knipsolini Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Da har jeg sett de seks første episodene av Shameless. Virkelig en serie etter min smak, jeg elsker den mørke, tidvise drøye humoren. Håper serien holder seg like godt i sesongene fremover. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Da har jeg sett de seks første episodene av Shameless. Virkelig en serie etter min smak, jeg elsker den mørke, tidvise drøye humoren. Håper serien holder seg like godt i sesongene fremover. Gled deg! Blir bare bedre og bedre (Hvis du snakker om Us ) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Ser den amerikanske versjonen ja, ganske overbevist om at jeg foretrekker den, i likhet med The Office. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Likte første episoden av Silicon Valley Kult konsept. Har også begynt på Brooklyn nine nine. Digger humoren så langt, og er veldig imponert over produksjonsverdiene. Morsom vri på komiserie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Sesong 4 er fantastisk sesong. Seriens beste som virkelig tar i bruk store deler av casten perfekt. De fikk til og med tatt i bruk Noel Fisher på serien etter så mange sesonger som nesten daut kjøtt på serien. Endret 13. april 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Shamless US: Enig angående Mickey, men synes også Carl var en positiv figur i sesong 4. Gleder meg til fortsettelsen. Endret 13. april 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Ikke at det var noen stor spoiler, men fint om dere setter prat om hvordan det går med forskjellige karakterer i spoilertag. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Dere som har sett det meste.. Jeg trenger en skjult perle. Føler jeg har sett det meste som er verdt å se. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 The Singing Detective virker å være litt glemt. Kremserie. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Fra 1986? Ser litt for sært ut for meg tror jeg. Men kan sjekke det ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Sjekka ut Terriers eller The Good Wife? Sistnevnte er kanskje tung for folk med liten tålmodighet, s Vet også om mange The Wire-fans som aldri sjekker ut The Corner, Generation Kill eller Treme som også er serier fra David Simon. Braquo er fransk krimdrama verdt å få med seg. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. april 2014 Rapporter Del Skrevet 14. april 2014 Vet også om mange The Wire-fans som aldri sjekker ut The Corner, Generation Kill eller Treme som også er serier fra David Simon. For å ikke snakke om fantastiske Homicide: Life on the Street der Mr.Simon var manusforfatter Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2014 Rapporter Del Skrevet 14. april 2014 Homicide er knall også for sin tid. Selv om den er skapt av Paul Attanasio, men ja grunnbasen til serien er jo fra Simon også og en av bøkene han har skrevet. Samme boka serien har som kildemateriale er også noe Simon har brukt for å lage The Wire. Så smått over noen episoder av New Girl i dag, og kom plutselig over ALEXANDRA DADDARIO NAKED BOOBS TRUE DETECTIVE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. april 2014 Rapporter Del Skrevet 15. april 2014 Så masse ep's av Pusur i helga , digger den........kloningsmaskinen hvor han kloner pizzabudet slik at han får flere pizzaer på døra , lol....... Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. april 2014 Rapporter Del Skrevet 15. april 2014 WGN America Adapting DC Vertigo Comic Scalped for TV http://www.ign.com/articles/2014/04/14/wgn-america-adapting-dc-vertigo-comic-scalped-for-tv Fyyyyyy faen! Jeg vet ingenting om wgn america, hvordan er de på sex, vold og banning? Scalped må jo ha beinhard realisme for å fungere. Satan for en vanvittig bra serie det er. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2014 Rapporter Del Skrevet 15. april 2014 (endret) AMC ca. Ikke sex eller banning. Dessuten: WGN America is developing a television series based on Scalped, Developing er ikke en garanti. Kan hende det liksom ikke blir en pilot produsert en gang. Endret 15. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. april 2014 Rapporter Del Skrevet 15. april 2014 Haha, er da faen meg klar over det. Men Scalped uten masse sex og banning blir for dumt. Da satser man på at det droppes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2014 Rapporter Del Skrevet 15. april 2014 Hadde vært perfekt prosjekt for Cinemax (se Banshee). Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. april 2014 Rapporter Del Skrevet 15. april 2014 Noen som følger med på påskekrimmen Toget? Er jo ikke spennende, men så er neppe det målet heller. Jeg humrer og ler og finner det fornøyelig selv om det er ganske barnselig og overdrevet. Og så må det jo være en True Detective hommage de prøver på med introen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå