Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig vet jeg det, og det har null og niks og si for min del. Skal sies at jeg vurderte å sjekke ut sesong to da den kom, men den virka så jævlig kjip at jeg droppa det, og ut i fra det jeg har blitt fortalt (av venner og bekjente med mer eller mindre samme smak i horror som meg, tror det var en rimelig god avgjørelse.

Lenke til kommentar

Sier bare at å droppe to sesonger fordi du ikke likte den første gir ilke lite mening som å droppe en film fordi du ikke likte den forrige filmen de lagde, til tross for at det er to helt forskjellige filmer. Sesong to fikk vel også bedre mottakelse enn den første, så vidt jeg vet. Men for all del, det er ditt valg. :)

Lenke til kommentar

Ja, det er kjempedumt. Hvorfor sjekke ut ting som virker djevelsk fett, når man heller kan bruke tiden sin på ting som ser ut som dritt lzm? Ehe. Som sagt synes jeg sesong 2 virket jævlig dårlig, og når folk som nesten har identisk smak som meg slakter sesongen, så velger jeg å heller bruke tiden min på andre ting. Og det er vel en helt grei grunn til å hoppe over den, er det ikke? Jadda, man burde se ting og dømme selv og aldri stole 100% på andre folk. Men jeg, som de fleste andre, har ikke all verdens tid, og derfor velger jeg (for det meste) å prioritere ting jeg tror er bra/underholdende, fremfor ting jeg tror er dårlig/ikke underholdende. Dette gjelder spesielt serier og spill. Jeg skulle gjerne fått sjekket ut mer, også det som virker dårlig i og med at det kan være tidenes, men sånn er det nå ikke. Så mye tid har jeg dessverre ikke.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Gir perfekt mening for meg. De kjører samme konsept om igjen, og fyren likte ikke konseptet.

Tja. Snu på det da. Man ELSKER sesong 1 av true detective.

Skal man da fortsette å se på sesong 2 selv om den suger balle bare fordi sesong 1 var elsk? ;)

Her ville eg satt pris på at noen sa at en serie er blitt betydelig mye bedre. Synes man ikke dette så er det jo ingen som tvinger vedkommende til å se hele sesong 2. Og da kan man jo konkludere med at serien ikke er noe for meg.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Gir perfekt mening for meg. De kjører samme konsept om igjen, og fyren likte ikke konseptet.

Tja. Snu på det da. Man ELSKER sesong 1 av true detective.

Skal man da fortsette å se på sesong 2 selv om den suger balle bare fordi sesong 1 var elsk? ;)

Her ville eg satt pris på at noen sa at en serie er blitt betydelig mye bedre. Synes man ikke dette så er det jo ingen som tvinger vedkommende til å se hele sesong 2. Og da kan man jo konkludere med at serien ikke er noe for meg.

Nei, når har jeg sagt noe sånt? Jeg sa bare at jeg skjønner hvorfor fyren ikke gidder å prøve noe som han vet han ikke kommer til å like. Konklusjoner utover et har du funnet opp selv.

Lenke til kommentar

Noen som har en fungerende DNS til ps3, min vil ikke funke prøvd masse forskjellige DNS rundt om på nettet, inkludert de som skal funke for nordmenn, like vel ingen amerikansk netflix

Bruker disse på PS3 og PS4:

214.5.182.127

213.5.182.117

Der var "Almost Human" kansellert:

http://insidetv.ew.com/2014/04/29/almost-human-canceled-fox/

Og der slutta den å funke, får opp bilder av Playmo.tv saker

Lenke til kommentar

Nei, når har jeg sagt noe sånt? Jeg sa bare at jeg skjønner hvorfor fyren ikke gidder å prøve noe som han vet han ikke kommer til å like. Konklusjoner utover et har du funnet opp selv.

SVarte litt mer enn til deg.

Men poenget er jo at fyren vet jo ikke om han liker sesong 2? Gjør han? Det kan han umulig vite uten å se sesongen. Og hvis det stemmer som noen sier at sesong 2 er veldig annerledes og mye bedre så bør kanskje fyren prøve hvis han er opptatt av horror serier.

Enig?

Lenke til kommentar

Nei, uenig. Hvilke folks meninger og anbefalinger burde jeg bry meg mest om og ta til meg:

Venner og bekjente med en smak veldig lik min egen.

Random folk på nettet med en smak svært ulik min egen.

Det sier seg vel selv hvem jeg burde høre på her. Det er fullt mulig jeg går glipp av noe stort ved å tenke sånn, men den sjansen er jeg villig til å ta. Men sjansen for at jeg faktisk går glipp av noe stort er nok svært liten.

Lenke til kommentar

Dæven steike Fargo er gull! Så nettopp de slupne episodene i en smell, og koste meg masse med den herlige stemningen. Skjønner vitterlig ikke hvorfor flere serier er som denne? Hvorfor er 95 prosent av alle serier som slippes så kjedelige og uoriginale?

Mange konsepter for serier som sendes er flotte og spennende konsepter, men utøres på samme måte som en dårlig Hollywood-film. Synd at ikke flere serieskapere tør å sette sine konsepter til livs med unik kinematografi, valg av cast, uvanlig, komisk dialog, absurd mystikk, annerledes musikk, osv..

Lenke til kommentar

Kom over Resurrection med en ren tilfeldighet. Har sett alle de syv episodene som er kommet, og kan absolutt anbefale den til alle som elsker drama. Litt lite action, men pytt. Hele sesong 1 er bare på åtte episoder, så det tar ikke så alt for lang tid å se hele.

Interessant nok er historien åpen nok til å vare flere sesonger, og den har hatt bra seertall stort sett hele veien. Men siden finalen var i natt er det for tidlig til å si om det blir en ny sesong. Jeg håper det. Sesongen startet tregt, men episode syv hadde noen bra WTF-moments, og sesongavslutningen var rimelig bra. :)

http://www.youtube.com/watch?v=RGtNrz8dhV4

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...