knipsolini Skrevet 15. april 2014 Rapporter Del Skrevet 15. april 2014 Jeg humrer med. Og apropos TV2, synd at På Tur med Dag Otto er ferdig, fantastisk program. 2 Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. april 2014 Rapporter Del Skrevet 15. april 2014 Enig, kjemien de to i mellom er veldig bra, rett og slett et av få kvalitetsprogram. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 Orphan Black-rewatch før sesong 2. Noen ganger lurer jeg på om serien vil at vi skal kalle Paul-karakteren for Hot Paul. Går jo alltid i trang t-skjorte eller bar overkropp, nesten over i det latterlige. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 Den står på min "dunno" liste. Vil du anbefale den? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 (endret) Ja, litt vanskelig førsteepisode hvis ikke mysteriumet fenger deg helt i starten som det gjorde med meg selv. Var spesielt episode 4 av første sesongen på 10 episoder som dro meg inn. Er noe svakheter med serien, men plussene går lett over minusene. Tatiana Maslany er nesten bedre skuespiller enn Claire Danes fra Homeland til og med. Spesielt med det spekteret av roller hun har, og måten hun gjør alle unike på. Endret 19. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 Good to know, dytter den opp på lista Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 (endret) For min del den beste sci-fi serien siden BSG tok kvelden (og ja, jeg later som Caprica aldri eksisterte). Kanskje mer thrillerdrama enn sci-fi, men sistnevnte renner igjennom serien. Utrolig nok en av seriene "alle" streamingtjenestene har nå. Både HBO Nordic, Netflix og TV2 Sumo har hele sesong 1 av Orphan Black. Ingen som har rettigheter på sesong 2 enda såvidt jeg hører. Ny trailer med klipp fra sesong 4 av Louie sluppet https://www.youtube.com/watch?v=hDdviUcJk3E Endret 19. april 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Ah, 24 har fremdeles provoserende og aktuelle etiske problemstillinger i fokus etter disse årene i 24: Live Another Day. Gøy å se Chris Partlow fra The Wire være første person vi ser på skjermen i Live Another Day. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Første episode av Fargo var herlig, gleder meg til resten. Bjarte Tjøstheim Martin Freeman var perfekt i rollen som Lester Nygaard Fotoarbeidet var like nydelig som i filmen: Endret 20. april 2014 av MKej 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Der var den! Satt under hele episoden og spekulerte på hvem han Lester ligna på! Takk. Første episode var kanon! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Bør man se Fargo-filmen før serien hvis man ikke har sett noe av det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Man bør se Fargo fra 1996. Man må ikke se filmen før man ser serien. Lenke til kommentar
Grimmert Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Visste ikke at Fargo har blitt serie. Elsket filmen så den må da sjekkes ut. Vet også om mange The Wire-fans som aldri sjekker ut The Corner, Generation Kill eller Treme som også er serier fra David Simon. Elsket The Wire også, men ble aldri noe fan av Generation Kill. Treme derimot er kvalitet tvers gjennom. Jeg liker ikke jazz og har vel egentlig aldri skjønt hvorfor noen liker det. Vet ikke om dere så Radioresepsjonen på tv, men innslaget "jazz eller razz" er sånn jeg tenker om jazz, og for meg er det bare rot og instrumentrunking Likevel ble jeg hekta på Treme, så det sier vel alt om hvor god David Simon er. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Hehe... Re: Jazz: Endret 20. april 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Noe av det beste med Treme er jo de musikalske scenene. (Yes Daario Naharis 2 fra Game of Thornes på keys) Endret 20. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Ble nettopp ferdig med Orphan Black etter bare 2 dager med TV-titting. Fantastisk serie! Noen som vet hvor jeg kan se fortsettelsen av sesong 2? Lenke til kommentar
bas Skrevet 21. april 2014 Rapporter Del Skrevet 21. april 2014 Orphan Black var definitivt en positiv overraskelse ja, eneste negative (for å være pirkete) synes jeg er Helena karakteren (hun ukrainske dama/versjonen), er så veldig overspilt og karikert at det blir litt irriterende til tider. Forøvrig gjør Tatiana Maslany en fantastisk innsats. Hadde sesong 2 premiere på Lørdag? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2014 Rapporter Del Skrevet 21. april 2014 Synes Helena var veldig overspilt i starten, men likte karakteren bedre på slutten av sesong 1. Er jo meningen at det skal være en litt sånn over-the-top karakter, uten å gå altfor langt. Ja, sesong 2 hadde premiere natt til søndag. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. april 2014 Rapporter Del Skrevet 21. april 2014 Type scifi elementer i OB? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2014 Rapporter Del Skrevet 21. april 2014 Kloning og gen-manipulasjoner er ganske sentralt. Pluss generelt et thrillerdrama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå