iniestagram Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Serien om musikkbransjen har jeg stor tro på. Ettersom jeg har skjønt er det rimelig sikkert at det blir en serie ut av det ja, og jeg gleder meg. Kan bli nok en gigantserie fra HBO føler jeg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 David Milch har blitt skrudd... Luck var enormt bra, men ble lagt ned fordi hester drev og døde hele tiden. Kunne de ikke bare ha filmet ekte løp i stedet? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Stor tro på serie om musikkbransjen også. Ble positivt overrasket over Silicon Valley, trodde ikke jeg kom til å like det men der tok jeg grundig feil. Noen som vet om de tar en ukes ferie på lik linje med Game of Thrones neste uke? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Alt fra HBO tar pause natt til mandag en uke, selv Last Week Tonight gjør det. David Milch har blitt skrudd... Luck var enormt bra, men ble lagt ned fordi hester drev og døde hele tiden. Kunne de ikke bare ha filmet ekte løp i stedet? Eller bare hatt en "spinoff"-sesong alene rundt Ace Bernstein (Dustin Hoffman), Gus og sånt for å avslutte handlingen. Med gambler-gjengen som jeg digga stort også. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Har sett første episode av Fargo. Dessverre er jeg for dum til å skjønne hvorfor det er så bra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 God start på sesong 2 av Orange is The New Black. Taylor Schilling gjør sin beste rolle i sesongstarten. Var ikke så oppspilt over serien i fjor, men likte hvordan sesongen slutta i fjor og ting forsetter i sesong 2. Godt mulig at dette blir en forbedring fra forrige sesong om dette forsetter. Har fremdeles 5 episoder til å se iløpet av helga om jeg får tid. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Woah, jeg ble voldsomt skuffa over Silicon Valley ass. Hørt masse bra også er det såpass kjipt. (Red anm: Kun sett to episoder, men førsteinntrykket er noe labert). Gleder meg mer til sesongstart på Nathan for you. Endret 23. mai 2014 av Mchansern Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 i det siste har jeg sett ferdig parks & rec, it's always sunny in philadelphia og trailer park boys. alle anbefales! kan også anbefale bored to death som jeg har begynt på Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Sett absolutt alle de, Bored to death var litt meh. Grei å se på når man ikke har noe annet da. Trailer Park Boys rates høyest av de tre, no doubt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 må si at siste sesongen av trailer park boys var ganske laber sammenliknet med de tidligere Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Sett absolutt alle de, Bored to death var litt meh. Grei å se på når man ikke har noe annet da. Trailer Park Boys rates høyest av de tre, no doubt. har du sett filmene? verdt å se? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Woah, jeg ble voldsomt skuffa over Silicon Valley ass. Hørt masse bra også er det såpass kjipt. (Red anm: Kun sett to episoder, men førsteinntrykket er noe labert). Gleder meg mer til sesongstart på Nathan for you. Helt enig. En av de seriene som blir så vanvittig hypet opp før den starter, så virker det som om mange gir den ekstra creds pga det. Jeg har riktignok kun sett tre episoder, men klarer ikke å finne noe som gjør den spesielt god eller morsom. Det ødela litt for meg at den ble sammenlignet med Entourage. Greit nok at begge serier er en blanding av drama og komedie, men Entourage er jo fantastisk på begge deler. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Silicon Valley føyer seg for min del inn i rekken av gode drama-komedier fra HBO. Dette er i mine øyne bedre enn alt hva andre kanaler har å by på av humor. Bored to Death er vel kanskje en av de aller beste seriene i så måte de siste årene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Glemte å anbefale kenny vs spenny! Mange episoder ligger gratis ute på youtube her er noe gull: http://youtu.be/8xKeEtLgCSo http://youtu.be/zsSsF-jTKOs Endret 23. mai 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Woah, jeg ble voldsomt skuffa over Silicon Valley ass. Hørt masse bra også er det såpass kjipt. (Red anm: Kun sett to episoder, men førsteinntrykket er noe labert). Gleder meg mer til sesongstart på Nathan for you. Helt enig. En av de seriene som blir så vanvittig hypet opp før den starter, så virker det som om mange gir den ekstra creds pga det. Jeg har riktignok kun sett tre episoder, men klarer ikke å finne noe som gjør den spesielt god eller morsom. Tipper mye ligger i at den er HBO-laget og EN GOD DEL FOLK (altfor mange) elsker alt HBO lager helt ukritisk. Endret 23. mai 2014 av Mchansern Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Word. Jeg har skaffet meg et inntrykk av at veldig mange legger for mye vekt på hvilken kanal serien blir sendt på, samt hvor mye positiv hype den får før første episode er vist. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Jaja, dere får gå rundt og tro det, da. 3 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Hehe, dere altså, vi er da ikke så smålige, håper jeg ^^ Kan kun snakke for meg selv, men jeg liker humoren til serien. Det er ikke en dramedy i mitt hode, men en ren komedie som treffer veldig bra. Det er ikke helt på nivået til f.eks The League, men definitivt verdt å se for latterens del. Driver forøvrig med min aller første runde av Scrubs. Awesome! Som alle gode serier, MYE bedre nå som jeg ser den kronologisk og ikke noen tilfeldige episoder på tv. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Word. Jeg har skaffet meg et inntrykk av at veldig mange legger for mye vekt på hvilken kanal serien blir sendt på, samt hvor mye positiv hype den får før første episode er vist. Hahahahaha. Kenny vs Spenny er flere timer med latterlig underholdning. Noen ganger er jeg imponert over at slik folk eksisterer. Paranoiaen til Spenny er helt fantastisk enkelte ganger. Endret 23. mai 2014 av Maury Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Om det var morsomt er det ikke rart at du synes Silicon Valley er morsomt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå