Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

"it's official! Colin Farrell and Vince Vaughn have been cast in HBO's “True Detective” Season 2.

Colin Farrell will play Ray Velcoro, a compromised detective whose allegiances are torn between his masters in a corrupt police department and the mobster who owns him.

 

Vince Vaughn will play Frank Semyon, a career criminal in danger of losing his empire when his move into legitimate enterprise is upended by the murder of a business partner.

 

HBO confirmed the casting on Tuesday in a press release."

 

Vince Vaughn faktisk

Endret av MKej
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med Gotham er at folk ønsker seg Dark Knight og får Arrow. Personlig synes jeg Arrow er helt greit, og når man kjenner en del av historien rundt Gotham, så er det spennende. Digger også den gritty og litt gammeldagse stilen de har lagt over New York, som paralelt univers, når New York var et krim og gangster- paradis for 20+ år siden. Det jeg ikke digger er "ungene". Barneskuespillerne til Bruce Wayne, Poison Ivy osv. virker temmelig tafatte. Jeg lo høyt når han satt ved siden av Gordon og "gråt". Til og med skuespillerne virket utilpasse i den scenen. Så får vi håpe det er noe som går seg til hvis de skal være med videre.

Lenke til kommentar

Jævlig kult med begge, for å være ærlig. Max kult!

 

Vet ikke om jeg vil si max kult selv angående Vaughn, men Farrell passer svært bra synes jeg etter In Bruges. Mer lyst til å se Vaughn i grunn enn Taylor Kitch, til tross for at Kitch gjorde en god rolle i The Normal Heart ser jeg ikke han for sesong 2 av True Detective som virker å være en mer klassisk noir-sesong, enn mer spirituelt som sesong 1 var.

 

Jeg er veldig for at sesong 2 av True Detective skal være noe annet enn en re-hash av sesong 1. Derfor jeg er veldig positiv til det Chinatown-aktige plottet sesong 2 skal tydelig ha etter hva HBO bekreftet i dag.

 

Vaughn har jeg sett gjort noen gode dramaroller i både Clay Pigeons og Return To Paradise, så det er helt klart et potensiale der. Bare fordi han ikke har vist det på flere år betyr ikke at det er noe der fremdeles å jobbe med. Skuespillere kan gjøre noe bra etter mye elendighet, bare se på Ray Romano f. eks i Men of a Certain Age og Parenthood.

Litt skeptisk til Justin Lin som regissør, men hvis det er en actionfylt start så kan det være positivt. Jeg er nok kanskje litt alene, men jeg synes Lin pusta frisk luft inn i Fast and Furious-franchiset, som til tross for å være et franchise jeg aldri har likt stort så var de 3 siste filmene som Lin sto for vært bedre enn de før.

Lenke til kommentar

Har begynt på sesong 1 av Six Feet Under. Hva synes folket om den serien?

 

Det er en veldig bra serie! :)

 

Jeg må innrømme at det tok litt tid før jeg ble skikkelig gira.. Når sant skal sies, så vet jeg ikke om "skikkelig gira" er uttrykket å bruke, heller.. det er på en måte ikke en slik serie, men det er en veldig sterk og solid serie, som jeg lett kan anbefale til noen som ønsker bra drama om livet!

Lenke til kommentar

 

Har begynt på sesong 1 av Six Feet Under. Hva synes folket om den serien?

Det er bare The Wire jeg setter over. Latterlig bra med andre ord.

 

Når Admiral stempler noe som latterlig bra, da veit du hva du har i vente.

 

Nettopp ferdig med S01 og starter på S02 til helga. Noen scener det er til å bli flau av selvfølgelig, men det overlever man.

Lenke til kommentar

Det er altfor mye som er bare rett og slett søppel. Rett og slett dritt. Rett og slett kvalmende elendig i høst.

 

Selfie
Stalker (Hva faen, som om The Following og Criminal Minds var dritt nok så får vi noe enda verre lignende)
State of Affairs (Kathrine Heigl-serie som forsøker å være Homeland så mye som mulig, selv anonym sex, woohoo. A for originalitet)
Scorpion
Mysteries of Laura
Manhattan Love Story

Lenke til kommentar

Noe som er verdt å få med seg denne høsten da (av nye serier)?

 

http://serienytt.no/2014/09/de-nye-seriene-2014-2/

 

De 4 øverste seriene der har jeg sett de første episodene av (ved unntak av One Child), og synes de er veldig bra. Kanskje mer serier for de som er litt ute etter å se noe annet enn noe som forsøker å være den nye Homeland eller noe sånt.

 

Transparent og The Affair hadde veldig gode piloter. HBO-kvalitet på begge av dem, og er ikke HBO-serier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...