Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

God pilot synes jeg, men ikke problemfri. Så ihvertfall noe verdt å plukke opp en gratismåned på Filmnet for å sjekke om den holder seg i de etterfølgende episodene.

Sitter egentlig å skriver et førsteinntrykk av piloten nå. Det kommer tilbake til meg hvor mye jeg hater å anmelde serier basert på en pilot (vandt med ihvertfall å få et par episoder av en ny serie/sesong).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alle er glad i western, og du virker som du faller rett inn der. Personlig skjønner jeg ikke at noen kan digge Black Sails, og mislike Deadwood, men hei hei.

 

haha.. :D

 

Ikke helt korrekt å si at jeg "digga" Black Sails, og "mislikte" Deadwood, det er å dra det litt langt i endene, hehe.. men ja, jeg har nok kost meg mer med Black Sail, faktisk, enn jeg har med Deadwood! :) Kanskje det var en liten forventningskrasj!?

 

Jeg elsker serier i de fleste sjangere, så ingenting spesielt imot Western, men det er nok riktig at jeg ikke har noe spesielt forhold til western..

Lenke til kommentar

Den kilden er bogus. Farrell er ikke bekrefta enda.

 

Edit: Legg forresten merke til hvordan de ikke linker eller nevner hvilket intervju med skuespilleren. Dette er et klassisk clickbait-nettsted uten noe troverdige saker.

 

Edit 2: Tilsynelatende er Sundayworld kilden etter at jeg sjekket litt rundt så da virker det ekte foreløpig.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Etter nyttår. Januar-ish premiere, siden dette blir siste sesong på 13 episoder. Parenthood fikk også det samme, men sendes i høst på NBC så da ble Parks And Rec skvist ut for alt meh-sitcom`ene sine i høst fra kanalen. Er nok noen der. Er alltid noen, se på fjoråret med Sean Hayes og Michael J. Fox.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig du har lest kritikken feil da, fordi den får egentlig mye mer positiv kritikk enn negativ. Den har noe svakheter helt klart som jeg skrev i min egen anmeldelse av piloten og som mange har pålagt.

 

Det er for tidlig å bedømme serien ut fra en pilot, spesielt når piloten i grunn er så god når du fjerner det litt pinsomme (som kanskje ikke legges merke til av de som ikke vet hvem Oswald Cobblepot og Edward Nigma egentlig er).

 

Gotham er mye mer realisert enn f. eks Agents of S.H.I.E.L.D. Du har god casting, og et manus som fungerer godt når seerne ikke mates med en t-skje (HER KOMMER FLYET bæ bæ). Det er vente å se situasjon helt klart, men piloten er godt mottatt av kritikerne for det. Pluss det ser veldig bra ut, med sin Se7en-aktige stil akkurat som en serie satt til Gotham City burde ha.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ja, men nå er jo tydelig Sam Elliott og Garret Dillahunt-karakterene noe med for å faktisk avslutte historien til Wynn Duffy. Dette er jo en serie som alltid har hatt mye karakterer og karakterskuespillere uansett.

 

 

Elska starten på The Good Wife også. Føler jeg også begynner å like Finn Polmar godt. Håper dette plottet med Cary fører til at Matt Czuchry brukes mer, for han var underbrukt i forrige sesong før slutten av sesongen. Eli Gold er fremdeles gyllen hver gang han omgåes med datteren sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...