Benbjo Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Se episode 13 Er det den som egentlig var piloten hvor de har spredd scenene ut over de andre episodene? Eller det er den "1000 år i fremtiden"-episoden? Episode 13 er epitaph 1. Den redder sesong 1 og setter opp den forykende 2.sesongen. Ok, trodde den episoden var standalone sammen med siste i sesong 2. Hadde egentlig planlagt å se de to etter hverandre. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Anbefaler deg å se den nå selv om du har rett i at handlingen er kronologisk med epitaph 2. De er likevel laget til å avslutte sine respektive sesonger. Anmeldte forøvrig serien back in the day. Ga sesong 1 5/10, så jeg var ikke veldig imponert sjøl. Endret 11. september 2014 av Thommesen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 For tiden følger jeg med på disse i kronologisk rekkefølge: - Weeds - American Horror Story - Friends - Blue mountain state - The walking Dead Samt mange andre serier jeg ser på ellers og på tv osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 De siste seriene jeg har sett er Fargo og Hemlock Grove, driver nå på og pløyer gjennom siste sesong av Prison Break. Etter det tror jeg det blir Hannibal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 The Comeback med Lisa Kudrow. Bra serie? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Første episode Legends sett. Men her må konemor inkluderes, så da må eg vente Likte piloten VELDIG godt. Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 (endret) De siste seriene jeg har sett er Fargo og Hemlock Grove, driver nå på og pløyer gjennom siste sesong av Prison Break. Etter det tror jeg det blir Hannibal. Fargo var dritbra. Er fan av vampyr og varulv mytologien, men syntes Hemlock var litt rar, likte den britiske Being Human bedre. Hannibal var ekstremt bra. Litt treg i starten, men ikke gi deg av den grunn. Edit: Lurer på om Teen Wolf er verdt å se? Noen som anbefaler den? Endret 11. september 2014 av dovifte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=ttM6u6FR9Vw Chuck Lorre skrev 4 DoE manus......en av mine fav episoder. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Første sesong av The Americans ferdig. Er toern like bra? Nydelig sesongavslutning. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Edit: Lurer på om Teen Wolf er verdt å se? Noen som anbefaler den? Sesong en og to er bra. Sesong 3a og B er en parodi på seg selv, men 4A har vært bra igjen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Første sesong av The Americans ferdig. Er toern like bra? Nydelig sesongavslutning. Bedre spør du meg, og jeg synes sesong 1 var veldig god. Flott sesongfinale der, men sesongfinalen til 2`ern tar ting enda opp et hakk. Er en scene i sesong 2, sånn mot slutten hvor noen sier noe med Jesus i seg, som rett og slett er et av årets sterkeste scener i en TV-serie. Skuffende lite snakk om en serie som er så kvalitetsunderholdning. Endret 11. september 2014 av Maury Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Har den hatt så mye eksponering? Sett den omtalt som en god serie flere ganger, særlig i denne tråden, men lite ellers. Det er en av flere serier jeg har på watchlista, men som fort glemmes når en ny serie skal påbegynnes Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Lite. Og spesielt når dette landet er så dilla på Homeland som det skulle vært Jesuzzz burde serien vært mer populær. Den gjør alt som Homeland burde ha gjort og tidlig i sitt liv gjorde, og mer. Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 The Americans høres spennende ut. Må sjekkes! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Haha fantastisk! Ole, Dole og Doffen på nye eventyr var en av mine favoritt serier som liten Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Første episode Legends sett. Men her må konemor inkluderes, så da må eg vente Likte piloten VELDIG godt. Ikke la Maury høre det Jeg synes den er ok. Den har tatt seg opp litt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Det var litt enkel løsning på episoden, utenom det såg det lovende ut. Så her har eg håp Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Tror Americans har mindre ad-budget i USA også, så det følger vel med. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Angående Ducktales/Ole, Dole og Doffen på eventyr, kommer jeg med en liten brannfakkel: Min personlige mening er at den norske dubbinger her er på nivå med originalstemmene. Klart, vi har ikke en skotsk Skrue, men det fungerer veldig bra allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå