Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har The Flash endelig startet opp for fullt. Er andre gang jeg ser piloten (så den for flere uker siden), og den holder seg fortsatt bra andre gang. Kan bli meget interessant etterhvert. :)

 

Likte kanskje spesielt en liten detalje på slutten.

 

 

I avisen ti år frem i tid er Queen Industries og Wayne Tech nært ved å slås sammen. Om det stemmer, hvor lenge er det til Bruce Wayne dukker opp i enten Flash eller Arrow? Hm... :p Noen tanker rundt dette?

 

Lenke til kommentar

Homeland sesong 4 startet skuffende, for min del.

 

Yeah, men husk at det ble veldig "avsluttet" i sesong 3... absolutt minst cliffhanger-faktor jeg har sett, i alle fall. I spenningsserier that is. Så det tar kanskje bare litt tid før det tar seg opp? Håper det.

Lenke til kommentar

Homeland har ikke lenger en plan, eller jo de har en plan, og det staves M-E-L-K-E. Alt Homeland og mye andre Showtime-serier gjør er å bare melke ut hvis serien blir populær nok. Derfor de fleste gode og undervurderte seriene fra Showtime har vært serier som Brotherhood (minus siste sesong) og United States of Tara som aldri ble så store.

Lenke til kommentar

Homeland sesong 4 startet skuffende, for min del.

 

Jeg synes første episoden var veldig bra. Satte standarden på hvor mye action det skal være. Andre episode derimot var kjedelig.

 

 

 

Dette er kvalmt å høre! Jeg så mye på denne serien når jeg var liten :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...