Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Jeg har sett alt av Parks & Recreation, og synes det er veldig så bra! Jeg klarte ikke å feste interessen før etter noen episoder, men så gikk det veldig lett.. Dessuten kommer Rob Lowe med fra sesong 3 eller noe, og da synes jeg serien løftes enda noen hakk, selv om det allerede da var veldig gøy! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A television series based on Martin Scorsese's 2010 feature Shutter Island (in turn based on the 2003 novel by Dennis Lehane) is heading to the small screen. Deadline reports today that HBO is teaming with Paramount Television for the project, which has the tentative title "Ashecliffe" (named for the story's fictional hospital). Scorsese is planning on directing the pilot with Lehane and Tom Bernardo providing the screenplay.

 

http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=122256#ixzz3BQq0zeJV

 

Kan bli kult om de greier å fange den samme stemningen som filmen hadde.

Lenke til kommentar

Ville helst sett at HBO prøver å gjøre noe originalt nå som de nettopp er ferdig med True Blood, har The Leftovers og Game of Thrones. I tillegg til at Westworld er på vei til pilotinnspilling snart og MaddAddam er u utvikling.

 

Scorsese burde heller fokusere på å kanskje bidra litt mer på regien på hans andre prosjekt på HBO nå som sikkert blir plukka opp (burde det). Digger simpelt den casten der med Bobby Cannavale, Oliva Wilde, Juno Temple, Ray Romano og sånt.

 

Men hvis de skal gå den ruta som nesten alle andre ser ut til å gå med flere basert på/forløper-serier, men hvis de ender opp med å lage en Shutter Island-serie så skulle jeg likt å sett mer rundt karakteren til Jackie Earle Haley sin karakter kanskje.

 

Klart at Scorsese bruker TV-inntaket sitt på å selge bort rettighetene på å gjøre TV-prosjekter ut av nesten alle hans filmer virker det som.

Lenke til kommentar

Haha, dette var litt uforventet. Og slik skjer når HBO prøver å gaine systemet til Emmy`ene.

 

Breaking Bad overkjørte True Detective hardt i natt.

 

Hadde HBO gjort det riktige å sendt inn True Detective som miniserie fremfor en dramaserie så hadde True Detective vunnet i alle de store miniserie-kategoriene. Men neida, HBO måtte ta fram målet i siste og Breaking Bad sin sterkeste runde.

Lenke til kommentar

Noen planer om å lage en "De nye seriene vi ser frem til i høst/vinter", Maury? Har enda ikke fått sjekket ut noe av det som ble presentert i sommer-versjonen, men mye der jeg kunne tenke meg.

 

Sett Intruders? Både jeg og kona likte Orphan Black godt, så kanskje Intruders er noe å se også?


Er også ganske vanlig at slike serier får et drøss av priser etter at de er ferdige og har etablert sin status.

 

Litt slik som Return of the King fikk mange priser egentlig

Lenke til kommentar

Emmy-velgerne elsker The Big Bang Theory og Modern Family. Men serier som er enten morsomme eller er med å gjøre noe nytt med mediumet som Louie og Silicon Valley blir oversett. Eneste verdige vinnerne innen komedie var Louis C.K. for "Fat lady sings"-episoden og Julia Louis-Dreyfus for Veep. Ellers var vinnerne på komedie-sida lame.

 

Noen planer om å lage en "De nye seriene vi ser frem til i høst/vinter", Maury? Har enda ikke fått sjekket ut noe av det som ble presentert i sommer-versjonen, men mye der jeg kunne tenke meg.

 

Sett Intruders? Både jeg og kona likte Orphan Black godt, så kanskje Intruders er noe å se også?

 

Snart hvis jeg får tid. Hadde Intruders på den i sommer. Så piloten i sommer, men ikke fått sett episode 2 eller noe mer. Likte det jeg så der, hvis du liker Orphan Black så synes jeg det er godt valg. Pluss den er utvikla fra en bok med Glen Morgan (The X-Files) på roret som er en passende produsent for en slik serie.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe i veien med at "populære"/"lettere" serier får priser, det er litt elitistisk å påstå noe annet. Men jeg kan være enig i at Jim Parsons kanskje har fått en del priser andre hadde bedre fortjent. Jeg ser ikke på Modern Family, så jeg vet ikke om det er noe bra, men jeg vet at den sjelden får kritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...