Tomeito Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Når sesong 2 av mange anses som seriens "dårligste", sier det mye om hvor bra The Wire faktisk er. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Jeg kan til dels skjønne hvorfor folk setter sesong 2 under de andre. De to-tre første gangene jeg så serien gjorde jeg det samme. Negergangsterne er jo jævlig tøffe, og savnet av de ble veldig stort etterhvert. Men etterhvert innså jeg at dette kanskje er den sterkeste sesongen. Men i dag sliter jeg egentlig med å velge favoritt. Alle sesongene er så jævlig bra. Endret 6. oktober 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Haha, herlig. Både parodi på Lov & Orden og at Norge droppa OL som temaer i ukas Last Week Tonight. Jeff Goldblum, Robert John Burke, Kathryn Erbe og John Fiore dukker opp i parodien. Endret 6. oktober 2014 av Maury 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Sesong 5 er den dårligste. Min rangering er enkel: 1,3,2,4,5. Den kunne ikke vært stort enklere! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Twin Peaks kommer tilbake i form av en miniserie i 2016 på Showtime. http://serienytt.no/2014/10/twin-peaks-returnerer-i-2016/ Endret 6. oktober 2014 av Maury 4 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Hadde håper på at Lynch skulle lage flere filmer, men sier ikke nei takk til mer Twin Peaks Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Gleder meg til et nytt Lynch/Frost-samarbeid. At handlingen er lagt 25 år etter virker fornuftig. Da har man muligheten for å bruke flere av skuespillerne igjen. Sesong 5 er den dårligste. Min rangering er enkel: 1,3,2,4,5. Den kunne ikke vært stort enklere! Serieavslutningen var skuffende. Synes sesong 4 er den beste. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Mer Twin Peaks? Hva er vitsen? Å legge handlingen til 25 år etter betyr bare at alt som er skjedd før ikke har noen betyding lengre, så det vil bli en helt ny serie med (nesten) bare nye folk. Hvorfor ikke lage en helt ny serie i samme stil i stedet? Ta spill som et eksempel. BioWare følte seg for bundet til faste regler med Dungeons & Dragons, så de lagde sin egen franchise med Dragon Age. Dermed fikk de beholde alt som var bra med Baldur's Gate, men hadde samtidig veldig mye frihet til å gjøre hva de ville. Det samme gjør de fleste andre spirituelle oppfølgere, som Torment og Pillars of Eternity. I stedet for å bare leve på navnet Twin Peaks (som mange av dagens unge ikke kjenner til engang) burde de ha laget noe helt nytt. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Når sesong 2 av mange anses som seriens "dårligste", sier det mye om hvor bra The Wire faktisk er. The Wire på sitt dårligste er som kjent langt bedre enn den absolutte majoriteten av andre serier på sitt beste. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Mer Twin Peaks? Hva er vitsen? Å legge handlingen til 25 år etter betyr bare at alt som er skjedd før ikke har noen betyding lengre, så det vil bli en helt ny serie med (nesten) bare nye folk. Hvorfor ikke lage en helt ny serie i samme stil i stedet? Ta spill som et eksempel. BioWare følte seg for bundet til faste regler med Dungeons & Dragons, så de lagde sin egen franchise med Dragon Age. Dermed fikk de beholde alt som var bra med Baldur's Gate, men hadde samtidig veldig mye frihet til å gjøre hva de ville. Det samme gjør de fleste andre spirituelle oppfølgere, som Torment og Pillars of Eternity. I stedet for å bare leve på navnet Twin Peaks (som mange av dagens unge ikke kjenner til engang) burde de ha laget noe helt nytt. Hvorfor så stressa? Du/vi har ikke fått nok til detaljer til å faktisk påpeke at det ikke er noe vitsen i det. Skeptisk jeg og, men jeezh.... http://www.hitfix.com/whats-alan-watching/mark-frost-on-the-twin-peaks-revival-we-had-to-go-somewhere-new-and-different-and-even-more-startling Endret 6. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Spent på kveldens premiere av Homeland (på Sumo)! Sesongen (de første episodene?) fikk 5 i Aftenposten, så det blir forhåpentligvis bra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Har enda ikke sett sesong 3. Er litt i sitcom jungelen om dagen. Så må jeg få avsluttet Dollhouse også. Etter det får jeg vel hente meg inn igjen på Homeland. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Spent på kveldens premiere av Homeland (på Sumo)! Sesongen (de første episodene?) fikk 5 i Aftenposten, så det blir forhåpentligvis bra. Tar du skrittet til å se på amerikanske anmeldere som er dyktige tv-kritikere så er det mye mye lavere. http://www.huffingtonpost.com/2014/10/02/homeland-season-4-review_n_5922970.html http://time.com/3457360/homeland-recap-season-4-premiere/ TV2 har bare sendt ut screenere på Homeland til bare TV2-vennlige nettsteder og store tabloider (som oftest ikke gjør noe med anmelderkopier). De har ikke sendt ut til nettsteder eller aviser som har kritisert Homeland tidligere, som Serienytt, Filtermagasin eller Dagsavisen (som har en av de beste norske tv-kritikere akkurat nå i Reidar Spigseth). Anmelderen i Aftenposten (Asbjørn Slettemark) du henviser til jobber også i TV2, og er Homeland-fanboy. Filmpolitiet kritiserte ikke Homeland under sesong 2 eller 3, og sa serien var bra da (Nå hyller de sesong 4). Det er tydelig at TV2 prøver å styre kritikken her, fremfor å la alle som skal få tilgang som HBO, Netflix, Fox Norge, TVNorge og mange andre gjør i Norge når det kommer til anmelderkopier. Endret 6. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Morsom tittel på dagens episode av Boardwalk Empire: "King of Norway". Skal sette meg ned og se den nå Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Spent på kveldens premiere av Homeland (på Sumo)! Sesongen (de første episodene?) fikk 5 i Aftenposten, så det blir forhåpentligvis bra. Gleder meg sykt til 22:40 i morra! Blir en tøff onsdags morgen, men dobbelepisoden må ses! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 "Twin Peaks tilbake" Trodde Anna Nicole var død , jeg Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Go home, Elvis. You're drunk. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Sett 3 episoder av SW:Rebels nå, og må si jeg liker det! Gleder meg til fortsettelsen. Husker jeg så litt på clone wars, men det falt ikke like godt i smak som rebels. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Er det såpass mange episoder ute nå?EDIT: Fant episode 2 ihvertfall og nå. Likte første episode. Har potensiale til å bli bedre enn Clone Wars ja. Endret 7. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Har kun kommet en ekstra utenom piloten ja, jeg skrev ep3 da jeg trodde piloten var ep1-2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå