Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Clear eyes,

Full hearts,

Can't loose!!

Må si jeg liker godt Friday Night Lights! :) Har sett den før, men ser nå sesong 1 oppigjen, sammen med noen andre..

Så igjennom alle sesongene selv for et par uker siden. Perle av en serie! Kyle Chandler spiller rollen som Coach Taylor så latterlig bra!

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Nå har Rederiet-Uno blitt gjenforent med sin Siv , RIP Kim Anderzon :(

Trukke han kommer noe vei med det søksmålet mht Simpsons.........

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Tips til gode (nye) serier her jeg sitter på nattevakt?

Gikk over til serier for et års tid siden da jeg hadde sett ekstremt mye god film (ergo vanskelig å finne noe nytt bra å se, samt at jeg endte opp med å bruke mer tid på å finne filmer å se kontra det å faktisk å se de). Men nå har litt det samme problemet oppstått med serier også...

Serier jeg har sett: Breaking Bad, Game of Thrones, Fargo, True Detective, House of Cards, Office, Portlandia, Twin Peaks, Riget, Band of Brothers, The Pacific, The Wire, Klovn, Orange is the new Black, Mad Men, Rome, Suits, osv... Har nylig forsøkt meg på Sons of Anarchy, The Leftovers, Sopranos og Silicon Valley uten at det helt har falt i smak. Gjerne tips til ikke engelske serier, eller mer independent serier (eksempler her er High Maintenance og The Outs, men det oser kanskje litt vel mye Brooklyn hipster...).

Endret av blured
Lenke til kommentar

Takk for endel anbefalinger. Skal definitivt sjekke ut Les Revenants, og How To Make It In America så også ganske bra ut! Men jeg må generelt si at det er overraskende få bra serier der ute. Det har vært endel de siste årene som har vært helt latterlig bra (House of Cards, Breaking Bad, True Detective), men bak de aller beste seriene så er det ganske så tynt i rekkene.

Lenke til kommentar

Takk for endel anbefalinger. Skal definitivt sjekke ut Les Revenants, og How To Make It In America så også ganske bra ut! Men jeg må generelt si at det er overraskende få bra serier der ute. Det har vært endel de siste årene som har vært helt latterlig bra (House of Cards, Breaking Bad, True Detective), men bak de aller beste seriene så er det ganske så tynt i rekkene.

Curb Your Enthusiasm

Luther

The West Wing

Rectify

Friday Night Lights

Hvor mye av The Sopranos så du før du la det vekk?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...