Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, vi bor vel i USA hele gjengen? Hvordan skulle vi ellers se på alle seriene rett etter at de sendes amerikansk tid?

*knise*

 

Noen som ser på Legends i det hele tatt, eller er det bare meg? :) Det har gått fire episoder nå, og hele serien henger jo på Sean Bean, men han dør vel i siste episode uansett :D

Lenke til kommentar

Det er dessverre mange som ikke har sett den både her og andre steder, men din anbefaling støttes selvfølgelig. Jævlig bra serie, og den godeste Vern Schillinger er blant tidenes beste karaktere. Gud bedre.

Ja, synd den ikke får like mye oppmerksomhet som f.eks. Prison Break...

 

 

 

Begynte nettopp på OZ igjen. Lenge siden jeg har sett det. Anbefales om det finnes noen her som ikke har sett den(!!)

Kjøpte hele serien for en tid tilbake, men ikke fått rotet meg til å se den enda. Kanskje den jeg se etter Dollhouse

 

Ingen grunn til å holde den tilbake nei! Kjør på :)

Lenke til kommentar

Ganske enig med Thommesen. The O.C. falt av midtveis i serien, og kom seg litt opp igjen på slutten. Synes det hjalp litt at de skrev ut noen karakterer. Skulle ønske nesten at Chris Pratt sin karakter var med fast på serien fra sesong 2 av. Digga Che og der jeg fikk øya opp for Pratt først. Morsomst nok hata jeg tidvis karakteren hans Andy Dwyer i Parks And Recreation før jeg ble ordentlig glad i karakteren i sesong 3.

 

 

Forresten angående Oz så har J.K. Simmons (Schillinger) hatt noen par morsomme roller her og der etter Oz tok slutt. Arrested Development, Party Down, Spider-Man filmene o.s.v. Forventet nesten at han skulle bli type-casta delux som skurk etter Oz, men neida. Perfekt fyr til å drive voice-overs også. Kult å høre han være en av de mange kjente som lånte bort stemmen til BoJack Horseman på Netflix som jeg virkelig har falt for.

Lenke til kommentar

 

Dobbelepisode av Extant i dag, og sesongavslutning neste uke med nok en dobbelepisode. Gleder meg veldig mye. Dagens episoder var episke. :D

 

 

Enig. Extant har tatt seg opp en del i det siste. Trodde nesten det var sesongavslutning, men det er altså neste uke, med enda en dobbel. Neste episode heter "Care and feeding" haha.

Her lurer eg på en ting. Den dobbeltepisoden 9/10 er ikke sesongavslutning? Episode 11 er jo ute nå.

 

Til og med 13.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...