Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er HBO som rett og slett har funnet tid og penger for å gjøre noe med det. David Simon er en av de beste serieskaperne som finnes fremdeles. Tydeligvis er ikke remastering noe han ser et problem med uansett nå. Isåfall vil vi høre om det ganske snart.

 

Gleder meg til Simon sin neste miniserie på HBO. Show Me A Hero med Oscar Issac i hovedrollen. I tillegg til at Jon Bernthal, James Belushi, Terry Kinney, Catherine Keener, Alfred Molina, Winona Ryder, Clarke Peter (Lester fra The Wire, eller Big Cheif fra Treme).

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en veldig god pilot synes jeg. Uten tvil den beste superhelt-serie piloten. Det ser mye bedre ut enn mye av de første trailerne viste synes jeg. Danny Cannon sin regi er bedre enn jeg forventet. Bruno Heller bruker minst sitt beste fra The Mentalist til mye av dialogen og har gjenskapt Gotham City med Cannon.

 

Nesten litt synd at de fokuserer så mye på skurkene og Batman i trailerne ved unntak av The Riddler som har en minimal rolle i piloten og The Penguin som var det beste med piloten når jeg så den i sommer.

 

Donal Logue sin rolle er det beste han har gjort siden Terriers. Jeg bare elsker det smilet på Harvey Bullock, og passer perfekt ihop som parteren til Gordon. Sean Pertwee (Alfred) og Erin Richards (Barbara, kjæresten til Gordon) er også gode. Jada Pinkett-Smith som har vært en dame jeg synes har alltid vært så kjedelig fungerer for meg i serien, og det selv om hun spiller en original skurk for serien.

Problemet blir litt hva serien skal gjøre når den går framover. Det var litt for mye teasing av skurker og sånt i piloten, men ikke så mye at det tok helt overhånd.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det er ikke en ny serie. Bare en Amazon-pilot.

 

Nesten alle pilotene Amazon som slapp i forrige uke var elendige. Unntak av komiserien som er Red Oaks som var grei (litt Caddyshack møter Californication/Shameless). Smule overraskende at det var Steven Soderbergh-produksjon.

 

De forrige pilotene til Amazon var mye bedre, med unntak av The After som også var crap. Transparent med Jeffrey Tambor fra Arrested Development og Bosch med Titus Welliver som begge blir serier var gode eller greie piloter. Gleder meg til å se begge to som serier.

 

Hysteria ender neppe opp som serie. Hand of God selv om den tok alle anti-helt tingene i boka blir kanskje plukka opp på grunn av populæriteten til Ron Perlman pga SoA.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

I så fall like greit, for den var ikke noe bra.

The After synes jeg faktisk var ørlite grann spennende. Men redd det fort blir enda verre enn Dominion.

EDIT: Noen som følger med på Legends med Sean Bean, forresten? Den er ikke helt elendig. Viser potensiale her og der.

Endret av Sectoid
Lenke til kommentar

"I understand. I was jewish for a breif time last year".

 

 

Fint å ha The League tilbake. Ved unntak av BoJack Horseman og You`re The Worst har komediefronten vært kjip de siste månedene. Ikke en favorittepisode av The League, men gøy å se den tilbake. Andre og Kevin burde forsette i deres posisjoner i en stund. Haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke i sommer nei, og det til tross for at de ikke kjørte norsk helårig tradisjon med reality på reality på reality.

 

24: Live Another Day og Gang Related var kanskje det beste. Så bare 24 som alltid er en miks av godt og dårlig.

 

Gang Related hørte jeg utviklet seg utover i sesongen, men hadde ikke tid til den. Ser Gang Related en gang jeg har mer tid, fikk litt Fastlane-vibb av den som var en serie jeg likte godt når jeg var i tenårene. Men har noe serier å se igjen før alt starter om noen få uker, spesielt Masters of Sex og Halt And Catch Fire.

Lenke til kommentar

"I understand. I was jewish for a breif time last year".

 

 

Fint å ha The League tilbake. Ved unntak av BoJack Horseman og You`re The Worst har komediefronten vært kjip de siste månedene. Ikke en favorittepisode av The League, men gøy å se den tilbake. Andre og Kevin burde forsette i deres posisjoner i en stund. Haha.

Ahh! The League! Har faktisk blitt favorittkomiserien min, i alle fall av de som fortsatt går. Herlige saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...