War Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Breaking bad og the wire. Men det har du vel sett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Man trenger virkelig ikke å gi noe stor effort for å se Dexter. Hannibal litt, men ikke så mye heller egentlig (liker man den serien burde man falle for serien allerede under piloten). The Knick er mer kompleks og mer karakter-drevet, derfor vanskeligere for folk flest å like. Det er mer i Six Feet Under/The Wire-området enn den er Dexter og Hannibal, uten at nødvendigvis har med kvaliteten å gjøre. The Knick er god serie synes jeg, men ikke helt topp 10 på min personlige liste i år. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Denne remasteren blir nok bra for oss som aldri har sett The Wire. Jeg smører meg med tålmodighet til den kommer ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Denne remasteren blir nok bra for oss som aldri har sett The Wire. Jeg smører meg med tålmodighet til den kommer ut. Sjæl. Har sesong 1 på dvd pakket i en skuff. Enda ikke åpnet den og nå drøyer jeg det enda lenger. Har heldigvis en del serier å kose meg med=) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Masters of Sex fortsetter å imponere sterkt. Sjelden jeg har sett så komplekse og sammensatte karakterer og forhold. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Boardwalk var bra, kult med litt tilbakeblikk osv, sterk sesongåpning. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Ja pokker, siste sesong starta i går. Får sjekke ut episoden i kveld før kvalikkampen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Utrolig hvor mye The Bridge har forbedret seg i sesong 2. Sesong 1 var meh når det kom til hovedplottet rundt seriemorderen som serien har fra originalen (Broen). Nå er serien blitt noe som minner om The Wire stadig støtt. Kanskje det mest The Wire-ish på TV-skjermen akkurat nå. At den fokuserer så mye på Mexico-delen av serien, det som i sesong 1 var bra og originalt har virkelig gitt et bra utsalg. Virker også ut ifra diverse intervjuer at FX Networks kanskje i utgangspunktet var litt tøffe med produsentene at den skulle være lik originalen i utgangspunktet, men når produsentene var ferdig med det i sesong 1 så virka det som at serien gikk en helt annen retning med 2-3 episoder som var nesten en teaser til det som nå er sesong 2. Duoen i senteret av serien fungerer utrolig bra sammen, bedre enn Kim Bodina og Sofia Helin i Broen for meg. Mange andre karakterer fungerer så godt hver for seg på The Bridge også. Noen er så gode at de nesten burde ha hatt egne serier rundt seg. Sepinwall skrev også litt om forbedringen til serien og intervjuet han som er sjefsprodusent nå (og en av serieskaperne av The Bridge) http://www.hitfix.com/whats-alan-watching/how-the-bridge-rebuilt-itself-into-the-best-show-youre-not-watching Endret 10. september 2014 av Maury Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jax er lett å lure.. ## ting satt i spoiler av ilpostino ## Endret 11. september 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Hva er problemet ditt? Blir fint å se episoden i morgen med det i bakhodet hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Jax er Jax. Sons of Anarchy, more Sons of Meharchy. Gud, hvor lenge over sin gyldighetsdato serien har gått var det jeg tenkte når jeg så sesongstarten i dag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 You're the Worst fortsetter å være bra! Blir vel ikke fornyet siden snittet på serien er rundt 0.5 mill ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Er sommerserie med lite promotering og ukjent skuespillere i hovedrollene. Pluss positiv kritikk burde FX Networks fornye den. Se på hvordan pengehungrige fornya Halt and Catch Fire selv om den også gikk dårlig i seertallene. You`re The Worst er virkelig blitt en serie jeg liker godt også. Endelig en serie igjen om unge folk som finner kjærlighet som ikke er overfladisk til de tusener. Elsker Aya Cash i serien, og egentlig alle de andre som er med fast også. Det er også bevist litt at serier med lave seertall kan skape profit nok også for en kanal som FX, eller AMC. Så håper at det kan være en serie som treffer der litt. http://www.hollywoodreporter.com/news/cables-new-business-model-lower-726445 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Selv stor fan av Ana Cash, men Desmin Borges er nok den jeg digger mest. Får litt Taco-vibber fra The League over han! Håper FX fornyer den, vært en herlig serie i en ellers kjedelig sommer. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Likte første episoden av Kampen for tilværelsen. Kan bli en av høstens høydepunker på norsk tv Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Da har jeg sett Dollhouse sesong 1 ferdig, minus de usendte episodene som er på DVDen. HVa skal jeg si? Tja, ja, greit nok. Kommer til å se sesong 2, men synes det ble mye fillerepisoder som var litt kjedelige. Tok seg opp litt utover sesongen og de siste par episodene var bra. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Se episode 13 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Se episode 13 Er det den som egentlig var piloten hvor de har spredd scenene ut over de andre episodene? Eller det er den "1000 år i fremtiden"-episoden? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Se episode 13 Er det den som egentlig var piloten hvor de har spredd scenene ut over de andre episodene? Eller det er den "1000 år i fremtiden"-episoden? Episode 13 er epitaph 1. Den redder sesong 1 og setter opp den forykende 2.sesongen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå