Jotun Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Men, Williams, spilte han i noe særlig til tv-serier? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Gud, er jeg så gammel at jeg er eneste som husker repriser av Mork And Mindy på TV3 (eller kanskje TV2)? Robin Williams brøyt jo igjennom på grunn av TV. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Men, Williams, spilte han i noe særlig til tv-serier? Fant dette på Wikipedia: Etter å ha fullført studiene ved Claremont McKenna College, og ved The Juilliard School, fikk han en rolle av Gerry Marshall i TV-serien Happy Days som romvesenet «Mork». «Mork» ble så populær blant seerne at det førte til en egen TV-serie, Mork and Mindy, som gikk i USA fra 1978 til 1982. Endret 12. august 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Det har nok mye med manglende tilgang til tv3 for min del. For du er neppe eldre enn meg Maury. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 http://www.buzzfeed.com/jarettwieselman/the-whole-veronica-mars-gang-is-coming-back-for-a-new-webser Å Gud det hørtes awesome ut. Beaver tilbake? Ha! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Haha. Hver episode av House oppsummert med en gif Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Stemmer nokså bra den Bra serie uansett Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 De siste to sesongene tok ned kvaliteten betraktelig når serien bokstavelig talt hoppa over haien. Men før der veksla serien mellom å være grei og bra. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Har startet å sett på The League. Jeg er hektet etter sesong 1, veldig morsom serie. Ikke la dere skremme av plottet, kan fint ses uten noe kunnskap om amerikansk fotball 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Litt synd at vi ikke har noe så morsomt som The League resten av året. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 De siste to sesongene tok ned kvaliteten betraktelig når serien bokstavelig talt hoppa over haien. Men før der veksla serien mellom å være grei og bra. Hmpf. Tenkte å kommentere at det er umulig for en serie å "bokstavelig talt" hoppe over en hai, men googlet det for å være sikker. Der tok jeg feil, gitt. Men slenger ut denne likevel. Er vel jeg som er Zack her likevel. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Haha, sesongfinalen til sesong 7 av House er en av de mest klareste eksemplene på en serie som hoppa over haien de siste årene. Den manglet liksom ikke Henry Winkler som hoppet over en hai, og Ron Howard som styrte båten. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Litt merkelig episode av Extant i dag. Ikke dårlig, men noen valg er litt tvilsomme. Hvorfor tar hun legedama på seg legefrakken når Molly har time? Det er jo i det samme rommet, og hun har ikke noen grunn til å kle på seg mer? Er det for at vi skal se at hun er lege? Men historien fortsetter i vanlig tempo, dvs rimelig raskt. Liker utviklingen så langt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Haha. Hver episode av House oppsummert med en gif Every. Single. Episode. 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Husker så vidt Mork & Mindy repriser jeg også, men tror de gikk på TV3. Og det var ikke så alt for mange år siden. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 De siste referanser til House har vært spot on! Noe som har irritert meg veldig med serien! Liker, som mange andre, House MD veldig godt, men i denne serier bryr jeg meg filla om "pasienten / historien". De er sjeldent / aldri fengende. Castle lider også av dette. Man bryr seg kun om karakterene, men i Castle er det strengt tatt bare to spennende personer. Lie to Me og The Mentalist klarer dette bedre, etter min mening, for der synes jeg historiene er (små)spennende å følge med på. Hva disse seriene nøyaktig gjør forskjellig fra hverandre vet jeg ikke, bare at: slik er det.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Har sett 5 episoder av Hannibal. Utrolig spennende! Og ganske nasty til tider Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Har sett en og annen episode av House MD fra tid til annen, men var mest fordi Jennifer Morrison er med. Problemet er at selv om jeg bare tar en helt tilfeldig episode nå og da, sitter jeg igjen med "Har jeg ikke sett dette før?". Pasienten er ny, problemet er nytt og dagliglivet ellers er litt variert, men det er jo stort sett bare samme episode om og om igjen. Likte episodene jeg har sett, men er ikke noe jeg kommer til å binge-watche akkurat. En episode en gang i blandt holder for min del. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Var i min tid stor fan av House. En av de første serien jeg fulgte fast. Så de siste sesongene på TV4 fordi de lå foran NRK (Kan jeg se det på nett? Aldri hørt om). Mener fortsatt at det er en veldig god serie, men helt klart at den fulgte den samme formelen i nesten hver eneste episode. På sitt beste er serien veldig, veldig bra, på sitt dårligste bare helt ok. Har de tre første sesongene på dvd, og liker de sesongene som helhet best. Lurer bare på hva jeg skal gjøre med dvd-ene. Har ikke bruk for dem lenger. Ble ferdig med sesong to av House of cards. Bedre enn sesong en pga at den hadde noen episoder midt på som dro ned tempo og fremdrift. Sesong to har bedre pacing og er mer spennende gjennom hele uten for mange sidespor. Kan være det har sammenheng med at jeg så andre sesong over kort tid mens den første over lengre tid, noe som ga mer fart i selve seingen. Uansett, veldig godt fornøyd med sesongen. Gleder meg til sesong *tre. Endret 14. august 2014 av Tomeito Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Jennifer Morrison var også et veldig så stort trekkplaster her i gården også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå