-iL- Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Synes han mumler alt for mye, og jeg må faktisk ha teksting på for og få med meg hva som skjer. (Chalky) 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Var det ikke du som klaga på at lyden på The Americans var så forferdelig også, slik at du ikke gadd å se på det? I-landsproblemer. Hører Chalky klart å tydelig jeg. Er en St. Louis-aksent, så sikkert rart for mange nordmenn. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Kanskje det er noe galt med anlegget ditt...? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Spørs jo litt på kilden og, råtten tv-rip har dårlig lyd.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Var det ikke du som klaga på at lyden på The Americans var så forferdelig også, slik at du ikke gadd å se på det? I-landsproblemer. Hører Chalky klart å tydelig jeg. Er en St. Louis-aksent, så sikkert rart for mange nordmenn. nei det var det ikke. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Sett de første episodene av Marco Polo nå litt i forveien, og likte det bedre enn forventa.EDIT: Oops. glemte jeg signerte embargo i går. Så kan ikke fortelle så mye som jeg gjorde først. Uansett premiere 12. desember. Endret 22. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 BUSTED! "REPORTS!!!" Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Noen som har sett Øyevitne? Tror dere det kan bli en bra serie? Første episode virka lovende, synes jeg. Men tviler på at den klarer "å leve opp til" Mammon. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Skjønner ikke all hypen rundt den serien.. Virker "bestilt" av NRK Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Hypen er en bekreftelse av dårlige tv-kritikere i Norge synes jeg. Har sett de 3 første episodene, og hadde flere. Men jeg ble så oppgitt av flere ting som både dialogen, filmingen over skuldrene o.s.v. Bare Dagsavisen gir den en karakter den fortjener synes jeg. http://www.dagsavisen.no/kultur/alle-anmeldelser/andre-anmeldelser/fra-mammon-til-mammut/ Mye bedre å bruke tiden sin på Kampen for Tilværelsen som kan streames på NRK hvis man absolutt skal gå for en norsk serie som har gått i det siste. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Er kampen om tilværelsen virkelig bra? Hva slags serie er det egentlig? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 Bedre enn det meste annet som er norsk for tida ja. Har noen bihistorier som ikke helt fungerer, men ellers er det mye bedre enn norsk drama generelt nå. Ikke heller samlebåndproduksjonsserie som Øyevitne eller Det Tredje Øyet. Dette er historier som har noe å fortelle, historier som er annerledes enn hva vi i grunn er vandt med på norsk tv. Kampen for tilværelsen forteller flere historier rundt blant annet rike familier på Ullevål i Oslo til en polsk språkviter som drar til Norge for å hente penger fra faren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 http://www.vg.no/rampelys/film/hollywood/mafiafilm-skuespiller-med-milliardsoeksmaal-mot-the-simpsons/a/23320702/ Absurd......... Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 23. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg synes det er en veldig bra serie. Den er helt forferdelig drøy med mørk humor, men unik. Morsom parodi/kritikk på det vestkantsamfunnet der alle har "perfekte" fasader, men egentlig innerst inne er ganske fucked up. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 Virker lovende. Gode produsenter bak. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 http://www.vg.no/rampelys/film/hollywood/mafiafilm-skuespiller-med-milliardsoeksmaal-mot-the-simpsons/a/23320702/ Absurd......... Haha wtf? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 Clear eyes, Full hearts, Can't loose!! Må si jeg liker godt Friday Night Lights! Har sett den før, men ser nå sesong 1 oppigjen, sammen med noen andre.. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 http://www.vg.no/rampelys/film/hollywood/mafiafilm-skuespiller-med-milliardsoeksmaal-mot-the-simpsons/a/23320702/ Absurd......... Hehe. Han ligner jo faktisk veldig da. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 http://www.vg.no/rampelys/film/hollywood/mafiafilm-skuespiller-med-milliardsoeksmaal-mot-the-simpsons/a/23320702/ Absurd......... Hehe. Han ligner jo faktisk veldig da. Mangler bare den gule huden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå