en sammenhengende story. Er ikke veldig kresen, bare ikke GoT. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg ser Orphan Black om dagen. Storkoser meg. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Nylig sett Vikings, Luther, Arrow, The Flash, Suits. Gjerne noe med en sammenhengende story. Er ikke veldig kresen, bare ikke GoT. Hva med Banshee? Ny sesong av det starter på lørdag om jeg ikke tar helt feil. Ellers Strike Back. To gode action-serier. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Nylig sett Vikings, Luther, Arrow, The Flash, Suits. Gjerne noe med en sammenhengende story. Er ikke veldig kresen, bare ikke GoT. Justifed? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå