Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chris Pratt var bare gjesteskuespiller i sesong 1, så de ga han full status i sesong 2 å begynte å skrive karakteren annerledes på grunn av det. Så ja.

Tilfeldig nok, videoen ovenfor er fra innspillingen av sesong 2. Altså lenge før han fikk hovedrollen for Jurrasic World.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Chris Pratt var bare gjesteskuespiller i sesong 1, så de ga han full status i sesong 2 å begynte å skrive karakteren annerledes på grunn av det. Så ja.

Interessant. Jeg har ikke hørt noe om dette før, men har lagt merke til hvor drastisk forskjellig karakteren er i sesong 1/tidlig sesong 2, sammenlignet med senere sesonger. Har sikkert med dette å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Karl Reverud : "Elisabeth Andreasson !"

EA : "-sen"

KR : "Ja , du er i grunn litt sen"

KR : "Husk det Smestad at du er Norges minste verna bedrift !"

lol :/

Lenke til kommentar

Jeg fikk aldri noe følelse av dokumentar av å se The Wire, bare et fantastisk fiksjonelt verk som var rikere og dypere enn mye annet i sin tid. Men sikkert noen som får den effekten av å se ting i 3:4, framfor 16:9.

David Simon virker ikke så misfornøyd med det i grunn som forventa, bare litt smått skuffa over at HBO ikke fortalte det til han. Fyren har jo en ny HBO-miniserie på vei med Oscar Issac i hovedrollen så han jo på godfot med HBO. Eneste stedet for han virkelig.

http://davidsimon.com/the-wire-in-hd/

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk aldri noe følelse av dokumentar av å se The Wire, bare et fantastisk fiksjonelt verk som var rikere og dypere enn mye annet i sin tid. Men sikkert noen som får den effekten av å se ting i 3:4, framfor 16:9.

David Simon virker ikke så misfornøyd med det i grunn som forventa, bare litt smått skuffa over at HBO ikke fortalte det til han. Fyren har jo en ny HBO-miniserie på vei med Oscar Issac i hovedrollen så han jo på godfot med HBO. Eneste stedet for han virkelig.

http://davidsimon.com/the-wire-in-hd/

Etter å ha lest Simon sin side fikk jeg ENDA mer trua på The Wire i HD. Hans øyne var nok helt nødvendig for å få et best mulig resultat, og heldigvis har HBO tilatt fyren å gå enda en runde med remasteringen for å få frem sin visjon. Much happy!

Lenke til kommentar

Forklarer nok utsettelsen. Liker at de gir muligheten, tror det er en måte til for at The Wire når ut til enda flere.

Gleder meg til å se neste HBO-prosjektet til Simon og. Elsket både Treme, Generation Kill, The Corner og Homicide utenfor The Wire (riktignok Homicide var ikke hans verk i tv-form, bare basert på boka hans).

Simon sitt neste prosjekt Show Me A Hero med Oscar Issac er noe jeg ser veldig fram til. En veldig god skuespiller i min bok som har enda å vise sitt beste, selv om jeg likte han stort i Inside Llewyin Davies virker det som at A Most Violent Year kan bli noe av hans beste. Ser også fram til Mojave som gir meg litt Killer Joe-følelse, får håpe bare får fingrene ut med å gi ut filmen som er spilt inn for lengst.

Fun å se Terry Kinney i en seriøs rolle igjen, likte han godt som MacManus på Oz. Har hatt noen greie biroller i The Unusuals (fra Fargo-skaperen Noah Waley) og en annen kortvarige politiserie jeg ikke husker navn på. Clarke Peters fra The Wire og Alfred Molina er også med.

http://en.wikipedia.org/wiki/Show_Me_a_Hero

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...