Filmvenn Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Halt and Catch Fire starta bra med den beste piloten AMC har hatt på flere år, og en god fortsettelse i episode 2. Men etter det har ting bare blitt så ujevnt at jeg ikke vet om jeg gidder å forsette på serien før AMC gir serien grønt lys for sesong 2, som neppe skjer med de seertallene. Liker Scoot McNairy og Lee Pace godt, men ikke så godt at jeg forsetter på en serie som blir mer og mer ujevn for hver episode. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Ujevn... Mener du "dårlig"? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Har noen gode skuespillere som jevner opp det oftere og oftere dårlige på serien synes jeg. Virker ikke som at manusforfatterne har tenkt like mye, eller like bra om hva de skal gjøre med serien videre som de gjorde ved starten av serien. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Ujevn er et veldig dårlig ord å bruke, det betyr liksom ingenting. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Ja du har rett. Skulle ønsket å sett serien vært litt bedre. Har stor interesse for hva som utspiller seg i serien, men manusarbeidet spesielt ødelegger for interessen. Mad Men og The Hour har noen mindre spennende settinger for meg, men de klarte ihvertfall å heve interessen. Halt and Catch Fire bare trykker interessen ned med mye dårlig manusarbeid og flere scener som burde vært kutta ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Ujevn er et veldig dårlig ord å bruke, det betyr liksom ingenting. Det betyr at noen ting er bra og noen dårlige. Så andre episode av Extant nå, men kan ikke si den tok seg opp noe særlig. Tvert imot ble en del ting forklart, uten at de kom med noen særlig nye mysterier. Lover ikke helt bra for fortsettelsen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Ja, men det sier ingenting om HVA som er bra og dårlig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Det er da heller ikke interessant. Akkurat som denne tråden, stort sett. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Selvsagt er det interessant! Det er alltid noe bra og noe dårlig ved tv-serier, skal vi liksom bare kategorisere absolutt alt som sendes som "ujevnt" og la det ligge med det? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Noen som vet når Sherlock Sesong 4 kommer ut? Ryktene sier at produksjonen skal starte i 2015, med premiere i slutten av året eller 2016. Ellers så har Game of Thrones sesong 5 fått nye regissører. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Herligt med Brian Cranston i All the way på HBO, med Steven Spielberg http://serienytt.no/2014/07/all-the-way-hbo/ Endret 17. juli 2014 av Noiz Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Herligt med Brian Cranston i All the way på HBO, med Steven Spielberg http://serienytt.no/2014/07/all-the-way-hbo/ Den så interessant ut Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Personlig syntes jeg dette er Bryan Cranstons beste performance utenfor Breaking Bad: http://www.liveleak.com/view?i=aa5_1375956384 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Det er bare latterlig, ingen slår Sub Zero. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Hmm Hemlock Grove sesong 2 ute på Netflix ja, jeg likte faktisk første sesong så dette var jo greit EDIT: Lol at Sub Zero Endret 17. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Skal snart begynne på sesong 2 av Hemlock Grove også, og Hannibal. Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Blæh. Hemlock Grove var grusomt, synes jeg. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Har sett veldig delte meninger om Hemlock Grove ... Samboeren min likte det ikke, og hun liker både Vampire Diaries, True Blood og Once Upon A Time. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Steven Spielberg har jo en hånd i alt mulig om dagen, uten at det ser ut til å hjelpe nevneverdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå