Filmvenn Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 The Killing er elendig, bortsett fra når Joel Kinnaman får gjort noe som er sjelden. Skjønner virkelig ikke hva som skjer når The Killing blir kansellert 2 ganger å kommer tilbake. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Akkurat begynt på Brooklyn Nine-Nine. Sett 12 episoder. Er få komiserier som får meg til å le så mye som den her. Kanon! edit:Angående Killing, så er serien helt grei den. Sett ca 3 sesonger nå. Blir greit å få avsluttet den. Joel Kinnaman bærer serien til tider da. Hadde ikke han vært med hadde jeg skrudd av for lenge siden. Håper han får flere roller etter Killing (og Robocop) som gir han litt mer eksponering i USA. Tøff fyr. Endret 29. oktober 2014 av uTukt Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2014 Tror jeg hører på Maury angående den Min guilty pleasure om dagen er The Blacklist. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Wentworth Miller var nesten overraskende god i The Flash, og var karismatisk jeg ikke helt klarte å få ut av han i Prison Break. Vet at Bertilani og resten av produsentene for Arrow og The Flash kan til tider lagde seriøse og gode skurker som Slade Wilson/Deathstroke, men de kan ofte henge litt på manuset. Captain Cold (Miler sin karakter) er en karakter som lett kan gjøres veldig corny, og selv med de cheesy/corney linjenen klarte han å levere disse bra. Transformasjonen fra tyv til morder var kanskje litt slapp, men samtidig det kan passe med karakteren. Gleder meg til å se mer av dette. Dominic Prucell som Heat Wave og partner in crime av Captain Cold er jo en fin Prison Break-reunion. Nesten så vi bare mangler: MARICRUZ! MARICRUZ! MARICRUZ! Endret 29. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2014 Er det noen som har sett på Freddie Wong og Rocketjump sitt prosjekt VGHS? En serie de har lastet opp på Youtube. Handler om en gutt som starter på en spill-skole. Er i sin tredje sesong. Jeg liker veldig konseptet, og effektene de lager er godt laget! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Hadde glemt av hvor dårlig Lillyhammer egentlig er.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Tror jeg hører på Maury angående den Min guilty pleasure om dagen er The Blacklist. Trodde blacklist skulle være en god serie jeg...? har den på lista. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 The Blacklist er ikke en direkte god serie, men jeg liker James Spader såpass at jeg hadde nærmest sett han lest en kjedelig bok igjennom. Har en karisma og personlighet få andre skuespillere på tv-skjermen klarer å bringe fram lignende. The Blacklist sine hovedplotts rundt den kvinnelige hovedpersonen Elizabeth er som oftest knotete, og typisk "se hundre episoder før du får svaret greier" som sjeldent har et godt nok payoff til å være verdt tiden. Men hei, elsker man James Spader så elsker man James Spader. Bedre å heller gå tilbake å se Boston Legal i grunn, men ikke sett den tilgjengelig på Netflix noe sted enda. Hadde glemt av hvor dårlig Lillyhammer egentlig er.. Harry ass fuk.Ser for meg at det er slik serie jeg hadde orket å sett på hvis jeg var pensjonert, hadde god tid og gikk i grilldress. Kom meg aldri forbi episode 1, og det selv hvor fan jeg er av både Little Stevens i The Sopranos og Steinar Sagen eller et par av de andre med. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Oj. Marerittet ligger ute på nett Tv. Det var jeg ikke klar over. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Vet ikke om noen har nevnt det ennå, har vært veeeldig afk, men sesong to av Alpha House er ute Lenke til kommentar
Continum Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Noen som har sett mini-serien Klondike? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Noen som har noe bra å si om The Sopranos? Ser CDON kjører et godt tilbud på serien nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Ja, veldig bra serie. En av tidenes beste serier. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Noen som har noe bra å si om The Sopranos? Ser CDON kjører et godt tilbud på serien nå. Den beste serien jeg har sett noensinne. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 The Sopranos er HBO-pensum. Hvis du kan identifisere deg med serien, med Anthony Soprano, så får du mer ut av fenomenet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Sopranos startet gullalderen for TV-serier. Det trengs ikke si mer. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Skjønner. ? Får kjøpe den da. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Oj. Marerittet ligger ute på nett Tv. Det var jeg ikke klar over. Alt fra ARK ligger ute på nettTV. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Ikke alt da, men flere gode klassiske serier er kommet ut der nå. Og det er kvalitet på mye de sakene der."Marerittet" kom etter den mer kjente "Rød snø" og er flere av de samme i den. Har vært ettertraktet av mange lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå