Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Danm, piloten til The Affair (premiere 13. oktober) var solid.

Falt helt for Ruth Wilson på nytt, noe som jeg så for meg ville være vanskelig etter Alice i Luther. Dominic West er solid også.

 

Uten å avsløre for mye så er dette en av de første pilotene på veldig lenge jeg har ønsket å sett på nytt, framfor neste episode med en gang. Det er mye mer i serien enn man i utgangspunktet tror, og det liker jeg veldig godt. En interessant struktur å fortelle sin historie på uten tvil.

 

Har mye gode produsenter bak seg i form av Sarah Treem og Hagar Levi (fra In Treatment) med også Eric Overmyer (Treme, The Wire) med. Veldig spent på hvordan serien utfolder seg videre etter piloten.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg startet på Penny Dreadful. Har sett to episoder, og jeg tror det blir med de. Det er fint å se på, men akk så uinteressant og kjedelig. Den seansen hvor Eva Green "tar av" på i episode 2 må være noe av det pinligste jeg har noen gang har sett. Så jævlig liksom-dramatisk og påtatt. Slet med å holde øynene på skjermen fordi det var så forbanna pinlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, jeg tenkte også på Van Helsing da jeg så de to episodene. Nå er det selvfølgelig dumt å dømme en serie etter bare to episoder, men det jeg satt igjen med etter de to episodene var irritasjon, og serien fremstår som nok en serie som føyer seg inn på listen blant andre liksom-horror-serier som Dracula, Hemlock Grove, True Blood osv. Stemningsløst og blottet for terror. Gjeeeeeeeeeeeeesp!

 

Men nå har jeg nok lært. Blir lenge til jeg sjekker ut en ny "horror-serie" og forventer meg horror. :p

Lenke til kommentar

Fikk måkt igjennom The 100 de siste dagene, må si serien faktisk fallt godt i smak :p Litt mye ungdomsøl og kliss oppi det hele, men fortsatt god underholdning. Er litt svak for post-nuclear konseptet tydeligvis.

Hmm det minner meg om en annen serie. Jericho? Husker det var mye rart rundt den serien kansellering, kansellering av kansellering før den endelig ble kansellert. Så første sesong i sin tid. Ble det ferdig?

Lenke til kommentar

Jericho, nok en serie som har blitt dyttet bort til stadighet for min del.

 

Startet akkurat på Outlander, aner i grunn ikke helt hva jeg går i møte. Noen som har en formening om denne ? :)

har sett de 5 ep som har kommet, liker serien så langt, Selv om det er året 1743, og skottene er i full gang med sitt opprør, så er det karakterene som er i sentrum, og ikke en haug med skotteri kilt og sverd som dreper engelskmenn for fote.

Lenke til kommentar

 

Jericho, nok en serie som har blitt dyttet bort til stadighet for min del.

 

Startet akkurat på Outlander, aner i grunn ikke helt hva jeg går i møte. Noen som har en formening om denne ? :)

har sett de 5 ep som har kommet, liker serien så langt, Selv om det er året 1743, og skottene er i full gang med sitt opprør, så er det karakterene som er i sentrum, og ikke en haug med kilt og sverd som dreper engelskmenn for fote.

 

 

Ja må si jeg likte settingen, og musikken i serien sålangt er :thumbs: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...