Filmvenn Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 299,- for hele Battlestar Galactica på Bluray på CDON i dag. Hele The Wire for samme prisen også, men på DVD naturligvis. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2014 Rapporter Del Skrevet 28. november 2014 299,- er slettes ingen upris for en av de beste sci-fi seriene der ute, om ikke den beste i mine øyne. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. november 2014 Rapporter Del Skrevet 28. november 2014 299,- er slettes ingen upris for en av de beste sci-fi seriene der ute, om ikke den beste i mine øyne. du mener såpeopera in space. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2014 Rapporter Del Skrevet 28. november 2014 Du kan kalle det akkurat hva du vil, forandrer ikke min mening om serien av den grunn 5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Er det noen bra modern warfare-serier som Generation Kill? Har sett 4 eps av Over There, men er ikke særlig imponert.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Hvilken avslutning på Six Feet Under S03E04 med Nessun Dorma! Oi, oi, oi. Masse følelser i sving denne kvelden. Jeg sitter og gliser ofte. For ei serie! Endret 29. november 2014 av Onyx Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 Er det noen bra modern warfare-serier som Generation Kill? Har sett 4 eps av Over There, men er ikke særlig imponert.. Ikke som Generation Kill eller en moderne utgave av Band of Brothers. Men du har Strike Back som er ganske lettbeint og oftest bedre enn serien i prinsippet trenger å være (den er hovedsakelig sikta for et voksent publikum som verdsetter både actionfilmer og nakenhet). Noe av det beste innen stunts på tv, og solid regi veldig ofte. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 Startet på Strike Back denne uka, har to episoder igjen av sesong 1 (ja, det går ikke kjempe fort). Liker konseptet med dobbeltepisoder. Liker det. Som Maury sier er det lettbeint, fin action. Men blir serien bedre i de neste sesongene? Det er noe som skurrer, vet ikke helt hva. Btw, med sesong 1 mener jeg Project Dawn... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 Sesongene med Stonebridge (Phillip Winchester) og Scott (Sullivan Stapleton) som er produsert av HBO-eide Cinemax er bedre enn den første sesongen som er britisk-produsert med Richard Armitage og Andrew Lincoln. Ser ut som de koste seg med innspillingen av siste sesongen av Strike Back som kommer neste år. Sesongen spilles inn hovedsakelig i Thailand. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 Gleder meg til Strike Back igjen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 Godt i gang med sesong 2 av Twin Peaks. Det er så herlig skrudd og cheesy altså! Fantastisk musikk og en stemning ulikt noe annet. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 Hele Oz for 199,- på CDON i dag (1. desember). En serie verdt å ha i samlingen for alle tv-elskere av god tv, uansett om man mener om The Wire er bedre eller ei. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) The Julekalender 20 år ! RIP Opsahl og Lasse Kolstad aka fortellern Syns Mot i Brøstet er ren plagiat av Balki og Larry , kanskje ikke så rart mht at Ryen var i USA før han skapte MiB : Karl og Larry (begge er pengegriske , kynisk , hissigpropper & kverulant/sta de luxe) Nils og Balki (begge er barnslige og går Karl og Larry på nervene) Okay , så B & L har ikke en Henry men ellers er det ganske likt Endret 1. desember 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 The Walking Dead greide å spoile dagens episode på Facebook. Sånt er råttent. De la det ut FØR west-coast hadde sett den også. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Generelt er et tips å holde seg vekk fra alle FB og Twitter-side til serier om man ikke vil få handling spolert, spesielt fra kanaler som AMC som er mer avhengig av seere og diskusjon rundt seriene sine. HBO har sjeldent eller ikke noe "Hva synes du om at X er død? eller "Er denne nye karakteren kul"-poster. Netflix har veldig mye aktivitet på den fronten, men spolerer også ganske sjeldent rundt serier. Endret 1. desember 2014 av Maury Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Sier du nå at noen dør i siste halvdel walking dead episode??? ? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Noen andre her inne som har sett NRKS krimserie Øyevitne? Tilgjengelig på nett-TV Ble ferdig med de 6 episodene nå nylig. Med unntak av at jeg synes den kvinnelige lensmannen var en forferdelig skrevet karakter, enkelte innslag av slapt skuespill og rollefigurer som ikke handler rasjonelt så synes jeg det var en veldig vellykket serie. Spesielt de 2-3 siste episodene var meget spennende, og etter min mening langt bedre enn det meste annet jeg har sett fra Norge. I ekte RR-stil vil jeg gi serien en norsk femmer, og en internasjonal firer. Endret 1. desember 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Så første episode, det var nok for meg... 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Personlig synes jeg Øyevitne var elendig. Ga opp etter de 3 første episodene. Ikke noe å kaste bort tiden på mer for min del. Endret 1. desember 2014 av Maury Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg fikk også spoilet the walking dead når jeg åpnet fb i mårrest. Blæ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå