Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2014 Så dumt, blir vell aldri noe av en amerikans versjon av nattskiftet eller dag heller, ein heller noen amerikansk lange flate baller. Grr, skjønner ikke hvorfor de kjøper så mange rettigheter men gjør aldri noe med det... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2014 I så fall gjør de verden en tjeneste hvis de har rettighetene til Lange Flate Ballær og aldri bruker de. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2014 I så fall gjør de verden en tjeneste hvis de har rettighetene til Lange Flate Ballær og aldri bruker de. Hvorfor? lange flate ballær er jo en klassiker, hysterisk morsomt. Hadde vært morsom med en unik ny komi serie som en forandring til alle de overvurderte seriene som himym og community... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Inspektør Gadget minner meg om Allo Allo mht repetering av gags , de samme vitsene om & om igjen......det er en del av sjarmen imo Burde se den dere komiserien med Don Adams......Gadget lånte angivelig mye fra den. Endret 16. juni 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 FYI: Hele sesong 2 av Hannibal på Netflix i morra. 2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 Fett. Har ikke fått sett sesong 2 ennå Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 Noen her som har sett Riget av Lars von Trier? Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 De fleste, vil jeg tro. Kremserie! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 Herlig serie, ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 Noen her som har sett Riget av Lars von Trier? Handler det om oljerigger? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 Har hatt den serien på watchlisten lenge, også så jeg nå at de jobber med restaurering av den: https://www.youtube.com/watch?v=x1Gw_eBmzW4 Ser ut som det blir meget bra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 En av de rareste og beste seriene noensinne. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 En av tidenes beste serie har endelig kommet til HBO Nordic, Oz. Har sett serien 2 ganger, og gleder meg til 3. gang. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 Finfin avslutning på en - etter min mening - ujevn sesong av Louie. Om de velger å avslutte serien etter denne sesongen, så respekterer jeg det, for dette funker som serieavslutning. Håper selvsagt på mer! 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 Ved unntak av hexalogi`en, 6-deleren eller hva du vil kalle "Elevator"-episodene det så synes jeg sesongen har vært veldig sterk. In the Woods-"filmen" med en gjesterolle av Jeremy Renner var en perfekt coming of age-historie for Louie. "Model" var den perfekte shabby-historien. "So Did The Fat Lady" var slående og bra. "Pamela"-episodene var litt miks av greit og bra synes jeg. Ikke bedre enn sesong 2, men bedre enn sesong 1 og 3. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 Noen her som har sett Riget av Lars von Trier? Handler det om oljerigger? Nei , Diana RIGG https://www.youtube.com/watch?v=Sr6I85PK-Vw "Kvilken" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 Solid sesongfinale på Fargo. Nå kommer Tyrant neste uke også fra FX Networks, med hva jeg hører om både den og har sett av The Strain som kommer i sommer så er dette et veldig godt år for kanalen. Til tross for at sesongen av Justified i år var litt svak og SoA er blitt tørt som altfor mye grilla kylling som ikke kan reddes med BBQ-sause. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 Enig angående Fargo. Kunne ha vært bedre (avslutningen altså), men en feiende flott serie og ditto avslutning. Spent på spesielt The Strain iom jeg ikke har hørt om Tyrant før nå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg synes det var passende måte å avslutte den Fargo-historien på. De siste episodene helt klart de beste, selv om første episode var solid hadde serien kanskje et par voksesmerter en gang i starten etter første episode. Men den kom seg bra. The Strain er vampyrgrøsser, så ikke direkte kvalitets-TV. Men allikevel god serie i den forstand. Mye mer spennende og bedre enn Hemlock Grove, American Horror Story og litt The Walking Dead samlet. Noen kule karakterer. Eneste jeg sliter med er parykken til Corey Stoll (spesielt fordi han er god skuespiller, og parykken distraherer bare. Enda mer enn hovedama på The Blacklist). Hvis du liker Gulliermo del Toro-greier så er det helt klart noe for deg. Er også imponert over The Leftovers som har premiere i slutten av måneden på HBO (Nordic og C More her hjemme). Forventet at jeg kom til å mislike den serien, men oi boy så dystert at det merkelig nok fungerer svært bra. Velprodusert pilot. Justin Theroux og Liv Tyler er greie, mens Christopher Eccelston rett og slett imponerte meg i tredje episoden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 The Strain er vampyrgrøsser, så ikke direkte kvalitets-TV. Men allikevel god serie i den forstand. Mye mer spennende og bedre enn Hemlock Grove, American Horror Story og litt The Walking Dead samlet. Noen kule karakterer. Eneste jeg sliter med er parykken til Corey Stoll (spesielt fordi han er god skuespiller, og parykken distraherer bare. Enda mer enn hovedama på The Blacklist). Hvis du liker Gulliermo del Toro-greier så er det helt klart noe for deg. GIdder du å utdype dette litt? Kan ikke vampyrgrøssere være kvalitets-TV? Men er det snakk om skikkelig horror her? Tror ikke jeg har hørt om serien før. En serie som Hemlock Grove er jo ikke en skikkelig horrorserie. Det er et helt standard tennåringsdrama med et mysterie, og kledd i en ubeskrivelig dårlig horrorbekledning. Akkurat som Vampire Diares. Jævlig kjipe greier. Venter sent på den dagen vi skal få servert no' skikkelig horror på TV igjen. Er positiv til Guillermo del Toro au, tross en av tidenes dårligste filmer i Pacific Rim. Han har så jævlig mye bra på lager når han dykker ned i fantasyverdnen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå