Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Ikke bekrefta 100%, men Rachel McAdams gjør ferdig forhandlingene for True Detective sesong 2 akkurat nå. Håper det blir henne, selv om jeg hadde elsket å sett Abigail Spencer fra Rectify i rollen er hun for ukjent for HBO sikkert i en slik prestisjeseere.


Var ikke klar over at McAdams skal spille i filmen til Kurt Sutter (serieskaper av Sons of Anarchy), Southpaw sammen med Jake Gyllenhaal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Extant-finalen var meh. Blir overrasket om den fornyes. Samme med The Strain, egentlig. Z Nation er ikke bra, men som med The Strain så liker jeg tematikken og følger derfor med inntil videre. Gotham var ikke fullstendig overbevisende, men godkjent. Gleder meg til The Flash. Under the Dome sesong 2 er så ræva, så utrolig ræva... gidder ikke lenger se på episodene, bare blar igjennom dem for å se hva faen som skjer med domen, men det er jo bare tull om alle de forskjellige kvalitetene den tar på seg. Helt idiotisk. Sesong 1 kunne fungert godt som miniserie, men da måtte det også kommet en løsning. Kan ikke fatte og begripe at den har så mange seere.

Ukas høydepunkt var at Person of Interest er tilbake :)

Lenke til kommentar

Haha, fantastisk episode. Episoden var også skrevet av Jason Mantzoukas (Rafi) og Seth Rogen (Dirty Randy) som episoden forrige sesong, som var for meg høydepunktet i sesong 5. Ser også ut som det blir den beste episoden i sesong 6 også.

 

 

Så mange gjesteskuespillere både returnerende og nye som Steve Little (fra Eastbound & Down), Jorma Taccone (The Lonley Island), June Diane Raphael (som forresten er gift med Paul Scheer), Jerry Minor (Community), Nathan Fielder o.s.v.

 

Alltid positivt når Lizzy Caplan dukker opp noe sted og.

Lenke til kommentar

Noen andre som har sett første episode av Person of Interest Sesong 4? Ganske bra! :D

 

 

Eneste som var litt skuffende er at jeg allerede kan se hele sesongens plott foran meg :p Heldigvis en serie som alltid byr på overraskelser. Digger den.

 

 

Tittet på de to første episodene av Forever. Plottet hørtes idiotisk ut - en 'medical examiner' (for vi trenger flere slike show ikke sant?), som er udødelig og oppholder seg så mye som mulig rundt døden for å forsøke å finne en måte å dø på. Av rent prinsipp så pleier jeg alikevel å se pilotepisoder. Veldig mange slår jeg av de første ti minuttene inn. Men det var elementer her som var annerledes og underholdende nok til å pirre nysjerrigheten min videre.

Endret av Sectoid
Lenke til kommentar

Forever er bare re-hash av New Amsterdam med Nikolaj Coster-Waldau fra Game of Thrones, bare mye mer komisk hovedkarakter og lagt på en eller to ekstra ting for å gjøre serien ikke en direkte blåkopi - Slik jeg forstår det at hovedpersonen dør hele tiden.

Lignende er det med State of Affairs med Kathrine Heigl som tydelig prøve å være så mye Homeland som overhode mulig. Er også en annen NBC-serie som kommer enten i høst, eller etter nyttår som er The Americans, men du-du-du den er satt til moderne tid.

 

En ting er å ha serier på ligner på hverandre. En annen ting er å ha serier som klart prøver å kopiere en annen serie, enten en populær serie eller en serie som hadde en interessant hook (Forever er en av de).

Lenke til kommentar

Forever er bare re-hash av New Amsterdam med Nikolaj Coster-Waldau fra Game of Thrones, bare mye mer komisk

En ting er å ha serier på ligner på hverandre. En annen ting er å ha serier som klart prøver å kopiere en annen serie, enten en populær serie eller en serie som hadde en interessant hook (Forever er en av de).

 

Jeg synes ikke det er så galt når det er en kopi av en middelmådig serie nesten ingen har sett og som ifølge hva jeg kan se ble kansellert av FOX etter bare noen få episoder. Alt tyder foreløpig på at Forever er en bedre serie, og går på ABC hvor den kanskje har en sjans. For å dra den helt ut blir det du sier litt som å si at Star Wars er en drittfilm fordi den ripper av bibelen ;)

Lenke til kommentar

Så du sier at alle serier som ble kansellert tidlig er middelmådig? Du snakker igjen om en ting du ikke har sett, du bare antar at en serie som New Amsterdam var middelmådig, mens Forever som gjør akkurat det samme er automatisk bedre fordi den går på en annen kanal. Den Star Wars-kommentaren var bare flåste oppi denne diskusjonen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...