Jotun Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du kan slutte å implisere at jeg er for dum til å forstå serien, bare fordi jeg har en annen mening enn deg. Hehe... Er jo bare å venne seg til. Blir brukt hele tiden fra den kanten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg har aldri implisert at du er dum. Det er en forskjell på å ikke forstå og det å være dum. Du går kanskje litt innfor å ikke forstå det, men du åpenbar ikke dum. Jotun: Vær så å slutt med trakaseringen du driver med meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 heh... Trakassering faktisk. Når eg påpeker at du i, etter min mening, svært mange diskusjoner avfeier andre sine meninger om serier som at de mangler forståelse eller rett og slett ikke følger for godt med etc., samt argumenterer og diskuterer på en tidvis svært arrogant og hoverende måte. Vil ikke kalle det trakassering å påpeke slike åpenbarligheter. Men det skal gå bra dette her tror eg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Holder på med Bones sesong 4 for tiden, har sett gjennom de tre foregående sesongene i den siste uka (lange netter og en del forseintkomminger på skolen). I mine øyne er det bare en helt genial serie, både selve utgangspunktet, karakterene, handlingen og samholdet mellom karakterene gjør at serien er helt fantastisk. Hui, tror jeg skal se ganske langt inn i sesong 4 i dag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hui, tror jeg skal se ganske langt inn i sesong 4 i dag Hehe. Er ganske digg å ha tid til å planlegge slike "prosjekter". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hehe, da har jeg seks episoder igjen av sesong fire nå. Digget virkelig den episoden med norsk blackmetal når Bones prøvde å uttale skalle Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hehe, da har jeg seks episoder igjen av sesong fire nå. Digget virkelig den episoden med norsk blackmetal når Bones prøvde å uttale skalle Eneste episoden av Bones jeg har sett, jævli flaut å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg synes det var gjennomført genialt og samtidig flaut. Men mest genialt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 God damn, så bra Twin Peaks er. Sett de seks første episodene nå, og heeelt frelst. Det finnes ikke mer spennende greier enn dette her. Stemningen, musikken, karakterene, de absurde sekvensene, visjonene... Angrer ikke kjøpet på denne, nei. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er ikke 500,- litt for mye å betale for den skjønnheten da? Tror det finnes steder hvor Twin Peaks selges billigere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sett at den kostet 400 et annet sted i ettertid, men men, det er forseint nå. Har du sett serien? Forøvrig vil jeg ikke si 500 er for mye, selv om jeg gjerne skulle betalt billigere... Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har ei sett serien, men jeg har planer om det. Lynch er jo elsk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Bare å glede seg. Sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Urk, har prøvd å google etter en TV-serie jeg så som det ble reklamert for på TV for en liten stund siden, dog husker jeg ikke stort mye av navn eller noe som kan gi meg noe særlig annet enn at det handler om en fyr med (tydeligvis) splittet personlighet, hvor den ene er en vanlig familiefar og den andre en morder/actionfyr eller noe. Noen som har noen ideer til hvilken TV-serie jeg snakker om? EDIT: Hah, så fort jeg skrev ned hvilken serie jeg prøvde å komme på kom jeg på navnet. My Own Worst Enemy! Endret 25. november 2009 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Banner vel i kjerka her nå, men ... Jeg vil ha mer av De syv søstre. Er jeg alene om det? Er jeg alene om å savne det herligste sammensurium (og eneste se-verdige) som er denne norske såpa? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg savner det så absolutt ikke. Har en kompis som absolutt skulle se på det, så jeg har pint meg gjennom en del episoder. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Haha, jeg ville også likt å få et gjensyn med den serien ja. Ikke nødvendigvis se fra perm til perm da, men enkelte episoder og scener som jeg husker godt. Har jo et nostalgisk forhold til den. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Når man navngir en rolle 'Billeba' har man hvertfall fantasien i orden. Huff, syv søstre. Får frysninger bare jeg tenker på serien. Når det er sagt satt jeg vel inne hver lørdag å så på det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 "Alle" vi som vokste opp på 90-tallet så vel på det. Selv de mest såpe-fiendtlige vennene mine så på Syv søstre. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg så syv søstre på fredagskvelden. Det var en artig liten serie det. Billeba var jo noe for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå