Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har eg sett 4 episoder av Strike Back sesong 2. Må sei serien falt veldigt i smak for min del. Liker godt kjemien mellom dei to :)

Vurdere å gå tilbake å se sesong 1, men det frister ikkje så veldigt. Har lest at sesong 2-4 er den beste historien.

Følere egentligt eg har god kontroll på det som skjer uten å ha sett sesong 1, er det vits å gå tilbake nå. Eller kan eg lik so godt se sesong 1 etter sesong 4 viss eg får lyst til det?

Lenke til kommentar

^Hola better internet!

Har prøvd, men det funker ikke på skolenettet. Er det noe som likner på mediahint hvor du bare trykker på ikonet så er du klar?

Det er sånn Hola funker hos meg. Enable/Disable (og velge land)

Hola har vært ganske ustabil dem siste ukene, har ikke alltid fungert, men nå ser det ut til å gå som det skal igjen. Den klarer ihvertfall å switche bra mellom USA, UK, Canada osv osv for meg.

Lenke til kommentar

Da har eg sett 4 episoder av Strike Back sesong 2. Må sei serien falt veldigt i smak for min del. Liker godt kjemien mellom dei to :)

Vurdere å gå tilbake å se sesong 1, men det frister ikkje så veldigt. Har lest at sesong 2-4 er den beste historien.

Følere egentligt eg har god kontroll på det som skjer uten å ha sett sesong 1, er det vits å gå tilbake nå. Eller kan eg lik so godt se sesong 1 etter sesong 4 viss eg får lyst til det?

Kanskje greit å se tilbake på sesong 1 /Richard Armitage-Andrew Lincoln-miniserien etter sesong 2, men hvis du liker Stonebridge og Scott godt så er det egentlig et fett. Begge utgavene er gode, men jeg liker Stonebridge og Scott-sesongene mye mer fordi den er mye mindre ordinær enn miniserien.

Lenke til kommentar

Sikkert bra å høre at det garantert kommer en sesong 2 av Silicon Valley. Beste seertallene for en komiserie/halvtimes-serie på HBO siden Hung i 2009.

Med disse tallene og den gode anerkjennelsen serien får av kritikere så er det slam dunk til en fornyelse neste tirsdag, om ikke allerede denne uka hvis forhandlingene står stille (noe som det ikke er noe grunn for akkurat nå).

http://www.deadline.com/2014/04/game-of-thrones-season-4-premiere-ratings-hbo/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...