Schreiber Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Den er også basert på en bok. Poenget er? Det er ikke akkurat første gang man får en ny versjon av en annen serie. Battlestar Galactica er jo en ny versjon, og den er jo en smule populær. Btw leste kjapt om Les Revenatns (eller The Returned, som er den engelske tittelen), og det er nok ikke det samme. Det er fint lite overnaturlig i Resurrection, annet enn at folk kommer tilbake. Det er heller ikke så mange som kommer tilbake. Faktisk bare tre stk i store deler av sesongen. Endret 5. mai 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Btw leste kjapt om Les Revenatns (eller The Returned, som er den engelske tittelen), og det er nok ikke det samme. Det er fint lite overnaturlig i Resurrection, annet enn at folk kommer tilbake. Det er heller ikke så mange som kommer tilbake. Faktisk bare tre stk i store deler av sesongen. Høres helt likt ut spør du meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Jason Mott-boka har vært anklagd for plagiat flere ganger. Boka kom ut i 2013.Les Revenants er basert på den franske filmen med samme navn. Filmen kom ut i 2004, serien starta i slutten av 2012. Så helt klart likheter. Jeg ville ikke forundra meg over hvis Mott har lånt noe fra Les Revenants fra 2004, men er ikke blåkopi. Bare ikke veldig originalt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Sorry at jeg våget å komme med en anbefaling. Skal ikke gjør den tabben mer... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Sorry at jeg våget å komme med en anbefaling. Skal ikke gjør den tabben mer... Er vel ikke noe galt med anbefalingen din? Er vel mer at noen er uenige i din "konklusjon" at de er ganske ulike. Ikke lag en sak ut av ingenting 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Det går an å debattere her uten at man tar offense Silicon Valley utvikler seg bra. Deadpan humor med noen fantastiske characters med diverse personlighetsforstyrrelser. Lite klisjeer, mye latter Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Det går an, men det er mange som ikke greier det. Skal ikke gå langt tilbake i tid for å finne en som ble sutrete fordi folk ikke plusset og kommenterte filmanmeldelsene hans, og derfor skulle han slutte å poste anmeldelser i tråden. Andre fikk både plusser og kommentarer, og der var et stort problem. Heh. Ser forresten frem til og få sjekket ut både Fargo og Silicon Valley. Har max trua på begge. Må bli bra! 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Fargo er digg. Det traff meg midt i fleisen. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Fargo er digg. Det traff meg midt i fleisen. å ja, bedre enn true detective svart humor på sitt beste Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 (Høøøøy...) Jeg likte også Fargo veldig godt, spesielt Bjarte gjør en veldig god innsats. Silicon Valley ble jeg litt skuffet over, men det har nok mye med hvilke forventninger jeg hadde. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Silicon Valley og Fargo er digge. Fargo klarer ikke å overgå på skuespillet til True Detective, men det er noe den gjør bedre uten at jeg helt klarer å påpeke hva. Liker begge like stort, men mest TD. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 True Detective var stort. Jeg digger Fargo, en jævlig morsom og kul serie, men den engasjerer ikke i nærheten av så mye som TD gjorde. Silicon Valley får to tommler opp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Tror kanskje det er greia ja. True Detective er mer engasjerende i den formen av at det ligger noe mer bak det. Fargo har ikke et mysterium i og for seg. Det handler heller om å se ting utvikle seg i Fargo framfor å løse "whodunnit". Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Den skjønte jeg ikke. Nå var ikke akkurat True Detective en whodunit-serie heller. Ikke i mine øyne i hvertfall. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Holder TD hakket foran Fargo, mye pga det folk nevner (hvis jeg forstår det riktig). Det er et annet driv i TD pga selve krimsaken og pga man lurer på hva som skjedde mellom Rust og Hart. Men jeg har bare sett to episoder av Fargo, så må vel holde litt igjen før jeg bestemmer meg. TD hadde meg i hvert fall i større grad etter to episoder enn det Fargo har meg nå. Endret 5. mai 2014 av Tomeito Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Den skjønte jeg ikke. Nå var ikke akkurat True Detective en whodunit-serie heller. Ikke i mine øyne i hvertfall. Den hadde et mysterium, Fargo har ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Aner ikke om denne er gammel, men dagbladet har en sak om Gotham med trailer: http://www.dagbladet.no/2014/05/06/kultur/filter/tv-serier/batman/gotham/33138301/ Ser utrolig fet ut. Dog litt skeptisk til OC-fyren i hovedrollen. Bare å glede seg! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Wow, den serien får ENORM fallhøyde... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Ben McKenzie var faktisk ikke så verst i Southland, selv om det var Michael Cudlitz som leverte en klasse-prestasjon spesielt i siste sesong. Synes Gotham virker greit, nailet castingene med en ung utgave av The Riddler, Catwoman og Penguin. Men ikke helt kjøpt av serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå