Bone Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Jeg bryr meg litt fordi jeg sitter og tenker "åi shit, har dette virkelig skjedd, tøft!" ..mens, hvis det ikke har skjedd kjenner jeg at jeg vil bli skuffet! Scener som er spennende, blir -for meg- mer spennende hvis det faktisk har skjedd, hvis det ikke har skjedd er det jo bare en oppdiktet historie.. Så ja, det har litt å si.. En liten trøst at det delvis er sant.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Det er fremdeles sant, selv om det er ting puttet inn fra forskjellige saker. Nesten hver andre film overtrapper uansett "basert på ekte hendelser" så inntil de grader. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 La inn en episode beskrivelse på IMDB! Veldig artig, litt skummelt. Jeg stinker på tegnsetting så gudene vet hvor riktig det ble, men det ble da godkjent. Gir meg selv 7,5 i karakter, det kunne vært litt mer smooth, men er ganske fornøyd. http://www.imdb.com/title/tt0507143/Reference Noen andre som bidrar på siden? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Bates Motel verdt å bryne seg på? http://www.imdb.com/title/tt2188671/?ref_=nm_flmg_act_2 Litt opp og ned, men fin dramaserie. Er en tenåringsserie. Datt litt av halvveis i sesong 1, men så tok den seg opp igjen. Ikke sett sesong to enda. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Fant en hidden gem (for meg) komedie; Wilfred. Sesong 1 ble binged nå nylig. holder den samme standard i S02 og S03? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Hvis du snakker om amerikanske så jeg og Heilage ihvertfall at sesong 2 var bedre enn den første. Må nesten fått sett mer. Siste sesong i sommer. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Amerikanske ja med Elijah Wood Ser at Wilfred er "cancla" med innstrenket sesong 4. Med fare for og spoile meg selv, får vi noen forklaring på hvorfor han ser Wilfred og ingen andre (bortsett fra en person i en episode, som han "drepte") ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Bare sett ut sesong 2, så jeg vet ikke. Har helt glemt sesong 3 før jeg så en teaser for sesong 4 nylig. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Har lest at det blir skal bli tatt opp i siste sesongen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Merker jeg begynner å glede meg til Rectify sesong 2. En virkelig flott serie som er det beste innen virkelig karakterdramaer ved siden av Mad Men og Six Feet Under som ikke har elementer av krim så dypt i serien. Liker hvordan Rectify styrer unna det å være en konvensjonell dramaserie med å ikke fokusere på et mysterium, eller whodunit. Satt å så igjennom den ene scena fra sesongfinalen av sesong 1. En virkelig flott scene som minner meg om mye Six Feet Under sitt beste. (Duh, spoileradvarsel) Endret 25. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 (endret) En våt Yvonne Strahovski i undertøyet i årets sesong av Louie er helt greit: http://www.youtube.com/watch?v=atEzXY2oToA Endret 29. april 2014 av Arctic 1 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Wow. Så nettopp første episode av Fargo. Det er vel blitt nevnt her allerede, men det er virkelig anbefalt! Endret 26. april 2014 av Henrik B Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Arctic: Gleder meg til to hele sesonger av Louie.Det sagt, så er jeg inn i en god periode i The Sopranos nå. Forza. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Etter å ha sitt 5 episoder av Orphan Black har eg virkeligt begynnt å like det. Tok meg litt tid å komme inn i det, so eg ambefaler alle som ser det å gi det noen episoder. Synes det er utruligt bra gjort av Tatiana Maslany å spille så mange roller som er så forsjelige så bra som hun gjør. Endret 27. april 2014 av Noiz Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Onyx: 2 sesonger av Louie? Kos deg, fantastisk serie! Noiz: Orphan Black slet jeg også med, tok seg litt opp fra e5 ja. Har akkurat begynt på s2 og så langt virker den å være et greit hakk over s1. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. april 2014 Rapporter Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Ny trailer til "The Leftovers" https://www.youtube.com/watch?v=Shn1mPejr_4 Endret 28. april 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. april 2014 Rapporter Del Skrevet 28. april 2014 Noen som har en fungerende DNS til ps3, min vil ikke funke prøvd masse forskjellige DNS rundt om på nettet, inkludert de som skal funke for nordmenn, like vel ingen amerikansk netflix Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. april 2014 Rapporter Del Skrevet 29. april 2014 La inn en episode beskrivelse på IMDB! Veldig artig, litt skummelt. Jeg stinker på tegnsetting så gudene vet hvor riktig det ble, men det ble da godkjent. Gir meg selv 7,5 i karakter, det kunne vært litt mer smooth, men er ganske fornøyd. http://www.imdb.com/title/tt0507143/Reference Noen andre som bidrar på siden? Har lagt inn litt informasjon på diverse små-serier og mindre kjente serier hvor det er dårlig med info. Har ikke vært så veldig ivrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. april 2014 Rapporter Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Noen som har en fungerende DNS til ps3, min vil ikke funke prøvd masse forskjellige DNS rundt om på nettet, inkludert de som skal funke for nordmenn, like vel ingen amerikansk netflix Bruker disse på PS3 og PS4: 214.5.182.127 213.5.182.117 Der var "Almost Human" kansellert: http://insidetv.ew.com/2014/04/29/almost-human-canceled-fox/ Endret 30. april 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. april 2014 Rapporter Del Skrevet 30. april 2014 meh likte faktisk Almost Human litt, mest pga at Minka Kelly er deilig å sjå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå