PgUp Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Nye family guy episoden var AWESOME. Har gått sykt lei av serien og ikke sett det på lenge men denne må dere se. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Profit (1996) er en serie ingen har sett, men alle bør se Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Profit (1996) er en serie ingen har sett, men alle bør se Vi skrev om den i 2012. Og har nevnt den flere ganger som en serie som ville vært oppe med Breaking Bad og sånt hvis den var lagd i dag. Endret 29. september 2014 av Maury Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hvor kan man få sett Profit da? (hvor kan det lastes ned?) Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Profit er jævlig vanskelig å finne legit. Do what you got to do. Og slenger som alltids Wonderfalls, State of Play og Hornblower når vi er på temaet serier ikke alle har sett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 State of Play er en av de beste miniserien lagd utenom Band of Brothers. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Wonderfalls, er det den serien med hun jenta som snakker med suvenirer? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Yes, det er riktig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hornblower når vi er på temaet serier ikke alle har sett. Fuck yeah! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noen som har sett Peaky Blinders? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ja, sett sesong 1. Helt grei britisk utgave av Boardwalk Empire med et mindre aspekt. Cillian Murphy er god nok i hovedrollen, var ikke så gira å se sesong 2 hadde det ikke vært for at Tom Hardy blir med så kommer nok til å sample noen episoder av sesong 2. Elska forrige serien med Hardy som var The Take, som forresten er enda bedre enn Peaky Blinders men noe helt annet. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Wow... Vet det ikke er mange SNL-fans her, men etter årets første episode tror jeg det blir enda færre. Ikke en gang Chris Pratt klarte å sjarmere, og fy FAEN så åpenbart det var at de ikke visste hvordan han skulle brukes. Jeg lo litt av He-Man / Thundercats sketchen og MY BIG FAT ASSSSS. Ellers imponerte hoppingen og sprettingen til Ariana Grande... boing boing boing. EDIT: Savner MadTV Skulle ønske de kunne legge det til Netflix. Endret 30. september 2014 av Sectoid Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 State of Play er en av de beste miniserien lagd utenom Band of Brothers. Jeg så filmen først. God film, men er det verdt å se miniserien når du vet hvordan det ender? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 State of Play er en av de beste miniserien lagd utenom Band of Brothers. Jeg så filmen først. God film, men er det verdt å se miniserien når du vet hvordan det ender? Dette lurer jeg også på, selv om det er så lenge siden jeg så filmen at jeg ikke husker så veldig mye av den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 EDIT: Savner MadTV Skulle ønske de kunne legge det til Netflix. Hvis du savner MadTV burde du sjekke ut Key & Peele. Spesielt etter sesong 1. 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 State of Play er en av de beste miniserien lagd utenom Band of Brothers.Lagt til i serielista. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg så filmen først. God film, men er det verdt å se miniserien når du vet hvordan det ender? Miniserien gjør ting mye mer troverdig som er viktig for plottet (som forholdet mellom den ene journalisten og politikern). Filmen er ikke så typisk elendig som mange amerikanske film-remakes av en utenlandsk thriller, men den er liksom bare en grei film. Miniserien er så mye bedre. Er rikere i sitt innhold, og har noen subplots som ikke er tilstede i filmen. Så du kjøper altså en luftig pose popcorn når du ser den amerikanske filmen, når du ser miniserien får du hele kaka du har kjøpt å betalt for. Casten er også mye bedre i miniserien, synes jeg selv om jeg likte både Rachel McAdams og Russell Crow (likte i grunn Ben Affleck og, men manuset ødela rollen hans synes jeg). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Yeah, både Married og You`re The Worst er fornyet for nye sesonger av FX Networks. Likte begge seriene etter de første episodene, spesielt You`re The Worst. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ahh Konge at You're The Worst er fornyet! Anbefales. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Spent på hvordan den amerikanske utgave av Utopia blir. Den britiske var noe med det meste orginale og stilfulle serien på lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå