Filmvenn Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Å herregud. Nå ble Fresh Prince-fan`en i meg vekka. 2 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 That was awesome. I tillegg, hvis man har fulgt med på FP så er det egentlig ganske åpenbart at Alphonso er en glimrende danser. Karrieren hans startet jo i en Michael Jackson-musikkvideo hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Huh, har alltid trodd han var død... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 *snip* Å herregud. Nå ble Fresh Prince-fan`en i meg vekka. Yeey! Jeg synes det er herlig at Viasat 4 fortsetter å sende serien. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Falling Skies siste 2 episodene: Hvorfor snakker de om wireless electrizity som om det var science fiction? Det er det jo ikke. "Tesla tought it was possible" Dog i den skala'en er det jo det. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Homeland sesong 4 startet skuffende, for min del. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Bør jeg fortsette på the killing når jeg likte Hannibal godt? Treg start. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 http://www.vg.no/rampelys/film/skuespiller-sparket-fra-ted-2-etter-overgrepsanklager/a/23311370/ Skuffende....... Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 http://www.vg.no/rampelys/film/skuespiller-sparket-fra-ted-2-etter-overgrepsanklager/a/23311370/ Skuffende....... Kanskje noe han begynte med da han skulle leve seg inn i presterollen? Too soon? :\ 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 7th Heaven vil aldri bli det samme igjen 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Ukas Brooklyn Nine-Nine er for meg seriens morsomste episode så langt. Terry Crews var helt fantastisk når han var "high as a kite". Endret 8. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 I DON'T WANT A VASECTOMY! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 Da har The Flash endelig startet opp for fullt. Er andre gang jeg ser piloten (så den for flere uker siden), og den holder seg fortsatt bra andre gang. Kan bli meget interessant etterhvert. Likte kanskje spesielt en liten detalje på slutten. I avisen ti år frem i tid er Queen Industries og Wayne Tech nært ved å slås sammen. Om det stemmer, hvor lenge er det til Bruce Wayne dukker opp i enten Flash eller Arrow? Hm... Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 Egentlig ikke uforventet, men The Flash var en klar suksess i seertallene. Mye bedre pilot enn hva både Gotham og Agents of S.H.I.E.L.D. hadde i grunn. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 Homeland sesong 4 startet skuffende, for min del. Yeah, men husk at det ble veldig "avsluttet" i sesong 3... absolutt minst cliffhanger-faktor jeg har sett, i alle fall. I spenningsserier that is. Så det tar kanskje bare litt tid før det tar seg opp? Håper det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 Homeland har ikke lenger en plan, eller jo de har en plan, og det staves M-E-L-K-E. Alt Homeland og mye andre Showtime-serier gjør er å bare melke ut hvis serien blir populær nok. Derfor de fleste gode og undervurderte seriene fra Showtime har vært serier som Brotherhood (minus siste sesong) og United States of Tara som aldri ble så store. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 Kommer til å følge med i alle fall, de har et karaktersett jeg liker i det minste. Blir sikkert noe drama med at Carrie "enlister" han som overlevde bombingen, og så finner han ut hvem som har ansvaret senere. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 Homeland sesong 4 startet skuffende, for min del. Jeg synes første episoden var veldig bra. Satte standarden på hvor mye action det skal være. Andre episode derimot var kjedelig. http://www.vg.no/rampelys/film/skuespiller-sparket-fra-ted-2-etter-overgrepsanklager/a/23311370/ Skuffende....... Dette er kvalmt å høre! Jeg så mye på denne serien når jeg var liten Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 House of Lies anbefalt? Synes Homeland begynte bra, enig at første episode var best, men gleder meg til fortsettelsen. Gleder meg til mandag, mye snacks! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2014 House of Lies anbefalt? Synes Homeland begynte bra, enig at første episode var best, men gleder meg til fortsettelsen. Gleder meg til mandag, mye snacks! Sett 2 episoder og jeg syns det er skikkelig dårlig, men skal gi det litt mer tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå