Olum Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg trenger anbefalinger på tøffe dokumentar-serier. Ser nå på Ross Kemp on Gangs. Noen som husker hva disse forskjellige fengselseriene som har gått på Discovery og Natonal Geographic heter? Vil også ha flere skikkelig cheesy 80-tallserier som MacGyver, The A-Team og Walker Texas Ranger. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vil også ha flere skikkelig cheesy 80-tallserier som MacGyver, The A-Team og Walker Texas Ranger. Airwolf er vel en mulig kanditat. Og Knight Rider. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ross Kemp goes to Afghanistan. Beintøft! Spesielt sesong 2. Veldig rørende. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har begge sesongene av Ross Kemp in Afghanistan liggende på harddisken. Natinal Geographic og Discovery har vist diverse fengselsdokumentarer opp gjennom årene. Noen som vet navnet på disse? @Cyberfrog. Takker for tips. De er notert. Jeg håper den gamle Knight Rider er hakket bedre enn den nye Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Må ikke glemme Magnum, P.I. når det kommer til 80-tall serier. Matlock også muligens Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 I tillegg til fengselsdokumentarer ønsker jeg også serier om hooligans. Både dokumentar-serier og fiktive serier (om det finnes da). Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Oz regner jeg med at du har sett. Hvis ikke, bare stikk å kjøp alt du kommer over å kos deg! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da skaffer du deg denne boksen. Anbefales STERKT!!!(!!!!!). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har sett Oz. Digget den hinsides mye. Det jeg da ønsker er: Cheesy 80-tallsaction. Har jo fått flere anbefalinger, men man kan aldri få for mange. Dokumentar-serier om fengselsliv og fengsler generelt. Disse som har gått på Discovery og Natinal Geography de siste årene. Dokumentar-serier eller fiktive serier om hooligans og fotballvold. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du har jo den gamle klassikeren fra 60-tallet The Prisoner. Og remaken som kom for noen uker siden. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kunne også tenkt meg mer hooligans stuff. Du blir ganske gira etter å ha sett ting som Hooligans og Fotball factory Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nå sender de Big Bang Theory igjen på TVN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 The Julekalender 15 år ! Tror det er 30 år siden Skomakergata oxo hvis jeg ikke tar helt feil ? RIP Henki Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nå starter jeg på Band of Brothers på Blu-Ray. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fytti grisen Curb Your Enthusiasm er bra! Alle de bisarre situasjonene som dukker opp er helt enormt morsomme. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nå starter jeg på Band of Brothers på Blu-Ray. For første gang eller? Gled deg! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Nå avslører USA Today at Seagal faktisk er lovens lange arm, også i det virkelige liv. Jobbet i det stille Siden midten av 1980-tallet har Seagal i all stillhet jobbet som frivillig deputy i Louisianas Jefferson kommune. Seagal startet karrieren sammen med sheriffen Harry Lee, som han ble gode venner med. Mannen bak «Under Siege», «Out for Justice» og «Above The Law» er nå blitt enig med TV-kanalen A&E at de skal få følge ham på patrulje i serien «Lawman». http://www.side2.no/film/article2772436.ece http://www.aetv.com/steven-seagal-lawman/ Cops show med Steven Seagal. Dette kan bli verdig å se. Det ser ikke ut til å være grenser for hva denne mannen kan. Bortsett fra skuespill og filmlaging... Endret 5. desember 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Leste det tidligere i dag faktisk. På en eller annen engelsk side jeg kom over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Bad boys , bad boys du kommer til å bli eid du kom-mer til å bli KJEM-PE-EID ! LOL Endret 6. desember 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Raw i dag var kult & old skool : Jesse Ventura & Vince som kommentatorer , Jesse fikk fortalt Vince hvor skapet skal stå , det skjer ikke ofte at Vince blir målbundet *he he* Faen hvor jeg savner good old days Ventura : Oh how I *wish* I could step into the ring and teach that Hogan dude a lesson , Gorilla ! Endret 6. desember 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå