Heilage Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Naturligvis liker jeg Scrubs, det er jo en morsom serie. Kan nevne i fleng: - Scrubs - That '70s Show - Fresh Prince (90-tallet dør aldri!) - Monty Python's osv - Blackadder - Black Books - 'Allo 'Allo - A Bit of Fry and Laurie - An Idiot Abroad (en slags humorserie?) - Brooklyn Nine-Nine - Californication - Little Britain - The Crazy Ones - Dag - Episodes - Studio 60 On the Sunset Strip - Uti Vår Hage Dette er eksempler på humor jeg liker. Men så lenge jeg ikke liker cringe om folk som er irriterende mennesker fortjener jeg vel å dø. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Naturligvis liker jeg Scrubs, det er jo en morsom serie. I know. ^^ Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Ikke glem Sports Night Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 er hannibal verdt å se? har bare sett silence of the lambs btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Handlingen til Hannibal skjer lenge før Nattsvermeren så sånn sett er det ikke noe problem.Serien var vakre visuelle bilder og man blir(ironisk nok) meget sulten av å se serien. Flotte biroller og en sterk Mads Mikkelsen i hovedrollen.Kort og godt: Ja, verdt å se. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 er hannibal verdt å se? har bare sett silence of the lambs btw Nei. Dritt av en dimensjon ukjent. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Sleit litt med å komme meg gjennom første sesong, men andre sesongen er så langt veldig bra. Absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Ikke glem Sports Night Stemmer, Sports Night er good shit! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Synd at det ikke ble noe mer av Sports Night. Josh Charles er btw dritbra i The Good Wife. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 er hannibal verdt å se? har bare sett silence of the lambs btw Ignorer sexyman, Hannibal er mer konge enn satan selv. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Indeed. Ny Robot Chicken-spesial i natt. DC Comics-special 2. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Det plager meg ikke at du er en hater Heilage. Du gjør det med stil. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Dette er eksempler på humor jeg liker. Men så lenge jeg ikke liker cringe om folk som er irriterende mennesker fortjener jeg vel å dø. Du får et minus fordi du glemte å legge til det showet der en prøver å lære andre å lage sandwich ordentlig. Eller fordi du ikke spilte nok Cwazy Cupcakes. Edit: Ok, du skrev det inn. Endret 6. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Aw shit, glemte Brooklyn Nine-Nine. Det er fun Glemte ikke, er bare retard. ^^ Endret 6. april 2014 av Heilage Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Ah, deler av scena hvor Boyles lager sandwich ihvertfall http://itsbrooklyn99.tumblr.com/post/75830689905/how-to-make-a-sandwich-by-detective-charles-boyle Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Akkurat sett ferdig Profit. Deilig serie, bare så synd det kun ble med den ene sesongen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Var lenge før sin tid den serien. Kunne vært en serie på raderen for priser og kritikere akkurat som Mad Men eller The Good Wife er hadde den vært lagd i dag. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=tGjWr0K85S8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå