Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, sett sesong 1. Helt grei britisk utgave av Boardwalk Empire med et mindre aspekt. Cillian Murphy er god nok i hovedrollen, var ikke så gira å se sesong 2 hadde det ikke vært for at Tom Hardy blir med så kommer nok til å sample noen episoder av sesong 2.

 

Elska forrige serien med Hardy som var The Take, som forresten er enda bedre enn Peaky Blinders men noe helt annet.

 

Lenke til kommentar

Wow... Vet det ikke er mange SNL-fans her, men etter årets første episode tror jeg det blir enda færre. Ikke en gang Chris Pratt klarte å sjarmere, og fy FAEN så åpenbart det var at de ikke visste hvordan han skulle brukes.

 

 

Jeg lo litt av He-Man / Thundercats sketchen og MY BIG FAT ASSSSS. Ellers imponerte hoppingen og sprettingen til Ariana Grande... boing boing boing.

 

EDIT: Savner MadTV :( Skulle ønske de kunne legge det til Netflix.

Endret av Sectoid
Lenke til kommentar

Jeg så filmen først. God film, men er det verdt å se miniserien når du vet hvordan det ender?

 

 

Miniserien gjør ting mye mer troverdig som er viktig for plottet (som forholdet mellom den ene journalisten og politikern). Filmen er ikke så typisk elendig som mange amerikanske film-remakes av en utenlandsk thriller, men den er liksom bare en grei film.

 

Miniserien er så mye bedre. Er rikere i sitt innhold, og har noen subplots som ikke er tilstede i filmen. Så du kjøper altså en luftig pose popcorn når du ser den amerikanske filmen, når du ser miniserien får du hele kaka du har kjøpt å betalt for.

 

Casten er også mye bedre i miniserien, synes jeg selv om jeg likte både Rachel McAdams og Russell Crow (likte i grunn Ben Affleck og, men manuset ødela rollen hans synes jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...