Autzen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) ^ Jeg liker Mad Men. Er jo de samme som lagde The Sopranos, men Mad Men er mye mer drama rettet. Jeg har lest at HBO valgte å ikke satse på serien, men heldigvis gjorde AMC det. Det virker som de har greid å skildre 50/60-tallet enormt bra. Det bør nevnes at det tar noen episoder før du er slukt inn i serien. Syntes ikke særlig mye serien etter den første episoden, men når jeg var på den fjerde var jeg veldig interessert. Endret 11. desember 2009 av Autzen Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Mad Men er absolutt en serie du bør få me deg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nå starter jeg på Band of Brothers på Blu-Ray. For første gang eller? Gled deg! Har sett det før på Dvd. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er det en sinnssyk forskjell på kvaliteten fra vanlig DVD? Tenkte jeg skulle kjøpe meg blåstråle-versjonen, men gidder ikke viss det ikke er markant forskjell. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Dersom du har god TV så er det stor forskjell. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvis du ikke har hdready/full hd tv erdet ingen vits med bluray. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noe som jeg har.... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Raw i dag var kult & old skool : Jesse Ventura & Vince som kommentatorer , Jesse fikk fortalt Vince hvor skapet skal stå , det skjer ikke ofte at Vince blir målbundet *he he* Faen hvor jeg savner good old days Ventura : Oh how I *wish* I could step into the ring and teach that Hogan dude a lesson , Gorilla ! Takk. Kjeder meg litt og nå fant jeg noe å se på Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Selv på en 20" dataskjerm er det merkbar forskjell opp fra dvd. Men hvor mye vits det er varierer; er man bortskjemt med godt utstyr og vant med bluray-kvalitet så blir det nesten kjipt å se serier i dvd-kvalitet igjen :| Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Så har en gjennomsnittlig 20" dataskjerm som regel mye bedre spesifikasjoner enn en gjennomsnittlig TV og da. Dersom han har en av de første hd-ready-TV-ene (--- -- - ----- ----), så er det jo begrenset hvor mye vits det er. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Man ser klart forskjell på 720 og 480 linjer; spørsmålet er bare om man sitter så nære tv-en at man merker det. Det finner man først ut når man prøver det. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nye Family Guy - Star Wars filmen ligger ute nå for de som ikke har fått med seg det. Ser den nå. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nye Family Guy - Star Wars filmen ligger ute nå for de som ikke har fått med seg det. Ser den nå. ^^ Sånt driver vi ikke med her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hiv og hoi snart er skatten vår da kan vi laste ned de neste 100 år Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 ^ Jeg liker Mad Men. Er jo de samme som lagde The Sopranos, men Mad Men er mye mer drama rettet. Jeg har lest at HBO valgte å ikke satse på serien, men heldigvis gjorde AMC det.Det virker som de har greid å skildre 50/60-tallet enormt bra. Det bør nevnes at det tar noen episoder før du er slukt inn i serien. Syntes ikke særlig mye serien etter den første episoden, men når jeg var på den fjerde var jeg veldig interessert. Har sett et par episoder av Mad Men nå og er ikke videre "hekta", men regner med at det kan komme litt etterhvert. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg er hekta.. Huff.. Tar alt for mye tid, men.. må... seee. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Søren eller, har mattetentamen imorgen, men Supernatural ødelegger for det. Fy fader for en bra serie! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 http://www.seher.no/831063/han-var-fullstendig-krakilsk Han likte kanskje ikke Frokost TV........alle skal få ! *humrer* Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva har det med denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå