Vertical^ Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Fargo er da allerede ute på HBO Nordic? Hadde muligheten til å se det da jeg hadde prøvetid der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Første episode av The Americans unnagjort. Hvis det blir veldig mye bedre enn dette så gleder eg meg!!!! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Fargo er da allerede ute på HBO Nordic? Hadde muligheten til å se det da jeg hadde prøvetid der. Gårsdagens episode har ikkje komt... Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Ny episode hver onsdag... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Haha, vært på piratjakt så blir episode 7 gjort tilgjengelig 10 min etterpå på HBO Nordic, god timing! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Første episode av The Americans unnagjort. Hvis det blir veldig mye bedre enn dette så gleder eg meg!!!! The Americans er helt rått. Traumatisk at sesongen er over. Du er heldig som har det til gode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Har jo to sesonger til gode Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Under en måned til Tyrant har premiere. Ser ut som nok en homerun for FX Networks etter Fargo. Veldig gode folk til å lage en serie om familie, makt, tilhørighet og politiske omstendigheter i midtøsten med Gideon Raff og Howard Gordon (Homeland) med Craig Wright (Six Feet Under). http://vimeo.com/96104793 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Snakker vi HBO Nordic? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 HBO Nordic som ser ut til å ha øye for de gode karakterdramaene akkurat nå, men ikke noe annonsert der. Foreløpig ingen som har annonsert at de har plukket opp serien her hjemme, som er rart ettersom dette er et prosjekt alle ville ha. Ville trodd at Netflix ville prøvd å fikse en avtale for serien utenfor USA og etter FX Networks i USA ettersom de nesten vant budrunden på serien og. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Det var forresten etter å ha lest Bourdieus teorier i utdrag at jeg for alvor satt pris på kulturen. Kulturell kapital har aldri før vært viktigere enn det er nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg driver og ser Skins for første gang. Virker bra, om enn litt deprimerende. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg driver og ser Skins for første gang. Virker bra, om enn litt deprimerende.Husker jeg likte det veldig godt. Kvaliteten faller en del etter de bytter ut nesten alle skuespillerne, men er jo bare å slutte å se på etterhvert som jeg gjorde. Tror ikke jeg så den siste 1,5 sesongen. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 31. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2014 Det er den første gjengen som er kulest i Skins Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Vet ikke om jeg er enig. Er ikke helt ferdig med S3, men det virker som om S1 og S2 er basert på plot, altså hva som skal skje, mens S3 er langt mer karakter-basert. Alle har en langt mer utarbeidet personlighet, og plottet er basert på hva som skjer når disse forskjellige menneskene møter hverandre på forskjellige måter. Det er ingen ekstern påvirkning, alle handlinger kommer som reaksjoner på forrige handling og ting baller på seg helt realistisk... Men herregud det funker, jeg er 32 år gammel og sitter og sipper som en 15-åring som har fått kjærlighetssorg for første gang... Endret 31. mai 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2014 Ferdig med sesong 8 av Scrubs. Fantastisk. Hvor dårlig er sesong 9? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2014 Vel, hvis du likte Sesong 8 er det mulig du liker sesong 9. Jeg burde hoppet av lenge før... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2014 Dårlig. Droppet den når jeg så serien på nytt, da sesong 8 er en veldig god avsluttning på serien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2014 Joda, Heilage. Sesong 9 eksisterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå