boffeeen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tips til gode komedier? Liker Entourage, Curb Your Enthusiasm, How I Met Your Mother, Bored To Death også videre veldig godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 The Big Bang Theory. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 The Big Bang Theory hvis du ikke har sett den, ellers så er Robot Chicken veldig, veldig morsomt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 The Big Bang Theory er flaut dårlig. Var rimelig sikker på at jeg skulle like den, men sitter bare å blir flau gjennom alle episodene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Merkelig. Treffer meg gang på gang. Men da anbefaler jeg isteden How Not to Live Your Life - en veldig morsom og sær britisk serie. Edit: Sjekk denne (Se hele.) Endret 9. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Merkelig. Treffer meg gang på gang. Etter å ha hørt at dette var noe av det morsomst man fant innen "kommers" nerdehumor var jeg rimelig sikker på at jeg skulle like serien, men jeg klarer ikke å se den i det hele tatt. Skal sjekke ut How To Not Live Your Life. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvis du liker animasjon, og har sett det meste av South Park og likte det. Da er Robot Chicken garantert en serie du må legge til på lista. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Robot Chicken så veldig morsomt ut. Det skal jeg sjekke ut! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen her som har sett The Prisoner? (1967-utgaven) Den er sær og genial Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Prøver og spørre her: Noen som husker en serie som gjikk rundt juletider ( eller påske?) for mange år siden. Handlet om noen som bodde på et slott i sverige som var hjemsøkt, Var en svensk serie men gjikk om morgenen på tv2 elle nrk1. Klarer ikkje huske hva det het :/ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva het den da? tenke... Hvis vi tenker på samme serie gikk den på julemorgen for noen år siden. Det bodde noen par spøkelser i huset, og de snakket skånsk. hmm...skal se om jeg greier å huske navnet. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Oh, dere er ikke alene om å ville finne ut det ! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kan det være Mysteriet på Greveholm? Tror den gikk om jula eller i påsken. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror faktisk det ja! Er noe veldig kjent med greveholm. Takker Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det planlagt noe mer Being Human? Er litt stusselig med bare 6 episoder.. Serien er altfor god for så få episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Wikipedia er som oftest beste måten å finne ut sånt om av britiske og amerikanske serier. Fra wikipedia: Series two is being filmed in August 2009 with a scheduled transmission in the UK around January 2010.[13] It has been expanded to eight episodes, with series creator Toby Whithouse writing the first two and last two episodes. [14] The way the pre-credit sequences will be done has changed; from episode two onwards they will be something from the past - showing something from the history of either the main cast or other characters. [15] Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ååå nå ble jeg glad! Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Tips til gode komedier? Liker Entourage, Curb Your Enthusiasm, How I Met Your Mother, Bored To Death også videre veldig godt. Jeg er veldig stort fan av Entourage, Curb og Bored to Death, så tror nok vi deler litt av samme smak - selv om jeg ikke er noe fan av HIMYM. How Not to Live Your Life er en veldig vittig britisk serie. Det beste jeg har sett fra Storbritannia utenom The Office UK og Extras (som er must hvis du er fan av Ricky Gervais). Noen i "Bored To Death"-tråden mente at How Not to Live Your Life var en ganske lik serie. Jeg er litt uenig, men det var fortsatt en veldig god serier som jeg vil anbefale. Jeg antar at du er HBO frelst, så vil anbefale deg å sjekke ut "East bound and down" og denne animerte serien med navn The Life & Times of Tim; Ellers liker jeg Modern Family, Arrested Development og Better Off Ted. Tre serier du kan sjekke på youtube om de er noe for deg. Endret 10. desember 2009 av Autzen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Extras (som er must hvis du er fan av Ricky Gervais).Den gikk meg hus forbi. Takk =) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ser the Wire nå og gleder meg til de 3 siste sesongene. Har sett sporadiske episoder av Seks fot under og Sopranos tidligere og har forsåvidt likt det jeg har sett der dermed har jeg allerede et par andre serier jeg kan gå løs på etterpå. Har dere tips til andre serier jeg bør sjekke ut? Er anbefalt Prison Break og Mad Men av et par kollegaer, men tar gjerne mot flere tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå