Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

 

Hmm, så Buffy skal bli sendt i HD på en kanal i USA framover. Synes ikke Seinfeld i HD ødela så mye som f. eks trackingen til den klassiske Michael Mann-regien som går igjennom Miami Vice (er nok en av de gangene sammen med The Shield jeg har vært uinteressert i HD-utgavene). Får håpe Buffy egner seg bedre i HD.

 

Rectify fornyet for sesong 3, men liker å se at serien går tilbake til 6 episoders-sesong. Synes det er greit at serien begrenser seg for antall episoder selv om jeg elsker serien. Ikke alltid bra at en bra serie bruker for mange episoder på å fortelle en historie heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan hende jeg er litt spesiell på det, men trackingskuddene med bilene spesielt i Miami Vice fungerer bedre å se i 4:3 enn HD`en som jeg har sett som er oppskalert ikke fullt så bra. Mulig det eksisterer bedre utgaver av serien i HD enn den jeg har sett,.

 

Michael Mann er litt kjent for den typen regi, og det ødelegger litt av det som gjør regien til Miami Vice bra synes jeg.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

 

Rectify fornyet for sesong 3, men liker å se at serien går tilbake til 6 episoders-sesong. Synes det er greit at serien begrenser seg for antall episoder selv om jeg elsker serien. Ikke alltid bra at en bra serie bruker for mange episoder på å fortelle en historie heller.

 

Whoop whoop! Uten sammenligning det beste på tv for tiden.

Lenke til kommentar

Det er en nydelig serie. Ikke den beste starten på sesong 2, selv om jeg likte det. Etter det så synes jeg serien kom på sitt toppnivå igjen. Har enda noen par episoder igjen av sesong 2, tror jeg har 6 episoder igjen av sesong 2 (sesongfinalen er natt til fredag).

Skal binges om ikke denne helga, neste helg. Digg at serien er tilgjengelig på Netflix, så jeg bare switcher over til den canadiske når jeg skal se serien istedenfor å laste ned. Tror kanskje jeg kommer til å kaste inn 3 timer på se det jeg ikke har sett av BoJack Horseman som kommer på fredag på Netflix.

Lenke til kommentar

AMC er ikke så douchebags som jeg alltid tror.

De har fornya Halt And Catch Fire for en ny sesong.

 

Hørte serien avslutta sesongen bra. Elsker skuespillerne, men så ikke noe mer enn de 4 første episodene. Hadde alltid interesse til å se videre, selv om den hadde blitt kansellert.

 

 

http://www.hitfix.com/whats-alan-watching/amc-renews-halt-and-catch-fire-for-season-2/

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dobbelepisode av Extant i dag, og sesongavslutning neste uke med nok en dobbelepisode. Gleder meg veldig mye. Dagens episoder var episke. :D

 

Så endelig ferdig GoT sesong 4 i går kveld. Hadde glemt hvor bra det var! Har også catchet up med Community.

 

Nå har jeg begynt på Case Histories sesong 2. Synes første sesongen var meget bra.

 

 

## Svar på egging til krangling fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 3
Lenke til kommentar

AMC er ikke så douchebags som jeg alltid tror.

 

De har fornya Halt And Catch Fire for en ny sesong.

 

Hørte serien avslutta sesongen bra. Elsker skuespillerne, men så ikke noe mer enn de 4 første episodene. Hadde alltid interesse til å se videre, selv om den hadde blitt kansellert.

 

 

http://www.hitfix.com/whats-alan-watching/amc-renews-halt-and-catch-fire-for-season-2/

 

Som det jeg mistenker er den eneste i verden som har sett S1 av Halt and Catch Fire, anbefales på det varmeste. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...