Papirkurven Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Handlingen i The Wire foregår da ikke i et fengsel? Vist faen. Så bare kjapt gjennom noen bilder ifra serien, og da så det ut som om det var en "Fengsel serie" Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Handlingen i The Wire foregår da ikke i et fengsel? Vist faen. Så bare kjapt gjennom noen bilder ifra serien, og da så det ut som om det var en "Fengsel serie" Du tar så feil, så feil. Tror ikke det har blitt filmet i et fengsel engang. God serie, tho. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det var da som pokker! Dollhouse er lagt død. Synd... Men ikke akkurat uventet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg så forresten 3 sesonger med Viva la Bam på EN dag i helga. Beat that. Er episodene og sesongen ekstremt korte? en episode varer i rundt 25 min, og det er 8 episoder per sesong. Det rundt 150 for alle 5 sesongene, så det gjør egentlig ikke noe. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Handlingen i The Wire foregår da ikke i et fengsel? Vist faen. Så bare kjapt gjennom noen bilder ifra serien, og da så det ut som om det var en "Fengsel serie" Du tar så feil, så feil. Tror ikke det har blitt filmet i et fengsel engang. God serie, tho. Det gjør du også kjære venn. D'Angelo Barksdale? Endret 13. november 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Flere som har begynt å sett på den nye serien "V"? Har sett ep. 1 nå og virker som en interessan serie. Har ikke sett den orginale fra 1984 da. Endret 14. november 2009 av blashyrkh Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jepp, nettopp sett episode 2, syns det virker interessant nok så langt. Første halvdel av første episode startet litt treigt, men det tok seg opp. Har tro på at det kan bli bra fremover. Har heller ikke sett originalen da. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Trenger en serieanbefaling, følger med på How i met your mother, FG, Its always sunny in philadelphia. Men vil gjerne ha en serie jeg ikke har sett noe av så jeg bare kan kjøpe meg noen sesonger og se når jeg vil, isteden for og vente til hver uke med en episode Endret 14. november 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Det gjør du også kjære venn. D'Angelo Barksdale? Hmm, jeg glemte visst det ja. Men ingen fengselsserie i hvertfall! Hvilken type serie er du ute etter da, Grevenlight? Endret 14. november 2009 av Fløyelsbøtte Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Trenger en serieanbefaling, følger med på How i met your mother, FG, Its always sunny in philadelphia. Men vil gjerne ha en serie jeg ikke har sett noe av så jeg bare kan kjøpe meg noen sesonger og se når jeg vil, isteden for og vente til hver uke med en episode Arrested Development. I en egen klasse når det gjelder komiserier. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har sett alle arested Development sesongene 3 ganger Min forrige avatar var til og med av Buster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Beste Batman episoder : Hi Diddle Riddle (manusmessig en av de beste Instant Freeze (Sanders var den beste mr Freeze imo) den 1ste med Catwoman (hun er ute etter en forsvunnet skatt) Penguin is a jinx (trodde seriøst Wayne skulle dø i denne.....scary :/ 13th hat (Hattemakern vil ha blodhevn over juryen som fikk han i buret , deriblant Caped Crusader himself den med Bokormen (Bokormen er tydligvis en Riddler wannabe , bare med bøker) 3-parter'n fra sesong 2 med Joker & Pingvinen (krim via stjernetegn er gøy) Bokormen skulle def vært i flere episoder , samme med Hattemakern Jervis Tetch Endret 15. november 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvilken batman-serie snakker du om? Du poster utrolig mange innlegg i denne tråden uten å forklare folk hva du snakker om. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Han snakker nok om Batmanserien som gikk på amerikansk tv i 60-årene. Gikk på norsk (eller var det svensk?) tv for noen år siden. Kongeserie! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fantastisk episode av Curb Your Enthusiasm. " ". Minneverdig :!: Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Da var siste episode av Generation Kill sett, fyf for en knallserie, og en fantastisk avsluttning. Du vet at en serie er bra når du kan føle sammenholdet de hadde til hverandre, og du vil savne serien fordi du ikke vil se personene igjen. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen her inne som har sett Kill Point? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen her inne som har sett Kill Point? Jepp, en veldig god serie etter min mening. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Akkurat sett siste episode av The Wire. Definitivt den beste serien jeg har sett noensinne. Sopranos når den ikke til knærne engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå