Filmvenn Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) 12 nominasjoner til True Detective (HBO viste baller med å sende den inn som dramaserie, da det i grunn er en miniserie og kan være i den kategorien for evig) 18 nominasjoner til Game of Thrones, dette gjør serien til den mest nominerte dramaserien i år. 18 nominasjoner til Fargo, dette gjør den til den meste nominerte miniserie i år. Herlig å se noe danke ut trash-festen American Horror Story er blitt. Gledelig å se Lizzy Caplan, Allison Janney og Beau Bridges få nominasjoner for Masters of Sex. Skuffende at ikke Michael Sheen også fått. Skuffende at The Americans ikke fikk noe nominasjoner. Og hvem i helvete har vurdert stunt-nominasjonene når Strike Back og Banshee ikke får når Revolution, Grimm og Hawaii Five-0 får. Endret 10. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Suger ikke Revolution fortsatt sjukt mye balle? Husker jeg prøvde å se et par episoder, men det var så dårlig og teit at det var ingen vits. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Extant, tanker hvis noen har sett piloten? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Stillige søppelbøtter, jeg vil ha. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 Liten Constantine-oppdatering. Lucy Griffith (spiller den kvinnelige hovedpersonen) vil forlate serien ganske kjapt og bli erstatted med Zed fra Hellblazer-tegneseriene. Dette er fordi serien vil ha en litt annen retning enn først planlagt. Kanskje mer interessant er det at de vil ta med flere folk fra den okkulte siden av DC-universet. Da er det kanskje ikke så utenkelig likevel at den hjelmen vil ha en større rolle etterhvert. http://www.ign.com/articles/2014/07/11/lucy-griffiths-leaving-constantine-different-dc-comics-character-replacing-her Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 Extant, tanker hvis noen har sett piloten? Er med Halle Berry, så hadde ikke akkurat store forventninger. Først så det ut til at jeg hadde rett, da det fokuserer alt for mye på at det er sci-fi. Når man har sci-fi satt på jorden eller har jorden som sentral bit foretrekker jeg en mer realistisk stil. Hvorfor har de for eksempel gjennomsiktige nettbrett? Det ser bare teit ut, og jeg kan tenke meg det må være ubehagelig å bruke dem over tid. Vi har jo ekte nettbrett i virkeligheten, så de kunne ha brukt sånne i stedet. Det samme gjelder søppelkassene. Hvorfor ikke bare bruke normale? Eller ha en svær tv på kontoret, i stedet for en tv-skjerm på vinduet? Det er nok småting, men the devil's in the details. Selve plottet virker interessant nok, om enn svært forutsigbart. Karakterene virker også rimelig klisjé. Vi har jo for eksempel Hiroyuki Sanada som sjefsforsker som vet det meste her. Det i seg selv er ikke så ille, men han spiller omtrent nøyaktig samme karakter i Helix, bare med annet navn. (Helix har pause, men neste sesong kommer nok i høst.) Så min teori er nok som vanlig at uten Halle Berry i hovedrollen og Steven Spielberg som executive producer ville nok få ha lagt merke til denne, og færre sett den over tid. Men samtidig er det ikke så ille som det kan høres ut heller. Jeg satt ikke akkurat på kanten av stolen og gledet meg til neste episode, men jeg vil nok følge med uansett. Dette er bare en sommerserie, så da er jeg ikke spesielt kravstor. Hadde den derimot kommet i høst sammen med Arrow, Flash, Constantine, Supernatural og så videre hadde den slitt mye mer. Nå har den null konkurranse, så jeg vil nok slå ihjel en times tid i uken på dette. For alt vi vet kan det jo bli bedre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Liten Constantine-oppdatering. Lucy Griffith (spiller den kvinnelige hovedpersonen) vil forlate serien ganske kjapt og bli erstatted med Zed fra Hellblazer-tegneseriene. Dette er fordi serien vil ha en litt annen retning enn først planlagt. Kanskje mer interessant er det at de vil ta med flere folk fra den okkulte siden av DC-universet. Da er det kanskje ikke så utenkelig likevel at den hjelmen vil ha en større rolle etterhvert. http://www.ign.com/articles/2014/07/11/lucy-griffiths-leaving-constantine-different-dc-comics-character-replacing-her Bedre valg, for selv om jeg liker Lucy Griffiths så er hun litt "damaged goods" nå etter True Blood (likte henne i Robin Hood), men den piloten er møkk allikevel. Selv som en småstor Hellblazer/Constantine/Justice Leauge Dark-fan så var det der skuffende saker. Eneste jeg kunne se positivt var at hovedskuespilleren ligna Constantine og at regien var grei. Gir den nok en sjanse på noen par episoder til. Zed er mer interessant siden hun har ting etter seg hele tiden i tegneseriene som er spennende nok. Mer interessert i det andre fra DC Comics/WB. The Flash-piloten var ganske grei, men Gotham-piloten overraska meg personlig en del. Usikker hvorvidt den er på nettet, jeg har den fra annet hold. Jeg hadde noe tro på at Gotham ville være bra nok til å følge med mer fast enn jeg gjør Arrow. Men hadde ikke forventa at den var så bra, selv om en av favorittskuespillerne