Muffinss Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Silicon valley, tror jeg kommer til å like denne serien godt! Likte piloten selv. Lenge siden det har kommet noen nye gode humor-serier, så det er vel på tide. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Silicon valley, tror jeg kommer til å like denne serien godt! Likte piloten selv. Lenge siden det har kommet noen nye gode humor-serier, så det er vel på tide. Lurer litt på om dette kan være Entourage bare med nerder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 6:45 , lulz........ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Noen som vet om et annet alternativ til Mediahint? Mediahint skal ta betalt nå og det finnes sikkert drøssevis av liknende programmer der ute. må vel betale da så jeg får sett ferdig revolution på NBC.hola fungerer ikke der Endret 8. april 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Belive synes jeg er en relativt underholdende serie, flere som har sett noen episoder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Å lage underholdning på TV er Ramm(e) alvor Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Stephen Colbert tar over for Letterman neste år. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Fysj. Rett og slett trist. Fulgt med på Colbert religiøst i noen år nå, kommer virkelig til å savne han. Han har vel ikke muligheten til å slå seg like løs hos CBS, som bare spiller alt safe, i forhold til det han gjorde hos Comedy Central. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Likte første episode av Silicon Valley. Prøvde ikke for hardt å være komedie eller noe sånn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Fysj. Rett og slett trist. Fulgt med på Colbert religiøst i noen år nå, kommer virkelig til å savne han. Han har vel ikke muligheten til å slå seg like løs hos CBS, som bare spiller alt safe, i forhold til det han gjorde hos Comedy Central. Fulgte med på Colbert Report fast også før, men de siste åra relativt lite. Gått stort sett i The Daily Show og Conan de siste årene. Synd for showet uten tvil, men en bedre ersatter for Late Show enn de fleste alternativene. Har alltid likt Late Show også. Husker jeg starta å se det når jeg var rundt 12 og Metropol TV levde. Forresten gleder jeg meg kjempemye til John Oliver sitt HBO-show. Første show er natt til 28 denne måneden. Og i andre talkshow-relaterte greier. Conan vil gjøre en uke på Comic-Con i år. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 John Oliver på HBO blir nok morsomt. Tror kanskje Comedy Central ikke er helt fornøyd med at de lot han gå dit. Kunne vel trengt han nå til å holde et show etter Stewart. Kan egentlig ikke se for meg at noen av de andre korrespondentene til Daily Show vil klare det på en like bra måte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Asif Mandvi er genial som korrespondent, men vert er noe helt annet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 24: Live Another Day-trailer klippet som en filmtrailer https://www.youtube.com/watch?v=V8b3I1fDjN4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Sitter og ser Brooklyn Nine-Nine og den serien begynner jeg å like godt selv om jeg ikke har hatt noe sans for Andy Samberg før. Melissa Fumero er jo også temmelig søt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Personlig fungerer Samberg bedre for meg i Brooklyn Nine-Nine enn i mye annet han har gjort. Allikevel er han langt fra rosinen i pølsa, kremen på toppen, karamellen i iskremen. Terry (Terry Crews), Holt (Andre Braugher), Boyle (Joe Lo Truglio) og Gina (Chelsea Peretti) er herlige karakterer synes jeg, og langt bedre enn Samberg sin karakter Jake. Litt rart at Samberg fikk Golden Globe for den rollen, men det er igjen en slik serie en Golden Globe betyr litt mer for enn de andre som ble nominert. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Enig med deg om alle de karakterene. Samberg er ikke den beste i den serien langt fra. Spesielt Terry og Gina får meg i fnisehumør Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Den 24 traileren ser helt rå ut. Gleder meg sykt nå! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Hadde helt glemt at Californication kom i natt... Må vel sette meg ned å se den ila. kvelden! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Samberg er vel den som fikk serien laget, ingen andre hadde den typen "weight". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå