medlem-165337 Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Breaking Bad Enough said Enig! Er på sesong 3 nå Er hekta på Person of Interest for tiden. Tar av i sesong 3. Episode 10 for å være eksakt. Får tårer i øynene. Person of Interest er fantastisk bra! Gleder meg skikkelig til 23 september, når Sesong 4 har premiere! Haha, jeg klarte ikke å stoppe å se den serien. Jeg ble desperat, og drog med meg breaking bad overalt og såg den videre på mobilen ... Gleder meg til serien "Better Call Sauol." Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Folk som ser serier på mobilen skulle har juling! 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Pleier å se serier på kollektivtrafikk på tabletten min til og fra jobb. Synes det fungerer bra. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Mobil er no-no! Pad/tablet rundt 10" er greit for visse serier. Kvalitetsserier skal sees på minst stor skjerm, og ikke dårligere enn 720p. Synes dette bør være regulert ved lov! 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Så når eg er på jobb i to uker så må eg på fellesområdene og kontoret for å være godkjent til å se kvalitetsserier? Eg ser på serier på en 24" tv som henger over tredemøllene her ute til og med. No stress! Men har ikke sett mye på mobilen.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 hehe.. Nei, egentlig bør du spare kvalitetsseriene til du kommer hjem! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Folk som ser serier på mobilen skulle har juling! Synes det går helt greit jeg. Min S4 blir hyppig brukt før jeg legger meg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 hehe.. Nei, egentlig bør du spare kvalitetsseriene til du kommer hjem! Det er et poeng. Men det er i jobbperioden eg får kost meg litt konsentrert om "mine" serier. Hjemme blir det fellesseriene når vi har tid... Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Ser på de fleste seriene på mobilen(sg s3) i senga funker greit det! Men, når jeg flytter. Blir det andre bolleer! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Gleder meg til serien "Better Call Sauol." Saul ja. Hvis ikke spanjakkene har kommet med sin spinoff av sin Breaking Bad også. "Mejor Llamada Sauol". Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Vær så snill og si at det ikke er sant..... hvorfor i all himmel og helvete ville de ikke bare tekstet den originale Breaking Bad?EDIT: Eller er det slik at dette er en totalt uatorisert ripoff? Endret 7. september 2014 av Sectoid Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 (endret) De ville vel ha sin egen versjon av serien, da. Jeg synes ikke det noe verre enn alle de amerikanske remanene der ut. Ugly Betty, The Killing, Being Human, Life on Mars osv. Metástasis er en offisiell remake av Breaking Bad, forresten. Endret 7. september 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 USA remaker jo en bøtte med britiske serier Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Sjansene for å klare å gjenskape et lite glimmer av den opplevelsen som er Breaking Bad er astronomisk små... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Sure, men spansk er et veldig populært språk over hele verden, så hvis de klarer det er det penger å tjene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 For spansktalende mennesker som aldri har sett Breaking Bad er nok ikke det et veldig stort problem. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Vel, det har blitt en "The League"-helg. Storfornøyd - jeg er midtveis i sesong 3, og har store problemer med å bestemme meg for hvem som er top 5 gjesteskuespillere så langt, men Sarah Silverman og Ray Liotta er i hvert fall der inne, og Brie Larson er antagelig på førsteplass. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Flere her som ser på The Knick? Har sett de tre første episodene, men er ikke ekstremt imponert i forhold til hvor mye hype serien har fått. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Mye av "hypen" er basert på 7 episoder, ikke 3 episoder som du har sett. Det er en serie som ikke frir til seerne sine for å si det mildt. Den krever litt effort fra seerne, som mange av de beste TV-seriene lagd trenger. The Wire spesielt, ikke det at The Knick er så god. Endret 7. september 2014 av Maury Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Noe mer for oss som likte Dexter og Hannibal godt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå