Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg å se igjen sesong 1, samt å se da den ukjente tvillingbroren til Bjarte dukka opp i sesong 2 eller hva søren.

Eller hvordan han duden gikk fra veletablert familiefar og homofob, til å bli sammen med den homofile vennen til Billeba.

Og det faktum at de bodde på Vestlandet et sted, men ingen snakka den samme dialekta.

Ble kjedelig da de blanda inn han gale tyskeren. "Ah, min Billebah" *blæ*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Walter var spennende når de etterhvert kom fram at han drepte han som lå i koma, og alle de greiene der, og at han egentlig bare var en svindler som hadde stjålet den virkelige Walters identitet.

Det beste var allikevel episodene med Bjartes død og alt styret med å holde liket skjult og greier. Og så dukket tvillingbroren hans (spilt av SAMME skuespiller) opp i begravelsen. Jeg var vel rundt 10 år på denne tiden, og da var det så skummelt at det var til å få mareritt av. :D

Lenke til kommentar

Haha, syv søstre var jo kjempespennende!

Men merker dessverre at det bare er navnene som fortsatt henger igjen, handlingen har jeg totalt glemt. Husker noe greier med et treningssenter(der Billeba(hahah, Billeba) og en eller annen jobbet, var ikke det?) og noe med en container/stort bosspann, og det er vel alt jeg husker fra serien :p

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar

Å herre...

På The Shield:

Politiserie om en politiavdeling i Los Angeles har hatt eventyrlig suksess på amerikanske TV-skjermer. Serien er filmet som et svær realistisk dokudrama der man følger en superkorrupte politimann spilt av Shawn Ryan som lager sine egne regler for hvordan ro og orden skal opprettholdes.

Shawn Ryan er writer og exec prod. Godt å se at ikke bare tabloidene driter seg ut. :roll:

Lenke til kommentar

Hva heter det amerikanske TV-showet som gikk for en del år siden der det var roboter som "sloss" med hverandre? Folk lagde sine egne fjernstyrte "roboter" som først skulle gjennom en hinderløype og så skulle de som kom videre sloss med hverandre, eller no. Noen som husker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...