Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heh... Trakassering faktisk. Når eg påpeker at du i, etter min mening, svært mange diskusjoner avfeier andre sine meninger om serier som at de mangler forståelse eller rett og slett ikke følger for godt med etc., samt argumenterer og diskuterer på en tidvis svært arrogant og hoverende måte. Vil ikke kalle det trakassering å påpeke slike åpenbarligheter.

Men det skal gå bra dette her tror eg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Holder på med Bones sesong 4 for tiden, har sett gjennom de tre foregående sesongene i den siste uka (lange netter og en del forseintkomminger på skolen). I mine øyne er det bare en helt genial serie, både selve utgangspunktet, karakterene, handlingen og samholdet mellom karakterene gjør at serien er helt fantastisk. Hui, tror jeg skal se ganske langt inn i sesong 4 i dag :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hehe, da har jeg seks episoder igjen av sesong fire nå. Digget virkelig den episoden med norsk blackmetal når Bones prøvde å uttale skalle :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Urk, har prøvd å google etter en TV-serie jeg så som det ble reklamert for på TV for en liten stund siden, dog husker jeg ikke stort mye av navn eller noe som kan gi meg noe særlig annet enn at det handler om en fyr med (tydeligvis) splittet personlighet, hvor den ene er en vanlig familiefar og den andre en morder/actionfyr eller noe. Noen som har noen ideer til hvilken TV-serie jeg snakker om?

EDIT: Hah, så fort jeg skrev ned hvilken serie jeg prøvde å komme på kom jeg på navnet. My Own Worst Enemy! :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...