Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

The Walking Dead brukte sin siste sjanse i S4. Jeg har skrudd den av i kalenderen min. :/

 

Synes egentlig det har blitt en annen type serie nå nesten. Menneskene har blitt hundre ganger skumlere enn zombiene (som nå egentlig bare er der i bakgrunnen)

 

Dette var vel hele poenget med serien, slik jeg så det. Selv ga jeg opp i S2 fordi det ble for mye "sidequests".

Lenke til kommentar

Ok hva i helvete skjer med Gotham. Alle kvinnelige karakterene ble plutselig fremhevet som bifile iløpet av en episode? Liker serien litt bedre nå etter piloten, men den gjør fremdeles en del merkelige/unødvendige/teite greier. The Flash, Arrow og Agents of S.H.I.E.L.D. med sitt spy-stuff i sesong 2 er bedre.

 

Forresten hvis man liker Six Feet Under og HBO-miniserier så er kommende Olive Kitteridge å anbefale. Richard Jenkins fra SFU er med i hovedrollene ved siden av Frances McDormand. Forventet ikke at jeg skulle like serien såpass, men dette er det beste familiedramaet på film og tv siden SFU.

 

Lenke til kommentar

Er ferdig med sesong 1 av Six Feet under nå. Serien vokser utrolig på meg. For noen karakterer!

 

Når jeg er ferdig med SFU, så har jeg flere godbiter som venter; The Wire, Sopranos og Twin Peaks. På tide? Så absolutt.

Lykke til.

 

Snart halvveis i Cosmos: A Spacetime Odyssey nå. Alt i 1080p selvfølgelig. Pedagogisk er serien på topp. Neil deGrasse Awesome Tyson kan å formidle sakene.

 

Cosmos burde egentlig alle se, uansett om man er troende, agnostiker eller ateist.

Endret av Onyx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Boardwalk Empire blir bare bedre og bedre. Herlige saker. Veldig spent på på hva som vil skje i de siste episodene nå, likevel er det jo synd at man uansett vet hvordan ting ender, grovt sett.

 

Artig at vi fikk sett litt mer av Bugsy. Fet fyr som vi har fått sett for lite av.

Også spent på hvordan Gillian vil bli involvert fremover.

 

Savner fortsatt seriens beste karakter, Rothstein. Den fyren kunne fått ordnet opp i sakene.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Boardwalk Empire blir bare bedre og bedre. Herlige saker. Veldig spent på på hva som vil skje i de siste episodene nå, likevel er det jo synd at man uansett vet hvordan ting ender, grovt sett.

 

Artig at vi fikk sett litt mer av Bugsy. Fet fyr som vi har fått sett for lite av.

Også spent på hvordan Gillian vil bli involvert fremover.

 

Savner fortsatt seriens beste karakter, Rothstein. Den fyren kunne fått ordnet opp i sakene.

 

Rothstein er et minus når serien holder seg innenfor historiens rammer mest mulig, for lite brukt til å være seriens beste karakter.

 

Heller Chalky, fordi Michael Kenneth Williams uansett hvor ikonisk Omar Little i The Wire er spilte Williams the heck ut av rollen når han fikk sjansen og har med den rollen gjort sin beste prestasjon som skuespiller i den rollen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...