Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Jeg trenger anbefalinger på tøffe dokumentar-serier. Ser nå på Ross Kemp on Gangs. Noen som husker hva disse forskjellige fengselseriene som har gått på Discovery og Natonal Geographic heter?

Vil også ha flere skikkelig cheesy 80-tallserier som MacGyver, The A-Team og Walker Texas Ranger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har begge sesongene av Ross Kemp in Afghanistan liggende på harddisken. Natinal Geographic og Discovery har vist diverse fengselsdokumentarer opp gjennom årene. Noen som vet navnet på disse?

@Cyberfrog. Takker for tips. De er notert. Jeg håper den gamle Knight Rider er hakket bedre enn den nye :p

Lenke til kommentar

Har sett Oz. Digget den hinsides mye. Det jeg da ønsker er:

• Cheesy 80-tallsaction. Har jo fått flere anbefalinger, men man kan aldri få for mange.
  • Dokumentar-serier om fengselsliv og fengsler generelt. Disse som har gått på Discovery og Natinal Geography de siste årene.
  • Dokumentar-serier eller fiktive serier om hooligans og fotballvold.

Lenke til kommentar
Nå avslører USA Today at Seagal faktisk er lovens lange arm, også i det virkelige liv.

Jobbet i det stille

Siden midten av 1980-tallet har Seagal i all stillhet jobbet som frivillig deputy i Louisianas Jefferson kommune. Seagal startet karrieren sammen med sheriffen Harry Lee, som han ble gode venner med.

Mannen bak «Under Siege», «Out for Justice» og «Above The Law» er nå blitt enig med TV-kanalen A&E at de skal få følge ham på patrulje i serien «Lawman».

http://www.side2.no/film/article2772436.ece

http://www.aetv.com/steven-seagal-lawman/

Cops show med Steven Seagal. Dette kan bli verdig å se. :grin:

Det ser ikke ut til å være grenser for hva denne mannen kan. Bortsett fra skuespill og filmlaging...

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bad boys , bad boys

du kommer til å bli eid

du kom-mer til å bli KJEM-PE-EID !

LOL :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Raw i dag var kult & old skool : Jesse Ventura & Vince som kommentatorer , Jesse fikk fortalt Vince hvor skapet skal stå , det skjer ikke ofte at Vince blir målbundet *he he* :D

Faen hvor jeg savner good old days :(

Ventura : Oh how I *wish* I could step into the ring and teach that Hogan dude a lesson , Gorilla !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...