The Redmen Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg og. Greit nok at de tar opp ting som skjer på Facebook siden, men kunne ventet en dag eller to i det minste.... 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Siste og syvende sesong av Parks And Recreation starter 13. januar. 2 episoder hver uke inntil seriefinalen 24. februar på en time (nærmest 3 episoder). Chris Pratt er med i alle episodene. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Han er aktiv om dagen gitt Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Morsomt hvordan Chris Pratt bare var en gjest på rulleteksten i første sesong av P&R. Sikkert ikke meningen at han skulle være med så lenge!? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Chris Pratt var bare gjesteskuespiller i sesong 1, så de ga han full status i sesong 2 å begynte å skrive karakteren annerledes på grunn av det. Så ja. Tilfeldig nok, videoen ovenfor er fra innspillingen av sesong 2. Altså lenge før han fikk hovedrollen for Jurrasic World. Endret 1. desember 2014 av Maury Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Chris Pratt var bare gjesteskuespiller i sesong 1, så de ga han full status i sesong 2 å begynte å skrive karakteren annerledes på grunn av det. Så ja. Interessant. Jeg har ikke hørt noe om dette før, men har lagt merke til hvor drastisk forskjellig karakteren er i sesong 1/tidlig sesong 2, sammenlignet med senere sesonger. Har sikkert med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Karl Reverud : "Elisabeth Andreasson !" EA : "-sen" KR : "Ja , du er i grunn litt sen" KR : "Husk det Smestad at du er Norges minste verna bedrift !" lol :/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Martin Scoresese og Terence Winter-prosjektet har fått grønt lys til serie av HBO. Jeg blir mør i beina av casten. Ah, Juno Temple på tv-skjermen min. http://serienytt.no/2014/12/hbo-gir-gront-lys-til-drama-fra-martin-scorsese-mick-jagger-og-terence-winter/ 2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg blir både mo i knærne og mo i rana Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Mo i Rana er et sted jeg aldri kommer til å ende opp i. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Mo i Rana er et sted jeg aldri kommer til å ende opp i. Hva med Nordkjosbotn? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 The Wire kommer i HD på bluray til sommeren. Blir sendt først på HBO denne måneden. Digital HD via iTunes o.s.v. 5. januar i USA. Mer info fra HBO: http://hbob2b.vo.llnwd.net/u/mr_twitter/December2014/TheWireHDrelease.pdf Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Herlig, fin mulighet til å endelig få sett den. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Spent på hva det vil utrette for serien. Følelsen av at det var en dokumentar var viktig for min del. Endret 2. desember 2014 av iniestagram Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har enda The Wire til gode Fint at den kommer i oppusset drakt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Jeg fikk aldri noe følelse av dokumentar av å se The Wire, bare et fantastisk fiksjonelt verk som var rikere og dypere enn mye annet i sin tid. Men sikkert noen som får den effekten av å se ting i 3:4, framfor 16:9. David Simon virker ikke så misfornøyd med det i grunn som forventa, bare litt smått skuffa over at HBO ikke fortalte det til han. Fyren har jo en ny HBO-miniserie på vei med Oscar Issac i hovedrollen så han jo på godfot med HBO. Eneste stedet for han virkelig. http://davidsimon.com/the-wire-in-hd/ Endret 2. desember 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Jeg har enda The Wire til gode Fint at den kommer i oppusset drakt. Heldiggris Skal teste ut Strike Back.. Begynt på Low Winter Sun, The Americans og Rick and Morty.. Ferdig med Futurama noen uker siden. Endret 3. desember 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Det heter ikke Strike Force, det heter Strike Back. Low Winter Sun ga jeg opp etter 2 episoder. Så originalen som var litt bedre, men ikke betraktelig bedre. Serien ble kansellert tidlig for en grunn. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg fikk aldri noe følelse av dokumentar av å se The Wire, bare et fantastisk fiksjonelt verk som var rikere og dypere enn mye annet i sin tid. Men sikkert noen som får den effekten av å se ting i 3:4, framfor 16:9. David Simon virker ikke så misfornøyd med det i grunn som forventa, bare litt smått skuffa over at HBO ikke fortalte det til han. Fyren har jo en ny HBO-miniserie på vei med Oscar Issac i hovedrollen så han jo på godfot med HBO. Eneste stedet for han virkelig. http://davidsimon.com/the-wire-in-hd/ Etter å ha lest Simon sin side fikk jeg ENDA mer trua på The Wire i HD. Hans øyne var nok helt nødvendig for å få et best mulig resultat, og heldigvis har HBO tilatt fyren å gå enda en runde med remasteringen for å få frem sin visjon. Much happy! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Forklarer nok utsettelsen. Liker at de gir muligheten, tror det er en måte til for at The Wire når ut til enda flere. Gleder meg til å se neste HBO-prosjektet til Simon og. Elsket både Treme, Generation Kill, The Corner og Homicide utenfor The Wire (riktignok Homicide var ikke hans verk i tv-form, bare basert på boka hans). Simon sitt neste prosjekt Show Me A Hero med Oscar Issac er noe jeg ser veldig fram til. En veldig god skuespiller i min bok som har enda å vise sitt beste, selv om jeg likte han stort i Inside Llewyin Davies virker det som at A Most Violent Year kan bli noe av hans beste. Ser også fram til Mojave som gir meg litt Killer Joe-følelse, får håpe bare får fingrene ut med å gi ut filmen som er spilt inn for lengst. Fun å se Terry Kinney i en seriøs rolle igjen, likte han godt som MacManus på Oz. Har hatt noen greie biroller i The Unusuals (fra Fargo-skaperen Noah Waley) og en annen kortvarige politiserie jeg ikke husker navn på. Clarke Peters fra The Wire og Alfred Molina er også med. http://en.wikipedia.org/wiki/Show_Me_a_Hero Endret 3. desember 2014 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå