Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

House of Lies er ikke veldig bra. Altså Don Cheadle er god i serien som dramaskuespiller, men ikke morsom når serien i grunn forsøkte å være komiserie. Cheadle er best som dramaskuespiller, men ikke morsom (manuset er en stor grunn) Serien er bedre som dramaserie enn komedie egentlig, og serien utifra hva jeg husker fra sesong 1 pusha seg ikke fram for ha drama-elementer i seg før de siste episodene. House of Lies er uansett noe man kan hoppe over, den er ikke så bra. Ikke det verste der ute, men ikke noe å løpe etter.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Homeland har ikke lenger en plan, eller jo de har en plan, og det staves M-E-L-K-E. Alt Homeland og mye andre Showtime-serier gjør er å bare melke ut hvis serien blir populær nok. Derfor de fleste gode og undervurderte seriene fra Showtime har vært serier som Brotherhood (minus siste sesong) og United States of Tara som aldri ble så store.

 

Samme som skjedde med Dexter. Hadde de sluttet etter sesong 4 hadde serien blitt husket som en av de beste i nyere tid, nå er ettermælet til serien en vits.

Lenke til kommentar

Jeg mener Dexter kunne kjørt sesong 5 også, men stoppet der. I den første episoden av sesong 5 så gjør jo Michael C. Hall nesten sin beste prestasjon på serien. Det var sesong 6 serien ble betydelig dårlig synes jeg.

 

Mente ikke at de bare skulle avslutte serien helt plutselig etter sesong 4, men at slutten på sesong 4, med visse omskrivninger/et par tilleggsepisoder kunne ha vært en veldig fin avslutning på serien.

Lenke til kommentar

Den nye sesongen med South Park har levert så langt! Hysterisk morsom første episode, og gårsdagens episode var også latterlig bra! Herlig :D

Ebola-episoden var hysterisk. Første episode husker jeg ikke så den kan ikke ha vært så bra :-P

 

Åja, det var den kickstarterparodien. Ikke såååå morsom synes jeg

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Den nye sesongen med South Park har levert så langt! Hysterisk morsom første episode, og gårsdagens episode var også latterlig bra! Herlig :D

Har vært litt opp og ned for min del, men digger at det er en direkte sammenheng mellom episodene nå. Kan ikke huske det var sånn før? Tenker da på enkeltepisoder, ikke dobbel- eller trippel-episoder som Black Friday, Imaginaryland osv. :)

Lenke til kommentar

 

Den nye sesongen med South Park har levert så langt! Hysterisk morsom første episode, og gårsdagens episode var også latterlig bra! Herlig :D

Ebola-episoden var hysterisk. Første episode husker jeg ikke så den kan ikke ha vært så bra :-P

 

Åja, det var den kickstarterparodien. Ikke såååå morsom synes jeg

 

Ja, den inneholdt også mange referanser til NFL, så om du ikke følger med på det så kan jeg skjønne at den ikke appellerte like godt. :p

 

 

 

Den nye sesongen med South Park har levert så langt! Hysterisk morsom første episode, og gårsdagens episode var også latterlig bra! Herlig :D

Har vært litt opp og ned for min del, men digger at det er en direkte sammenheng mellom episodene nå. Kan ikke huske det var sånn før? Tenker da på enkeltepisoder, ikke dobbel- eller trippel-episoder som Black Friday, Imaginaryland osv. :)

 

Det har jo vært det til en viss grad, men kanskje ikke like direkte som denne sesongen. Lorde-segmentet var jævla bra. :D

Lenke til kommentar

Selv syntes jeg Dexter hos seg veldig bra igjennom alle sesongene, foruten at det raknet helt de siste episodene..

Hva var så galt med sesongene etter 4-ern? Jeg koste meg veldig selv..

Mye av det var ikke dårlig i seg selv, bare unødvendig filler-materiale. Var veldig "make it up as we go"-aktig, og jeg følte at manusforfatterne manglet en visjon for serien. Motsetningen til dette er f.eks Breaking Bad, som alltid var ment å være fem sesonger og hadde en planlagt, fastsatt progresjon.

 

Sesong 5 og ut er for det meste ikke dårlig, bare unødvendig. Jeg likte konseptet godt nok til at jeg alltid ble underholdt. Men at de melket serien såpass gjør at serien aldri vil komme på noen prominente klassikerlister. Slutten gjør at selv fansen er forbanna.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg er heller skeptisk til The Flash. Har ikke så veldig stort forhold til tegneserien. En fyr som løper sykt fort. Spennende...

 

Hadde ikke noe forhold til Arrow heller, men pil og bue er jo mye kulere enn å kunne løpe fort.

 

men det er vel slik at The Flash og Arrow henger sammen så man må se på begge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Go home, Elvis. You're drunk. :p

Alternativ WWE :

 

Monsoon : Look Jess , Twin Peaks back !

 

Bobby Heenan : I thought that Anna Nicole chick died yrs ago.......color me surprised !

 

Monsoon : Will you stop it ?!

 

Fortsett.........

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg er heller skeptisk til The Flash. Har ikke så veldig stort forhold til tegneserien. En fyr som løper sykt fort. Spennende...

 

Hadde ikke noe forhold til Arrow heller, men pil og bue er jo mye kulere enn å kunne løpe fort.

 

men det er vel slik at The Flash og Arrow henger sammen så man må se på begge.

Lasta de ned nå, er det smallville-spinoff?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...