Tomeito Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Ser frem til "Rock 'n Roll". Ikke bare et lovende cast foran og bak kameria, men en del av tematikken er innenfor et av mine favorittemaer: punk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Bored To Death selvfølgelig, en klassiker. Både Jonathan Ames (Bored To Death) og Danny McBride (serieskaper og Kenny Powers i Eastbound & Down) får også nye serier neste år. Støtter Bored to Death. Virkelig koselig og velprodusert komiserie, med veldig bra skuespill og høye produksjonsverdier. Veldig morsomt, om enn på en litt mer forsiktig måte enn mange av de seriene du nevner. Takk for solid forslag! Falt veldig i smak, dessverre gjennom sesong 3 allerede. Flere tips belønnes med bonuspoeng og gode tanker. Trailer Park Boys på netflix. Hysterisk morsom serie. Samma type "dum" humor som i Eastbound. Prøver den, takk! Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Nylig sett ferdig Fargo, den var fantastisk! Er det noen flere slike bra tv-serier/mini-serier som gjerne foregår i en småby hvor innbyggerne nyter late dager? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg synes faktisk True Detective og Fargo er veldig like serier, på en måte. Men samtidig veldig forskjellig. Vet ikke om du har sett TD? Anbefales i vertfall om du likte Fargo! Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Har sett True Detective. Bra den å, selv om jeg foretrekker Fargo. Skulle ønske det var flere serier som foregikk i små eksentriske byer som i nettopp Fargo, Twin Peaks og Northern Exposure. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Prøv deg på Les Revenants du. Handling lagt til en liten by i Alpene, ganske likt som Twin Peaks hva stemning angår. Jævlig bra. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Nå har jeg ikke sett den, men Top of the Lake har jeg inntrykket av at er slik. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Prøv deg på Les Revenants du. Handling lagt til en liten by i Alpene, ganske likt som Twin Peaks hva stemning angår. Jævlig bra. Støtter denne. Kanskje enda mer dystert er også The Leftovers som har premiere i natt noe en historie satt rundt en liten by. Veldig hat eller elsk. Ettersom den ikke handler om de store spørsmålene, og er et karakterdrama om sorg, tap, tro o.s.v.. Endret 29. juni 2014 av Maury Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 Aftenposten var ikke overdrevent positive til The Leftovers: http://www.aftenposten.no/kultur/For-mye-av-det-vonde-7620345.html#.U7FacLHm7ms Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Nei, men nå har aldri heller Cecilie Asker vært norges beste TV-kritiker heller. Uansett en veldig hat eller elsk serie. Har fått positive anmeldelser av Alan Sepinwall (Hitfix), Tim Goodman (The Hollywood Reporter) og Todd VanDerWaff (A.V. Club). Jeg var personlig fornøyd, og ga den 4,5 av 5 i førsteinntrykket mitt av serien. Endret 30. juni 2014 av Maury Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 La bare merke til det da jeg leste avisen til frokost i dag. Så ikke at det var fru Asker som anmeldte serien heller. Serien skal uansett sjekkes ut, så finner man jo fort ut om man liker det eller ei. Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 Fikk nettopp med meg at NBC kansellerte Growing Up Fisher. Meget synd, likte denne veldig godt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 Rest easy, Big Bang Theory. Look out, Bang Bus! Community er fornya! Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Ønsker gjerne å hoppe i været av slike nyheter, men ett eller annet sier meg at detta ikke kan bli bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Så lenge Harmon og McKenna er tilbake så forsetter det nogenlundene som sesong 5. Budsjettet til Community er vist så smalt fra før allikevel, og Yahoo har penger. Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Merkverdig at en "så lite populær" serie gjennomgår så mange overlevelser og gjenopplivninger. Endret 1. juli 2014 av SlitsomType Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 NBC sender den imot The Big Bang Theory og Grey`s Anatomy, og selv om seriene ikke har mye til felles så har det noe å si også. Mye av de som ser Community utenfor hardcore-fansen er på nett (Hulu hvor serien er veldig populær) og opptak av serien. NBC promoterer heller ikke serien bra, spesielt ettersom serien de to siste sesongene har kommet etter nyttår hvor kanalene ikke promoterer serier som regel så bra. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 Ai ai ai. Det er sesongpremiere på Nathan for you i dag. Dette har jeg ventet lenge på. Den beste og mest innovative komiserien jeg har sett siden, tja? Lenge. Gjør deg selv en tjeneste, se sesong 1. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Da var piloten til Constantine ute. Som vanlig spolerer traileren ganske mye av piloten (se traileren til The Flash, for eksempel), men synes det var en bra pilot uansett. Bedre enn forventet. Eneste minuset er at han ikke får lov å røyke i serien (på skjermen i alle fall), til tross for at røykingen er ganske viktig i tegneseriene. (Kort sagt får han lungekreft pga røykingen der.) Virker også litt klisjé. Men STOR bonus til en viss hjelm. Det er godt mulig vi vil få crossovers med Arrow og The Flash etterhvert, så jeg er neppe eneste som tenkte på Justice League Dark da jeg så traileren. Hun dama er ikke så ulik Zatanna eller Madam Xanadu, og hvem vet hvem han fyren er? Shade? Deadman? Eller prøver jeg for hardt å se easter eggs som ikke er der? https://www.youtube.com/watch?v=uPE2oBnzROY Endret 2. juli 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 Smoking bad, blowing off heads good! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå