Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Famke Janssen er MILF så det holder.

Eneste "pode" hun har er en gammel hund ved navn "Lakris"......hun er nok heller en DILF (Dog-owner I'd Like To.....you get the rest)

knegg , knegg ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Syfy = 0 forhåpninger

Allikevel en cast jeg liker.

Virker som et prosjekt Syfy bare skal brenne av. Er en mulighet for mer enn de 6 første episodene, men Syfy gjør alt mulig for å ikke gi den en god nok sjanse så de sender alle 6 episodene over 3 kvelder sånn rett før jul.

Lenke til kommentar

I mangelen på nye serier å se på, i påvente av at vi får avsluttet de gamle vi holder på med, har jeg nå begynt å se på House MD igjen. Et par episoder så langt..

Elsket den serien, men det er et under at den har holdt så lenge som den har gjort. Jeg begynte å slite veldig i sesong 7, og stoppet opp i mange år. Men, jeg liker å fullføre serier jeg har begynt på, spesielt de som har vært viktige for meg.

Men, det er jo samme greia om og om og om igjen. Kan ikke tenke meg en annen serie som følger formelen mer til punkt og prikke. Til og med 24 virker som de har overraskelser rundt hver sving til sammenligning..

Lenke til kommentar

Positive med Ascension er at de sender episodene kjapt, raskt sett raskt glemt :)

Med tanke på at romskipet er sendt i 1960 under en tid hvor rasismen var sterk, så er jeg spent om vi vil se noe antydning til hvordan de har håndtert det i 50 år.

Ellers så er number six med :love: , så enda en fin grunn til å se den....

Lenke til kommentar

Jeg sitter og ser på engelske panel shows for tiden på laptopen, mens jeg spiller Destiny på TV'n. Would I Lie to You, QI, Have I got News for you, Mock the Week, 8 out of 10 cats, og 8 out of 10 cats does countdown!

Trenger ikke en gang se på skjermen mer enn en gang i blant - glimrende bakgrunnsunderholdning ;)

Lenke til kommentar

Jeffery Donovan (Changeling, Burn Notice) får med seg Jesse Plemmons (Friday Night Lights og Breaking Bad) og Kristen Dunst i sesong 2 av Fargo. Dunst og Donovan har "hovedroller" som visstnok er tilsvarende Colin Hanks og Allison Tolman i sesong 1.

Spent på castingen videre for sesong 2 av Fargo. De har veldig lyst til å ha med Nick Offerman i en birolle, visstnok som sjefen til Lou Solverson (som ikke er enda casta for sesong 2).

EDIT: En ikke embed-kode helvete utgave av klippet fra Better Call Saul for dere som ikke har sett det enda. Sånn til info.

Endret av Maury
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeffery Donovan (Changeling, Burn Notice) får med seg Jesse Plemmons (Friday Night Lights og Breaking Bad) og Kristen Dunst i sesong 2 av Fargo. Dunst og Donovan har "hovedroller" som visstnok er tilsvarende Colin Hanks og Allison Tolman i sesong 1.

Kult med Donovan! Blir glad hvis han får litt mer oppmerksomhet. Kul skuespiller, selv om jeg bare har sett ham som badass spion i Burn Notice.

Jesse Plemmons var helt forferdelig ekkel i Breaking Bad. Vet nesten ikke om jeg klarer å la være å tenke på psykopaten Todd når jeg ser neste sesong av Fargo ... Kirsten Dunst er hot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...