mine er med (Donal Logue). Robin Lord Taylor er rett og slett perfekt som en tidlig Penguin, og han de har casta som The Riddler dukker veldig kort opp i piloten og gir et godt nok inntrykk. Ben McKenzie som Gordon fungerer bedre også enn forventet. Følte kanskje piloten gjorde litt for mye show and tell, men det er mye ting den viser fram som jeg liker. Det virker nesten som piloten ble lagd for å selge seg til seerne med en gang, som kan være både bra og dårlig. Dårlig ettersom dette er en serie som kanskje kommer til å vare en stund som nærmest viser oss fram en buffe allerede i første episode. Bra fordi mye av det har potensiale, spesielt The Riddler, Penguin og den helt nye karakteren for serien spilt av kona til Will Smith (husker ikke navnet på karakteren hennes). Alfred har også aldri virket så kul før som i Gotham, og castingene av Bruce Wayne og Catwoman er gode nok så lenge de ikke overeksponeres som jeg er redd for. Serien burde utvikle Gordon og Harvey Bullock (Logue) litt mer i episode 2 før de forsetter å vise fram skurkegalleriet/pimpe ut de andre Batman-karakterene. Hvis ikke Daredevil blir en stor overraskelse på Netflix (selv om den har et stort potensiale), så burde Agents of S.H.I.E.L.D. skjerpe seg enda mer i sesong 2 enn på slutten av sesong 1. DC Comics/WB eier TV-skjermen med Arrow, The Flash og Gotham. Constantine er foreløpig noe pjuk om de ikke gjør den maska i piloten mer relevant for serien enn noe de skal vise fram for å tiltrekke seg seere. Endret 11. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 Suger ikke Revolution fortsatt sjukt mye balle? Husker jeg prøvde å se et par episoder, men det var så dårlig og teit at det var ingen vits. Jepp. Litt sånn bilulykke jeg ikke klarer å se bort ifra. Utrolig hvor mye meningsløst kødd de klarte å lage ut av konseptet. Extant, tanker hvis noen har sett piloten? Eh... tja. Følger med noen episoder til. Jeg ser faktisk HELST at dette har noe med aliens å gjøre - og ikke religion. Denne "undersøkelsen av hva det betyr å være menneske" er også noe vi har sett hundre ganger før. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 For å være ærlig er det eneste jeg har sett av Lucy Griffiths siden Robin Hood den sexscenen fra True Blood ;p Jeg er halvveis gjennom The Alpha House, skrevet av Garry (Doonesbury) Trudeau. Det funker faktisk JÆVLIG bra. John Goodman brings it, og Clark Johnson (Gus fra The Wire S5) sørger for resten. Anbefales sterkt, men det er jo særdeles politisk humor. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Finnes det noe streaming for Masters of Sex? Betaler ikke for HBOgo, Viaplay eller TV2Sumo, så får ikke sjekket. Endret 11. juli 2014 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 Hadde man fått HBO Go i Norge som er bedre tjeneste enn HBO Nordic da. Men Masters of Sex er på HBO Nordic, under 24 timer etter USA. Det er også HBO Nordic som skal ha Steven Soderbergh-serien The Knick som virker bra med Clive Owen i hovedrollen. Serien har allerede fått grønt lys til sesong 2 og. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Welcome to Sweden = Lilyhammer ripoff med større budsjett og mer kjente skuespillere? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Welcome To Sweden, mer like poop on your toothbrush. Serien gjør ikke seg selv en tjeneste heller at serieskaperen driver å gå rundt på nettet å mobber/drittslenger alle som snakker negativt om serien nærmest. Gjorde det igjen etter å ha fått en smekk på amerikanske nettsteder etter spetakkelet i Sverige. http://www.dagensmedia.se/nyheter/tv/article3827422.ece Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Hvordan de har klart og få så mange kjente amerikanske skuespillere med er for meg et mysterium... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Serieskaperen er broren til Amy Poehler, og hun har en liten produsent-rolle i serien (selv om hun ikke har så veldig mye med serien å gjøre ettersom hun var opptatt med Broad City og en pilot med Natasha Lyonne). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Welcome to Sweden er kleint dårlig. Det var sikkert det beste Amy Poehler gadd å lage til broren. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 (endret) Dominion som hadde premiere i USA nylig kommer til HBO Nordic neste måned. Spør du meg ville det vært bedre om de sparte de pengene og brukte en ekstra slant til for å skaffe The Strain. Det har potensiale til å bli en hit. Endret 12. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Regner med at de fikk Dominion billig... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Får håpe det, ser billig ut og Syfy er ikke akkurat verdt å kaste penger på. Er VELDIG LENGE siden BSG tok slutt i 2009 nå. 5 år er mye i TV. Er filmet i Sør-Afrika, så er vel noe billig eller brukelig ettersom Homeland også gjør det samme i sesong 4. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2014 5 år blir enda mer når de føkka opp caprica så til de grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå