Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt fra HBO tar pause natt til mandag en uke, selv Last Week Tonight gjør det.

David Milch har blitt skrudd... Luck var enormt bra, men ble lagt ned fordi hester drev og døde hele tiden. Kunne de ikke bare ha filmet ekte løp i stedet?

Eller bare hatt en "spinoff"-sesong alene rundt Ace Bernstein (Dustin Hoffman), Gus og sånt for å avslutte handlingen. Med gambler-gjengen som jeg digga stort også.

Lenke til kommentar

God start på sesong 2 av Orange is The New Black. Taylor Schilling gjør sin beste rolle i sesongstarten. Var ikke så oppspilt over serien i fjor, men likte hvordan sesongen slutta i fjor og ting forsetter i sesong 2. Godt mulig at dette blir en forbedring fra forrige sesong om dette forsetter. Har fremdeles 5 episoder til å se iløpet av helga om jeg får tid.

Lenke til kommentar

Woah, jeg ble voldsomt skuffa over Silicon Valley ass. Hørt masse bra også er det såpass kjipt.

(Red anm: Kun sett to episoder, men førsteinntrykket er noe labert).

Gleder meg mer til sesongstart på Nathan for you.

Helt enig. En av de seriene som blir så vanvittig hypet opp før den starter, så virker det som om mange gir den ekstra creds pga det. Jeg har riktignok kun sett tre episoder, men klarer ikke å finne noe som gjør den spesielt god eller morsom.

Det ødela litt for meg at den ble sammenlignet med Entourage. Greit nok at begge serier er en blanding av drama og komedie, men Entourage er jo fantastisk på begge deler.

Lenke til kommentar

Woah, jeg ble voldsomt skuffa over Silicon Valley ass. Hørt masse bra også er det såpass kjipt.

(Red anm: Kun sett to episoder, men førsteinntrykket er noe labert).

Gleder meg mer til sesongstart på Nathan for you.

Helt enig. En av de seriene som blir så vanvittig hypet opp før den starter, så virker det som om mange gir den ekstra creds pga det. Jeg har riktignok kun sett tre episoder, men klarer ikke å finne noe som gjør den spesielt god eller morsom.

Tipper mye ligger i at den er HBO-laget og EN GOD DEL FOLK (altfor mange) elsker alt HBO lager helt ukritisk.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Hehe, dere altså, vi er da ikke så smålige, håper jeg ^^ Kan kun snakke for meg selv, men jeg liker humoren til serien. Det er ikke en dramedy i mitt hode, men en ren komedie som treffer veldig bra. Det er ikke helt på nivået til f.eks The League, men definitivt verdt å se for latterens del.

Driver forøvrig med min aller første runde av Scrubs. Awesome! Som alle gode serier, MYE bedre nå som jeg ser den kronologisk og ikke noen tilfeldige episoder på tv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Word. Jeg har skaffet meg et inntrykk av at veldig mange legger for mye vekt på hvilken kanal serien blir sendt på, samt hvor mye positiv hype den får før første episode er vist.

Hahahahaha.

Kenny vs Spenny er flere timer med latterlig underholdning. Noen ganger er jeg imponert over at slik folk eksisterer. Paranoiaen til Spenny er helt fantastisk enkelte ganger.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...