Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Er det litt mer enn bare "sedvanlige" kloner? Det bedrives genmanipulasjon på både den ene og den andre måten?

Frister med en ny scifi serie, men ser helst mer enn bare menneskekloner.. Tar det litt mer av etter hvert?

Skremmern : Nu blei dokk *skikkelig* skræmt ja :D

Lenke til kommentar

Mon tro om noen har lagret Lee's DNA, Elvis? I fremtiden kan vi muligens lage en Bruce hær! Eller kanskje du heller vil ha din egen personlige Bruce.

Ser at falling skies starter sin fjerde (!) sesong snart. Har den tatt seg opp? Husker det ikke var mye å skryte av da jeg testet det ut.

Jeg syns serien har vært fin hele veien, men hvilke innvendinger hadde du?

Endret av toro5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Var nok dårlig mht oppevaring av DNA i '73......men tanken er jo god ;)

(faktisk en remake av den filmen kunne nok fungert......en blanding av horror/kung fu. Hadde nok blitt mest horror med Tim Burton bak roret , he he)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Victory! Høyt oppe på favorittlisten min over TV-serier. Det har blitt en tradisjon å se serien på nytt i sommerferien, så jeg må drøye den litt før jeg begynner på min sjette runde (eller noe sånt). Tapte seg litt de siste tre sesongene, men de fire/fem første er feel good i himmelen.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Jeg syns serien har vært fin hele veien, men hvilke innvendinger hadde du?

Jeg så det da det startet, så det kan jeg ikke huske. Regner med det var kvaliteten siden jeg liker godt den type serier. Datt av da far og sønn gikk hvert til sitt.

Ok. Personlig ser jeg på fordi det er romvesener med.. Har litt problemer med å dømme den faktiske kvaliteten på slike serier hvis det ikke er veldig bra eller veldig dårlig.

Uansett skjer det kanskje mer nå - ting blir mer kompliserte. Og tror kanskje du kan spare deg, serien følger litt samme stilen føler jeg.

Endret av toro5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk en mail fra HBO Nordic for en liten stund siden, hvor jeg ble tilbudt 14 dagers prøveperiode. Har derfor sett ferdig sesong 4 av Boardwalk Empire, og fått sett sesong 3 av Strike Back.

Men herregud hvor svakt og vanskelig Nordic er i forhold til Netflix! Knotete og vanskelig å bruke. Spesielt det å bla blandt serier du ønsker å se. Eller når en episode er ferdig, og du har lyst til å se neste. Da må du ut til hovedmenyen, finne den neste episoden, og så velge den du vil se. Samme gjelder hvis du har glemt hvilken episode du har sett tidligere, da du må se i en Historie-meny som også er ganske håpløs.

For ikke å glemme mye buffering selv om jeg sitter på en sterk fiber.

Eller er det bare jeg som bruker det helt feil?

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Noen som har sett Inside Amy Schumer? Det er litt blanding av Seinfeld hvis Jerry var en utrolig sex-fiksert jente, og er sketchfokusert med mye nedlatende humor om Amy selv.

Veldig bra, veldig morsomt, men kanskje _litt_ mye kvinnefokusert for oss gutta, og det hadde definitivt hatt godt av å sendes på en kanal hvor banning var lov. Likevel helt klart verdt en titt.

Håper ingen kjenner seg igjen her ;)

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Er det noen som liker Fargo-serien her, som IKKE digger filmen!?

Jeg er en (av få, tydeligvis) som ikke har noe særlig til overs for Coen-brødrene -altså filmene deres, da jeg synes filmene er svært middelmådige sett under ett (selv om noe er særdeles bra, er noe særdeles dårlig også, og ødelegger for resten), med unntak av The Big Lebowski, som jeg synes var nokså bra!

Anywho.. Så mange varme omtaler om serien, lurer jeg litt på om den er noe for meg? Er det forresten samme handling i film og serie, bare dratt utover i flere timer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...