Aleks Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hmm.. får vel kanskje se et par episoder og gjøre opp min egen mening. Traileren virket appellerende . Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det ser litt bra ut, men innholdet er magert forsøk på å kopiere Boardwalk Empire og Mad Men i Miami på 60-tallet. Papir-tynne karakterer og klisjefylte historier i en typisk Starz-serie som igjen nærmest prøver å vise fram mest mulig vold og pupper som er mulig å kaste inn i en serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Anmeldelsene til Turn lå på midten, ville heller sjekket ut Halt and Catch Fire som er bedre nytt fra AMC. Riktignok er sistnevnte mer for de som liker serier som Mad Men og The Hour enn Game of Thrones og The Americans. Kommer til å vente med å se Turn selv inntil AMC har bestemt seg for å fornye serien eller ei. Hell On Wheels kommer tilbake i sommer, som er greit westerndrama blitt. Heller det en et uavhengighetskrigen-spiondrama som aldri kanskje får en ordentlig nok slutt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Når sendes episode 9 av game of thrones? The watchers on the wall? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ah, elsker hvordan FX Networks bare lar Louis C.K. gjøre hva han vil og fritt. Geniale episoder denne uka som fungerer som en 90-minutters film, og en stor hedring til Phillip Seymour Hoffman som skulle dukke opp i episoden egentlig, men døde før innspillinga. Jeremy Renner hadde også en liten rolle som var grei. C.K. dukket også opp i Showtime-piloten til Hoffman, som jeg hører var veldig bra. Synd at Hoffman døde rett etter piloten ble plukka opp til serie, for det var noe jeg hadde lyst til å se. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Såg 3.20 av person of interest nå. Gleder meg syyyykt til fortsettelsen nå. Godt å spare opp slike gullserier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Haha, ikke si at HBO ikke prøvde å få til American Gods. 3 forsøk med ulike forfattere. http://www.vulture.com/2014/06/hbo-american-gods-what-happened.html Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Høh, skulle tro de fulgte mine råd. Alt ved det prosjektet (annet en boka i seg selv) var feil. Oppriktig glad de ikke kjørte på med en overambisiøs Neil Gaiman's drøm om å lage sesks sesonger med 'God of the week'. Miniserie eller ingenting sier nå jeg. Litt i samme gate er scriptet for en pilot av The Lies of Locke Lamora på gang (første bok i The Gentlemen Bastard-serien, fantasy i samme gaten som Game of Thrones). Så kanskje, om noen år, blir det en serie. Og det kan jeg like, tLoLL er megakul. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Nå er MaddAdam med Darren Aronofsky HBO`s store prosjekt i utvikling. Kan bedre se for meg det som en 3-4 sesongers serie enn 6 sesonger med American Gods. Litt utenfor hverdagen til HBO, men så var jo Game of Thrones og er i grunn The Leftovers også. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Har man begynt å jobbe med et script til The Lies of Locke Lamora? Jævlig fett, i så fall. Har endelig rotet meg til å starte på The republic of thieves. Også her har man materiale til en sinnsyk fet serie! Ang. American Gods: Jeg var veldig fysen på serien hele veien, men ser jo at varsellampene burde ha blinket når det ble snakket om seks sesonger og god of the week. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Warner Brothers har rettighetene til The Lies of Locke Lamora, men det er film det er snakk om. Ikke TV eller HBO altså, selv om det kanskje kan bli forsøkt utviklet til TV senere hvis filmen ikke kommer i gang. . Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Filmen kom aldri i gang og rettighetene falt bort. Ryan Condal (den nye Hercules filmen *shrugs*) har uttalt at han jobber med manus til piloten. På spørsmål om en tv-serie svarte Scott Lynch; "I can neither confirm nor deny the denial or confirmation of anything potentially requiring denial or confirmation." Så, eh, who the fuck knows, men noe er ihvertfall igang. Endret 11. juni 2014 av Thommesen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Tja rent kildemessig burde det være enklere enn GoT, samt bøkene forsåvitt er mer underholdene også. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hvis de noen gang går i gang med Gentleman Bastards-serien på enten tv eller film, er jeg gira. Liker bøkene mer enn GoT, og det er en mer rett fram-historie enn GoT også som kanskje er lettere i seg selv å få til på skjermen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Japp, får håpe de går for en serie. ellers må de nok ofre svært mye av historien. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Litt i samme gate er scriptet for en pilot av The Lies of Locke Lamora på gang (første bok i The Gentlemen Bastard-serien, fantasy i samme gaten som Game of Thrones). Så kanskje, om noen år, blir det en serie. Og det kan jeg like, tLoLL er megakul. Whatwhatwhat?! Dette har jeg ikke hørt noe om. Gentleman Bastards er en utrolig kul bokserie, en av mine absolutt favoritter. Men vet dere hvilken bokserie som kunne fungert enda bedre som TV-serie? The First Law-serien av Joe Abecrombie. Hørt om den? Veldig dark og gritty, men mer av både action og humor enn A song of ice and fire, og veldig bra tempo på historien som jeg tror kunne gjort seg veldig bra på TV. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg vet de har begynt å se på mulighetene til å gjøre Broken Empire(Prince of Thrones) om til film/bøker. Men om de klarer å fange hovedkarakteren er en annen sak. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Problemet med Scott Lynch er at han er kronisk deprimert, har kraftig angst og kun har utgitt tre av syv bøker. Det gikk jo noen år mellom Red Seas Under Red Skies og The Republic of Thieves (som jeg enda ikke har lest). Defor er jeg også mer gira på en serie av First Law triologien. Glokta er bare en av herligste karakterene jeg vet om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå