Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig en grei episode i dag ellers, men søren hvor mye jeg merker at jeg nesten bare ler av The League nå på grunn av Rafi.

 

Å? Ler av alle jeg. Digger banteren/løsprateren gjengen har når de er på baren eller ser fotball. Føles så ekte liksom, som om vi virkelig ser på en gjeng bestekompiser som koser seg sammen. Forskjellen er at disse folkene faktisk er morsomme. Og jeg synes Taco er utrolig morsom.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk tenker sånn. Jadda, det var fantastisk den første gangen, men serien blir jo bare bedre og bedre for hver gang man ser den. Jeg koser meg mer og mer for hver gang jeg ser serien.

Amen!

Serien er som en god vin, den blir bedre med årene..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk tenker sånn. Jadda, det var fantastisk den første gangen, men serien blir jo bare bedre og bedre for hver gang man ser den. Jeg koser meg mer og mer for hver gang jeg ser serien.

 

For all del, jeg er på andre rewatch nå (er på S2), og det er fantastisk. Bør også nevnes at Oz også er fantastisk på rewatch.

 

Men det skal en del til for å slå følelsen når du først blir hekta og kommer inn i The Wire/Oz første gang.

Endret av Heilage
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Dallas RIP.......hovedsaklig var det vel manusene som ledde til seriens undergang , de var ikke så bra som de kunne vært og publikum rømte fra sesong 3.

Lenke til kommentar

The Wire er en kjedelig serie. Masse prating og lite skyting og slossing. BUUUUUUUUUUU!!!!

Vet du spisser ting nå, men hvis nå mot formodning preferansene til en fyr er nettopp action og skyting og slåssing og han synest andre ting er kjedelig, er det da feil?

 

Eg tror det er fullt mulig å ikke like the wire. Og hvis man gjør det så burde det på en måte være ok.

 

Men AllFather bør argumentere litt for det......

Lenke til kommentar

 

The Wire er en kjedelig serie. Masse prating og lite skyting og slossing. BUUUUUUUUUUU!!!!

Vet du spisser ting nå, men hvis nå mot formodning preferansene til en fyr er nettopp action og skyting og slåssing og han synest andre ting er kjedelig, er det da feil?

 

Eg tror det er fullt mulig å ikke like the wire. Og hvis man gjør det så burde det på en måte være ok.

 

Men AllFather bør argumentere litt for det......

 

Er ikke OK å mislike en serie. Ihvertfall en ikke jeg liker selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...