Bone Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Banshee er kult!! Man får garantert et par ekstra hår på pungen av den serien.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg har sett noen episoder av Doctor Who de siste årene og vil etter hvert se hele serien. Men jeg ser at det er veldig mange sesonger på Netflix. Er det nødvendig å starte på det som kom i 1964 eller er det helt uproblematisk å se fra 2005? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 2005 går greit. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Problemet med dr. Who er visstnok at det er så utrolig ujevnt. Noe av det er visst helt fantastisk, noe suger, og det meste er 4 på terningen. Jeg vet ikke, jeg ga meg en halvtime ut i første episode av 2005, når motivet ble forklart med "det er sånn akkurat disse alienene jobber" uten noen form for forklaring på HVORFOR! Endret 28. desember 2014 av Shruggie 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Du bør se Dr.Who-episodene med David Tennant som Dr.Who! Den beste doktoren i mine øyne(har ikke sett så mye av de siste doktorene tho). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg hater nyttårsaften også. https://www.youtube.com/watch?v=B4sbzXxu1kk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 http://videos.sapo.pt/1BFhkra7wi3kAzDj6acz Hvorfor se Grevinnen og hovmestern når man kan se "Jul med Joker" i stedet.......velkommen te Gotham , der ALLE kjenner ALLE ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 http://www.youtube.com/watch?v=AAiOFLE8Bnc Kul raritet....... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Clay Davis 4 prez Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Clay Davis 4 prez Legende. Mener å ha lest et sted at en reggisør eller skaperen av The Wire så 25th Hour og digget det så godt, at ba han om å gjøre det samme i The Wire. "Mr Brogan I do believe you're fucked... royally. Shiiiiiiiiiiiit" 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Gleder meg til BD av The Wire Endret 31. desember 2014 av MKej Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Haha, jeg elsker denne scenen. En av de morsomste i hele serien, og lett den morsomste scenen i sesong 2. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg husker at jeg ble så skuffet over sesong 2. Nå er noen av mine beste minner fra serien fra S2. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Merker den sesongen er betraktelig bedre enn jeg husker, ser serien for første gang siden den gikk i USA nærmest nå. Starta vel på serien når sesong 3, og da var jeg rundt 15-16 så mye jeg ikke husker fra serien. Sesong 4, 3 og 1 er større favoritter. Starta på sesong 3 nettopp når "Littlefinger" og Cutty dukker opp først. Endret 1. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Du bør se Dr.Who-episodene med David Tennant som Dr.Who! Den beste doktoren i mine øyne(har ikke sett så mye av de siste doktorene tho). Hvilken sesong, eventuelt årstall, er det snakk om? Jeg så nettopp ferdig serien Freaks and Geeks på Netflix og jeg må anbefale den videre. Det er en av de beste seriene jeg har sett i det siste. Jeg er overrasket over at jeg ikke har sett den serien før eller hørt om den, da den har 9,0 stjerner på IMDb og inneholder mange skuespillere som vi har sett i andre serier og filmer. Serien består av én sesong på 18 episoder. Den ble laget i 1999 - 2000 og handlingen utspiller seg i år 1981. Som navnet antyder, er den sentrert rundt to grupper, freaks (spilles av Linda Cardellini, James Franco, Seth Rogen, Jason Segel og Busy Phillips) og geeks (John Francis Daley, Samm Levine og Martin Starr). Alle disse karakterene går på den samme skolen og de to karakterene som får mest oppmerksomhet er søsknene Lindsey, en freak, og Sam, en geek. Samtidig som serien er veldig artig og jeg flere ganger har ledd til jeg har mistet pusten, klarer den også å være alvorlig og fortelle en interessant historie. Alle karakterene har utfordringer som de sliter med, både som grupper og som individer. Vi får se hvordan deres personlige utfordringer preger dem og deres utvikling gjennom serien. Vi får også se hvordan forskjellige bikarakterer forholder seg til dem og sine egne problemer. Alle kan kjenne seg igjen i en eller flere av disse. Gjennomgående temaer hører til den vanlige ungdomsproblematikken, som vennskap, forelskelse, kjæresteforhold, prestasjonspress og foreldre. Men serien er også innom vanskeligere og mer alvorlige temaer som religion, ytringsfrihet, likestilling, narkotika, utroskap, fattigdom, død og mobbing, som regel sett fra ungdommens perspektiv og presentert på en nyansert måte. Serien rundet av på en god måte der karakterene i varierende grad klarte å løse utfordringene sine delvis. Og som nevnt, kan jeg anbefale andre å se den. Endret 3. januar 2015 av Zarac Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Du bør se Dr.Who-episodene med David Tennant som Dr.Who! Den beste doktoren i mine øyne(har ikke sett så mye av de siste doktorene tho). Hvilken sesong, eventuelt årstall, er det snakk om? Hans første episode var i den siste episoden av den første sesongen etter gjenopplivelsen av Dr.Who i 2005. Han debuterte som doktoren i første episode av sesong 2. Han var doktoren i 3 sesonger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Jeg var ikke forbedret på at jeg kom til å like Togetherness med Mark Duplass og Amanda Peet. Litt mer voksen dramedy enn f. eks Girls, men det er ting som virkelig fungerer for serien som kjemien mellom skuespillerne og hvor bra Steve Zissis bærer serien enda bedre enn Peet og Duplass (Peet sin karakter starter veldig masete, men forbedres over de etterfølgende episodene). Hvis du liker Duplass-filmer som Cyrus og Jeff, Who Lives At Home vil du ende opp med å like den. Endret 3. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kampen om Tungtvannet: ny serie starter i.kveld. Den vil jeg prøve å se. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Damn, den glemte jeg. Har også tenkt å se på den Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 De to første episodene ble sendt ikveld. Tilgjengelig på nrk.no kanonbra serie! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå