oOF Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 The Walking Dead brukte sin siste sjanse i S4. Jeg har skrudd den av i kalenderen min. :/ Skjønte før første episode av s1, så jeg har ikke sett noe som helst av TWD. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 The Walking Dead brukte sin siste sjanse i S4. Jeg har skrudd den av i kalenderen min. :/ Synes egentlig det har blitt en annen type serie nå nesten. Menneskene har blitt hundre ganger skumlere enn zombiene (som nå egentlig bare er der i bakgrunnen) Dette var vel hele poenget med serien, slik jeg så det. Selv ga jeg opp i S2 fordi det ble for mye "sidequests". Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Er ferdig med sesong 1 av Six Feet under nå. Serien vokser utrolig på meg. For noen karakterer! Når jeg er ferdig med SFU, så har jeg flere godbiter som venter; The Wire, Sopranos og Twin Peaks. På tide? Så absolutt. 3 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Lucky bastard! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Ok hva i helvete skjer med Gotham. Alle kvinnelige karakterene ble plutselig fremhevet som bifile iløpet av en episode? Liker serien litt bedre nå etter piloten, men den gjør fremdeles en del merkelige/unødvendige/teite greier. The Flash, Arrow og Agents of S.H.I.E.L.D. med sitt spy-stuff i sesong 2 er bedre. Forresten hvis man liker Six Feet Under og HBO-miniserier så er kommende Olive Kitteridge å anbefale. Richard Jenkins fra SFU er med i hovedrollene ved siden av Frances McDormand. Forventet ikke at jeg skulle like serien såpass, men dette er det beste familiedramaet på film og tv siden SFU. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Føyer meg til at nyeste Boardwalk Empire-episoden var god. Her viser de virkelig hva serien er god for. Og det er ikke tvil om at Williams fortjener en pris for dette her. Liker også godt fyren som spiller en yngre Nucky - virkelig tatt karakteren Endret 15. oktober 2014 av Tomeito Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2014 Seth Rogen til å dukke opp i to episoder av The Comeback på HBO. Spenstig. Håper serien får noen gode cameos ellers i sesong 2. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 16. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2014 Olive Kitteridge Dette ser veldig lovende ut. Frances McDormand er innertier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2014 McDormand, Richard Jenkins, Zoe Kazan og Cory Michael Smith gjør svært gode roller av de to første episodene av Olive Kitteridge ihvertfall. Har to episoder igjen som jeg tenker å se iløpet av helga. Miniserien er på 4 episoder. Bill Murray dukker opp i fjerde episoden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2014 Solid casting. Frank Langella blir med i sesong 3 av The Americans som nye handleren til Phillip og Elisabeth. Solid erstatter for Margo Martindale som ikke kan dukke opp i sesong 3 på grunn av andre ting. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Er ferdig med sesong 1 av Six Feet under nå. Serien vokser utrolig på meg. For noen karakterer! Når jeg er ferdig med SFU, så har jeg flere godbiter som venter; The Wire, Sopranos og Twin Peaks. På tide? Så absolutt. Lykke til. Snart halvveis i Cosmos: A Spacetime Odyssey nå. Alt i 1080p selvfølgelig. Pedagogisk er serien på topp. Neil deGrasse Awesome Tyson kan å formidle sakene. Cosmos burde egentlig alle se, uansett om man er troende, agnostiker eller ateist. Endret 23. oktober 2014 av Onyx 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Fikk et tips om en Dansk serie 1864. Episode 2 gikk nettopp. Noen som her sett den? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 "The second schleswig war". Wow, det er mange kriger jeg aldri har hørt om... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=SMnPxyr2JT8 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Boardwalk Empire blir bare bedre og bedre. Herlige saker. Veldig spent på på hva som vil skje i de siste episodene nå, likevel er det jo synd at man uansett vet hvordan ting ender, grovt sett. Artig at vi fikk sett litt mer av Bugsy. Fet fyr som vi har fått sett for lite av. Også spent på hvordan Gillian vil bli involvert fremover. Savner fortsatt seriens beste karakter, Rothstein. Den fyren kunne fått ordnet opp i sakene. Endret 20. oktober 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=SMnPxyr2JT8 Haha. Har sett den før, men den var morsommere enn jeg trodde. Genialt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Boardwalk Empire blir bare bedre og bedre. Herlige saker. Veldig spent på på hva som vil skje i de siste episodene nå, likevel er det jo synd at man uansett vet hvordan ting ender, grovt sett. Artig at vi fikk sett litt mer av Bugsy. Fet fyr som vi har fått sett for lite av. Også spent på hvordan Gillian vil bli involvert fremover. Savner fortsatt seriens beste karakter, Rothstein. Den fyren kunne fått ordnet opp i sakene. Rothstein er et minus når serien holder seg innenfor historiens rammer mest mulig, for lite brukt til å være seriens beste karakter. Heller Chalky, fordi Michael Kenneth Williams uansett hvor ikonisk Omar Little i The Wire er spilte Williams the heck ut av rollen når han fikk sjansen og har med den rollen gjort sin beste prestasjon som skuespiller i den rollen. Endret 20. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Selvsagt, han var ikke nødvendigvis veldig relevant når det kommer til historien, men jeg synes likevel han eide hver eneste scene han var med i. Seriens beste bikarakter, kan jeg vel heller si da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Gud hver gang Elsbeth dukker opp på The Good Wife blir det rene julaften. Herregud hvor bra serien har tatt i bruk Carrie Preston de siste åra. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Jeg hadde egentlig ikke tenkt å starte på noen ny serie nå, men lot meg friste av The Affair. Første episode leverer, dette lukter kvalitet! Endret 20. oktober 2014 av iniestagram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå