Benbjo Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Bah, det irriterer meg litt at amerikanerene skal remake serier fra andre land. Vet aldri hvilken versjon jeg skal se eller om jeg "må" se begge. Shameless, Broen, The Killing, +++ Nå kommer Gracepoint som er en remake av Broadchurch >_> Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Broadchurch-remaken er like mye Chris Chibnall sitt verk som amerikanerne hos Fox. Litt morsomt hvor ivrig han var på å få igang Gracepoint. Han kunne heller skrevet noe originalt for amerikanerne, enn en remake av en av hans beste serier. Fyren viste jo potensiale i The Great Train Robbery også. The Bridge har overgått Broen så jævlig denne sesongen. Utrolig hvordan de har utformet narkokrigen mellom Juarez i Mexico og El Paso i Texas på den. Sesong 2 av Broen var mye elendighet, og neste uten Kim Bodnia blir nok bare enda mer svak. The Bridge har hele tiden vært en serie med mye potensiale, karakterer som alene fortjener en egen serie både på grunn av historien deres, skuespillerne og kvaliteten i manuset rundt dem (ihvertfall karakterene til Annabeth Gish, Thomas M. Wright og duoen Matthew Lillard og Emily Rios). På Shameless trenger du bare å se amerikanske. Den amerikanske har overgått den britiske for lenge sida. Nesten litt utrolig med tanke på serien var skrevet rundt William H. Macy (som er noe av det svakeste med serien synes jeg, men fremdeles en ting jeg liker med serien). Endret 29. september 2014 av Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har nå sett ferdig S2 av Rectify, og vel vitende om at Maury kommer til å få meg henrettet av russiske leiemordere for det, jeg synes ikke den serien er årets beste. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Haha. Hvem sa noe om russiske leiemordere? Vil nok anta at belgiske pølsemakere er billigere til verks. Endret 29. september 2014 av Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Jeg er væpnet til tennene, send your würst. Endret 29. september 2014 av Heilage 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg er væpnet til tennene, send your würst. Oh you weiner. Dessuten sa jeg en av årets beste. ^^ Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har sett alt som interesserer meg av serier, hva gjør jeg??? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Du går utenfor komfort-sonen din å oppsøker noe annet. Tro meg, du kan finne mye bra hvis du tørr å gå utenfor det som interesserer deg med en gang. Endret 29. september 2014 av Maury Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Du går utenfor komfort-sonen din å oppsøker noe annet. Tro meg, du kan finne mye bra hvis du tørr å gå utenfor det som interesserer deg med en gang. Noen eksempler? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg vet ikke hva du liker/har likt så jeg kan ikke gi deg noe konkret eksempel. Men kanskje oppsøke noe annet enn amerikanske og britiske serier f. eks? Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Eventuelt kan du sjekke ut noe laget før 1980. Mye gull. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg vet ikke hva du liker/har likt så jeg kan ikke gi deg noe konkret eksempel. Men kanskje oppsøke noe annet enn amerikanske og britiske serier f. eks? Finnes det noe bra som ikke er amerikansk/britisk? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Les Revenants / The Returned (Fransk)Braquo (Fransk)Puberty Blues (Australsk)Gomorrah (Italiensk) Rake (Australsk) Il capo dei capi (Italiensk) F. eks. Men det er nok mye du ikke har sett av amerikanske serier også som er verdt å sjekke ut. Bare uten eksempler er det ikke mye å gå på. Men du finner mye bra amerikansk om du går utenfor komfort-sonen. Eksempelvis gjorde jeg det selv veldig mye The Good Wife som var litt for mye for meg når jeg sjekket ut serien først et generisk såpe-aktige juridisk drama. Holdt ut, og nå ser jeg for den undervurderte (spesielt her til lands) og fantastiske juridiske og politiske dramaserien den i grunn er. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har sett alt som interesserer meg av serier, hva gjør jeg??? Lag deg en konto på f.eks next-episode. Legg til de serien du har sett og så gå på recommended. Da får du garantert forslag på serier du ikke har sett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Next-episode og Netflix har så mye tullete forslag. Liker du The Fall vil du elske Prison Break.Liker du Archer vil du elske Pokemon: Next GenerationLiker du Orange is The New Black vil du elske Breakout Kings. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Joda, men ta trykker man jo bort de som man opplagt ikke er interessert i. Man får jo en innsikt i hva som finnes. Funnet masse artig på den måten jeg. Hadde neppe funnet Case Histories eller Apparitions uten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Haha, brukbare reklamer kan dem lage, men god tjeneste? Neh. Joda, to forskjellige ting, men komisk likevel. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Wow... Vet det ikke er mange SNL-fans her, men etter årets første episode tror jeg det blir enda færre. Ikke en gang Chris Pratt klarte å sjarmere, og fy FAEN så åpenbart det var at de ikke visste hvordan han skulle brukes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 SNL har jeg bare gitt opp. Håper at Cecily Strong, Kate McKinnon, Kyle Mooney og Taram Killiam finner noe bedre å gjøre. Eneste morsomme med SNL til en grad i helga var så vidt He-Man sketsjen. Michael Che skulle heller blitt på The Daily Show. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå